bedaki na cesti

hermann

Guru
19. mar 2014
9.186
5.732
113
je res

ne vem pa če je normalno, da bi šofer avtobusa, ki je samo uporabnik, to počel na redni bazi
 

Luce

Fizikalc
3. sep 2018
406
60
28
Koliko jih pa preverja po določenih kilometrih, mogoče 10% pa še to mogoče tisti bolj starejši. Vprašanje tudi koliko jih ve koliko je treba pravilno nastavit moment ključ. Pa še tisti lidl moment ključi tud vprašanje koliko so točni in zanesljivi. Tako da za osebna vozila, če nisi ravno prilagojen program niti ne potrebuješ moment ključa. Ta moment ključ je popularen zadnjih par let. Prej ni bilo nobenih moment ključev pa ni noben kolo odpadel (no ja :rolleyes: ) mogoče ni bilo takšnega dostopa do podatkov.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.148
4.593
113
ne vem pa če je normalno, da bi šofer avtobusa, ki je samo uporabnik, to počel na redni bazi
No, pred desetletji je to veljalo za normalno opravilo profesionalnega šoferja. Danes pa mogoče res ne več.
Čeprav tudi danes piše v prvem zaposlitvenem oglasu za šoferja bus-a, ki ga da google:
Opravljanje dnevnih preventivnih pregledov in informiranje odgovornih o potrebnih popravilih vozila
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey in hermann

virtuoz

Fizikalc
20. jul 2007
873
80
28
Moment ključ so že med 2. ww uporabljali v industriji, tako da zadeva ni toliko nova. Je pa res, da je moment ključ v novejši dobi bil vedno pomemben pri zatezanju motornih glav.
 

Luce

Fizikalc
3. sep 2018
406
60
28
Ja motornih glav ne pa jeklenih platišč. Moment ključ se je začel uporabljati za zategovanje platišč, ko so na sceno prišla bolj alu platišča.
 

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
je res

ne vem pa če je normalno, da bi šofer avtobusa, ki je samo uporabnik, to počel na redni bazi
Kolikor vem, sofer pride v izmeno, prevzame bus, izpolni papirje in se vozi. Za tehnicne zadeve imajo svoje majstre. Na mednarodnih linijah je pa kolega redno preverjal svoj avtobus pred vsako voznjo.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Kolikor vem, sofer pride v izmeno, prevzame bus, izpolni papirje in se vozi. Za tehnicne zadeve imajo svoje majstre. Na mednarodnih linijah je pa kolega redno preverjal svoj avtobus pred vsako voznjo.
Ja, vendar to po "pravilih službe", oz. opisu del in nalog ni pravilno. Vizuelni pregled vozila pred vsako izmeno je njegova obveza.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.078
3.565
113
Marlbor
Na roke ga 100% preveč zategneš. pol je pa treba skakat gor po kluču če ob cesti ostaneš. al pa v delavnici dat ror gor da lozaš, ker pišatala ne obrne
Malo občutka pa tudi ne škodi. Tudi vrata zna človek zaloputnit z občutkom, da steklo dol ne pade. Pa ročno tudi menda znamo z občutkom zategnit, pa volan sukat. Ni vrag da ne bi še tako glup človek dobil tudi občutka za zategnit šrauf na kolesu.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe, sad in Luce

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.078
3.565
113
Marlbor
Po ključu pa skače v glavnem ta, ki mu je nazadnje vulkanizer na mašino zategnil vijak. Ko opazujem vulkanizerje čisto vsi preveč zategnejo na mašino, z moment ključem samo na koncu preverjajo, pa so običajno vsi vijaki že prek tiste Nm zategnjeni, tak da z moment ključem sploh nič dodatno ne privije.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe in sad

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
...........ključem samo na koncu preverjajo, pa so običajno vsi vijaki že prek tiste Nm zategnjeni, tak da z moment ključem sploh nič dodatno ne privije.
Kolikor jih jaz gledam, moment ključ samo klik - klik naredi, torej je že na meji ali preko. Sem mu enkrat rekel, da naj mi na roke z avtu priloženim orodjem odtegne, pa je šel kar z mašino zrahljat in pol z momentom pravilno zategnit.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.277
2.379
113
še v SLO - ampak komaj
Če ima "svoj" avtobus in se ne vsede vsakič v drugega.

No ja - strogo po PSu bi moral vsak voznik pred začetkom delovnega dne opraviti pregled vozila.
Mi naše kar teramo, da opravijo pregled in da je tudi taho za čas pregleda pravilno nastavljen (na “delo”).
Premalo zategnjene vijake s pregledom sicer ne bo videl, prazno gumo ali celo manjkajočo gumo ( luči itd) pa bi načeloma moral opaziti.
Poudarek na načeloma ... :zavijazocmi:
Aja - pa obveza preveriti vijake po menjavi gum načeloma tudi še vedno velja.
Načeloma ...:zavijazocmi:
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe