bedaki na cesti

kajpace

Guru
6. nov 2018
5.195
3.180
113
- za tvojim hrbtom...
hmpg.net
No ja - strogo po PSu bi moral vsak voznik pred začetkom delovnega dne opraviti pregled vozila.
Mi naše kar teramo, da opravijo pregled in da je tudi taho za čas pregleda pravilno nastavljen (na “delo”).
Premalo zategnjene vijake s pregledom sicer ne bo videl, prazno gumo ali celo manjkajočo gumo ( luči itd) pa bi načeloma moral opaziti.
Poudarek na načeloma ... :zavijazocmi:
Aja - pa obveza preveriti vijake po menjavi gum načeloma tudi še vedno velja.
Načeloma ...:zavijazocmi:

Poznam kar lepo število voznikov, ki vozijo turizem. Vsaj tri firme imajo rade od vseh, da z rokavicami in ključi preverijo vsa kolesa, pa vse tekočine v motorju, pa...
Noben se ne buni, ker ve, da je varnost na prvem mestu.
Vse skupaj (gledal xx krat) je 15 minut...
Nekateri pa, ah... pustmo stat...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

luka51

Guru
16. avg 2007
13.873
5.143
113
:bonk:
Daj ne pričajta gluposti spet. Verjetno je misliol, da obstajajo tudi kakšni avtomehaniki, ki mora na roke zatisnit glavo:fredi:
Tisti ki na roke glavo zateguje brez navodil jo bo mel hitro nazaj v delavnici. Tak da ti ne pričaj gluposti če nimaš pojma.
Za vsako glavo je drugače. in se ponavadi zateguje v 2 ali treh stopnjah. Pri nekaterih se še odteguje med postopkom.
Prva faza je z moment ključem potem pa po stopinjah.
 

Floki

Guru
6. sep 2007
9.891
3.020
113
Piz...kakšno znanost danes delate iz zamenjave koles. Jaz jih vsako leto 3 avtom zamenjam 2x in to že zanjih 20 let. Po domače s kjuček ki ga dobš v avtu. Pa v teh 20 letih ni še doben vijak ven padel, noben bil slabo privit, nobeno kolo ni stran padlo in pri nobenem nisem navojev pobral. Ne vem mogoče imamo pa pri bajti premalo sofisticirane avtomobile....bo treba kaj višjega ranga nabavit da ga bom lahko k mehaniku vozil.
 

Floki

Guru
6. sep 2007
9.891
3.020
113
Ja ampak to najpogosteje slišim od "majstrov" ko povem da doma sam gume menjam. Jaz tud ne vem kako komu to uspe sam nimam dovolj kilogramov.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.294
2.391
113
še v SLO - ampak komaj
No ja - verjetni lih ne skačeš pa ključu ko zateguješ. Al pa maš 45 kg in kratko ročico na ključu.
Drugače pa danes tudi niveč taka stvar imeti “Hoferjev” moment ključ doma. Saj res ni na Kg točen - a še vedno dovolj “točen”, da ne pretegneš cele zadeve.
Še dobro, da ste me spomnili - moram na Kugi preveriti kolko je vulkanizerska mularija tokrat zategnila. Lani sem šele z 2 m “podaljškom” odtegnil. Pa so bli vsi ob premonzaži “preverjeni” z moment ključem. :gorjaca::obesise:
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.495
9.200
113
Jaz bi rekel, da če s ključem, ki je priložen avtu na roke do konca zategneš vijak, je to to. Ne bo se odvil, hkrati ga pa tudi pretegnit ne moreš. Razen če si bedak in za “sigurno” eno cev gor nabiješ. Odvijem vedno brez težav z rahlo brco na isti ključ.
Sem pa enkrat moral s cevjo, ker je vilkanizer zatisnil ob menjavi na nove gume. Od takrat tudi pri vulkanizerju sam zatisnem do konca.
 

jello

Guru
22. sep 2008
9.671
3.558
113
Odvit ni tak problem, pač podaljšuješ ročico dokler je treba in enkrat popusti, bolj je jeba ko feltna na pesto prime in ko tudi brcanje v gumo ne pomaga.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.089
3.574
113
Marlbor
Odvit ni tak problem, pač podaljšuješ ročico dokler je treba in enkrat popusti, bolj je jeba ko feltna na pesto prime in ko tudi brcanje v gumo ne pomaga.
Priviješ vijake na tem platišču nazaj in pustiš malo lufta za 2 navoja in spustiš avto na tla, v 90% kolo odstopi od peste. Če ne pomaga pa se s tako slabo privitim kolesom še zapelji dva metra po dvorišču, pa malo zabremzaj. Če tudi to ne pomaga, pa greš na avtocesto kot oni avtobus ...
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.216
4.700
113
Sem slišal za primer, ko je profi vulkanizer problem rešil tako, da avto na dvigalu pač vžgal, dal v prestavo in po gasu. Platišče je spustilo pesto in zapustilo vozilo. Nihče ni umrl.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.089
3.574
113
Marlbor
Ali pa gumihamer in iz zadnje strani po gumi. Pa ne pozabit enega šraufa not pustit
To je metoda za vulkanizerje, ko si avto dvigne na 2 metra, pa še to nič ne naredi ko zares prime. Takrat kak leseni štafl vzamejo pa but po notranji strani platišča.. Za nas domače mojstre z dvigalko to ni uporabno.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.873
5.143
113
To je metoda za vulkanizerje, ko si avto dvigne na 2 metra, pa še to nič ne naredi ko zares prime.
Še vsaka je šla dol na ta način. Tudi doma na dvigalki, ko je fotru na starem avtu vedno piknlo ko pes jejža.
Tista ko se voziš z odtegnjeno je majn idiot ziher. Ta če preveč sraufe odtegneš je lahk pizdarija. Veš kak so štorasti eni