Boeing 747 zletel s steze

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.038
4.049
113
kako lahko trdijo da je letalo popravljeno... dokler ne namestijo še 2 senzorjev za ta sistem nebi smelo leteti in pika. če izključiš sistem tvegaš da se ti motorji ustavijo če ga ne izključiš obstaja velika verjetnost da te sistem ubije... skratka jajca.

Veš zakaj niso namestili 2 senzorjev za Angle Of Attack?
Zato, ker če bi jih, bi pomenilo, da gre na nov sistem, ki potrebuje redundanco in posledično to pomeni, da je to kritični sistem, kar pomeni, da bi ga morala FAA certificirati in bi se moralo pilote došolati, tega pa niso hoteli, ker so hoteli premagati A320 Neo za vsako ceno in bili so v časovni stiski.
 
  • Všeč mi je
Reactions: VanZ in Primus

skala

Majstr
27. feb 2013
10.089
346
83
Kamnje
da sem poslušal. saj to pravim, če tega ne naredijo kot kritični sistem potem to letalo ne sme leteti. enostavno.
 

skala

Majstr
27. feb 2013
10.089
346
83
Kamnje
če bodo dali dodatne senzorje ne vidim problema. ampak na čisto vse. drugače pa nebi smeli v zrak.
gleda na to je konkurenca slaba za potrošnika... pa vedno so nas učili kako je konkurenca pozitivna stvar :fredi:
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.774
1.857
113
V EU državah se preletne takse obračunajo in poberejo preko Eurocontrola, koliko je pa tega v dejanskih zneskih, pa najbrž ni javen podatek. Poglej, koliko prihodkov ima pri nas podjetje Sloveniacontrol, ki živi od teh taks.
Za več podrobnosti poišči "eurocontrol route charges".
 

skala

Majstr
27. feb 2013
10.089
346
83
Kamnje
V EU državah se preletne takse obračunajo in poberejo preko Eurocontrola, koliko je pa tega v dejanskih zneskih, pa najbrž ni javen podatek. Poglej, koliko prihodkov ima pri nas podjetje Sloveniacontrol, ki živi od teh taks.
Za več podrobnosti poišči "eurocontrol route charges".
torej privat firma pobira denar? odlično...
hvala za odgovor. sicer me bolj zanima ta velike države in koliko je res dragocen prostor nad sibirijo.
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.774
1.857
113
Dragocen je toliko, kolikor znašajo skupni stroški določenega leta. Pri planiranju leta se lahko izbira ogromno možnosti, od najkrajšeg časa, razdalje, skupnih stroškov, izogibanju določenih predelov (npr. vzhodne Ukrajine ali Irana) itd. V kolikor ima kakšna država zelo visoke preletne takse (recimo Švica), se temu izogneš in imaš skupne stroške kljub nekaj minutam daljšemu letu nižje. V kolikor letiš iz Evrope na daljni vzhod, bi bilo izogibanje Sibiriji skoraj nemogoče oz. neekonomično. Konkretnih stroškov pa res ne vem, v prejšnji firmi smo imeli na flight planu celo informacijo o stroških preletnih taks.
 

erikson

Guru
25. avg 2007
21.390
5.370
113
Boeing's 737 Max Software Outsourced to $9-an-Hour Engineers

Rabin, the former software engineer, recalled one manager saying at an all-hands meeting that Boeing didn’t need senior engineers because its products were mature. “I was shocked that in a room full of a couple hundred mostly senior engineers we were being told that we weren’t needed,” said Rabin, who was laid off in 2015.

With a strong dollar, a big part of the attraction was price. Engineers in India made around $5 an hour; it’s now $9 or $10, compared with $35 to $40 for those in the U.S. on an H1B visa, he said. But he’d tell clients the cheaper hourly wage equated to more like $80 because of the need for supervision, and he said his firm won back some business to fix mistakes.

Still, for the 787, HCL gave Boeing a remarkable price – free, according to Sam Swaro, an associate vice president who pitched HCL’s services at a San Diego conference sponsored by Avionics International magazine in June. He said the company took no up-front payments on the 787 and only started collecting payments based on sales years later, an “innovative business model” he offered to extend to others in the industry.
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.774
1.857
113
Kaj dosti škode tukaj ni bilo povzročene, v najslabšem primeru menjava lopatic in pokrova. Te motorji so neverjetno robustni.