Boeing 747 zletel s steze

matej_

Majstr
25. okt 2007
1.325
133
63
odvisno od teže tovora oz. teže letala, ampak mislim, da ni neke hude razlike kot z ostalimi letali, se pravi nekje podobno kot A320 ali B747....
 

BojanP

200. registrirani uporabnik
24. jul 2007
936
603
93
Kakšno hitrost pa ima pri pristajanju, oz pri vzletu?
Tukaj piše takole: Takeoff and landing speed depends on the weight of the aircraft and ranges from 240 km/h up to 280 km/h.

Drugače pa huda foto reportaža. Se splača pogledat.

 
  • Všeč mi je
Reactions: Gonzo and mirsi

Demz

Guru
15. avg 2010
11.380
1.963
113
Sedaj si ga pa strašno užalil. :oops1: Dec bo šel nekam v rusijo iskat nov šiht, pa še cirilico se bo moral učit :rolleyes: .
Že prej je imel neko čudno tastaturo, sedaj pa še to?
 

dufus

Fizikalc
13. okt 2007
1.836
37
48
ko je bil na brniku antonov 124 sem sel slucajno mimo pri vzletu. se mi je zdelo skoraj nemogoce, da to leti:O kako mora bit sele tole v zivo!
 

shift

Majstr
20. jul 2007
8.112
403
83
za šankom
če bi mriya imela ideo v USA bi jih letelo vsaj 10, tako sta bila pa narejena žal samo 2, pa še to drugi samo za dele, v glavnem bomba od aviona, nekaj posebnega,tako kot concorde, pa pravijo, da gre razvoj naprej, ko pomislim na concordea se mi zdi da gre razvoj nazaj
 

pinkobalinko

Majstr
13. jul 2011
2.277
273
83
Ni fora v razvoju in tehnoloških dosežkih. Fora je v $$$ in ekonomski upravičenosti. Concorde je bil zgubaš, ker ni mogel leteti v Avstralijo, kot je bilo sprva načrtovano. Mirye pa tudi ne bi nikoli naredili za to za kar jo uporabljajo danes.
An-124 pa je primerljivo velik kot 747.
 

shift

Majstr
20. jul 2007
8.112
403
83
za šankom
Ni fora v razvoju in tehnoloških dosežkih. Fora je v $$$ in ekonomski upravičenosti. Concorde je bil zgubaš, ker ni mogel leteti v Avstralijo, kot je bilo sprva načrtovano. Mirye pa tudi ne bi nikoli naredili za to za kar jo uporabljajo danes.
An-124 pa je primerljivo velik kot 747.
ampak lej, glede concroda, folk je bil pripravljen plačati 8k $ za karto, leti so bili polni, mriya (ne mirya) je pa kot kaže bolj uporabna kot je bila sprva načrtovana
 

shift

Majstr
20. jul 2007
8.112
403
83
za šankom
VanZ, kako se kaj obnesjeo DC 10 in DC 11 v cargo prometu, itak so vse potniške predelali v cargote, mogoče veš zakaj ni več primeren za pax za cargo ga pa očitno full radi še imajo, nazadnje sem z dc 11 letel leta 2004 z Finn airom bolj udobnega letala v economy classu najbrž ne bom več srečal
 

pinkobalinko

Majstr
13. jul 2011
2.277
273
83
ampak lej, glede concroda, folk je bil pripravljen plačati 8k $ za karto, leti so bili polni, mriya (ne mirya) je pa kot kaže bolj uporabna kot je bila sprva načrtovana
Ja, ampak številke so majhne. Očitno ni bilo dovolj tistih, ki so bili pripravljeni plačati tako ceno. Po moje concorda ne bi nikoli naredili, če bi vedeli da bodo lahko leteli samo v NY.
Za več kot enega An pa tudi ni kruha.
 

pinkobalinko

Majstr
13. jul 2011
2.277
273
83
Saj zaradi tega je potem letel samo v NY, ker nadzvočno je lahko letel, zaradi omenjenih razlogov, le nad oceanom.
Če bi investitorji to vedeli prej, se projekra ne bi lotili.