Vzhodna obvoznica in Golovec

LeQuack

Guru
26. avg 2007
6.847
3.365
113
40
Lj
A gre še na kakšni cesti na svetu toliko tovornjakov mimo kot na Ljubljanski obvoznici? Tudi ko gledaš recimo slike kakšnih mega cest v ZDA in podobno ko vseh 10 pasov stoji na kilometre, ni toliko tovornjakov kakor pri nas. Zdi se mi da gredo vsi tovornjaki v Evropi čet obvoznico vsaj enkrat na vožnjo.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.873
5.143
113
Seveda AC med Mariborom in Celjem. Neprekinjena kolona tovornjakov drug za drugim.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.101
742
113
se strinjam. jaz bi na vse AC uvoze postavil napis "Tovornjakom najstrožje prepovedana pot!"
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Itak, rit bi si potem brisal z roko, jedel regrat, ko bi bil na voljo na travniku, skratka živel od zraka....
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
6.847
3.365
113
40
Lj
A je kdo opazil da tista gužva ki je bila včasih samo ob petkih po službi, je zdaj vsak dan?
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
6.847
3.365
113
40
Lj
Vem, ampak nasploh je tudi drugi dneve sedaj podobna gužva popoldne, vsaj med tednom. Sploh južna obvoznica v smeri Dolenjske, to je klasika, očitno tam proti dolenjskem nekdo vsak dan postavlja kake zapore ali kaj podobnega, ker ni drugega razloga.
 

kajn

Guru
5. okt 2007
2.464
1.249
113
Iskajoč brata
Že 10 let hodim v petek proti Beli Krajini.... Tam do leta 2017 je bilo čisto OK. Lahko da si zgubil 5 min od Rudnika do Grosuplja.... Potem se je začela gužva...
Če sedaj nisi mimo južne obvoznice v petek ob 14, zgubiš takoj do 40 min. Najbolj smešno je pa to, da se v Grosuplju sprosti in nato spelje normalno naprej.

Sedaj se stoji že od Vrhnike do obvoznice. Pospešiš na 100, naslednji trenutek stojiš naslednjih 500m.
 

krko

Guru
5. sep 2010
2.496
1.147
113
Že 10 let hodim v petek proti Beli Krajini.... Tam do leta 2017 je bilo čisto OK. Lahko da si zgubil 5 min od Rudnika do Grosuplja.... Potem se je začela gužva...
Če sedaj nisi mimo južne obvoznice v petek ob 14, zgubiš takoj do 40 min. Najbolj smešno je pa to, da se v Grosuplju sprosti in nato spelje normalno naprej.

Sedaj se stoji že od Vrhnike do obvoznice. Pospešiš na 100, naslednji trenutek stojiš naslednjih 500m.
Tko to je, ko ima vsak malo večji zaselek svoj AC priključek. Šmarje-Sap, Cikava, na kocu pa še Grosuplje in to vsega skupaj v 4,5km.
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.736
2.097
113
Prikljucki so bili tudi prej vecje tezave pa so se zacele pojavljati ko so tiste kolicke nastavli
Za kolicino prometa je ocitno zdruzitev obeh krakov obvoznice hudo poddimenzionirana
 

kajn

Guru
5. okt 2007
2.464
1.249
113
Iskajoč brata
Ne moreš verjet, da uvozi/izvozi tako zjebejo cel pretok....
Zastopim združevanja avtocest, da naredi zastoj, sam da je naprej še kolona...

Občasno je v petek južna tako zabita, da je hitreje krog naredit okoli... Po mapsu prišparam 20 min.
Ni pa nobene pametne alternative... Čez Borovnico zgubim 30 min, pa še kakšen radar staknem...
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.191
1.807
113
Ne moreš verjet, da uvozi/izvozi tako zjebejo cel pretok....
To je zato ker se folk vključuje na AC s 60 na uro. Ponavadi ta prvi v koloni, ostali se guzijo za njim pa ne morejo, nimajo varnostne razdalje..in morajo potem ti na AC bremzat da se posvaljkajo noter..ko AC zniža na 60 je samo vprašenje parih avtov ko se bo povsem ustavilo (pa da ga je.beš ne bo nikoli boljše).
 

bev

Fizikalc
25. apr 2017
334
214
43
Tudi izvoz iz AC je za nekatere problem. Namesto da bi šli na izvozni pas takoj ko se začne, čakajo do knca in potem na voznem pasu bremzajo in se štulijo na izvoz. Ampa res ne bo nikoli bolje, ker izpit lahko naredi vsak.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.216
4.700
113
Prav je, da izpit lahko naredi vsak. Ni razloga, da bi bila vožnja neka huda umetnost. Lahko pa bi z določenimi ukrepi "šolali" ljudi, ki so že malo pozabili, kaj in kako. Mogoče polna črta, ki se tudi sliši, ko jo prevoziš, če se prepozno razvrstiš na izvoz in obratno na uvozu. Mogoče na pospeševalnem pasu opozorilna tabla s hitrostjo, da voziš samo X km / h in da pospeši. Obratna logika kot je drugje. Če so lahko te table "nasrane" marsikje, bi lahko bile še na uvozih. Pa se jih ugasne, ko je promet na avtocesti mimo res gost, da vozniki ne zijajo še tega. Na mestih s pogosto zgostitvijo prometa pa čimprej znatno podaljšati te pasove. To ne bi smel biti tako ekstremen strošek.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.326
3.423
113
V Nemčiji prakticirajo semafor in seveda radar na uvozu in lahko gresta pri prižgani zeleni luči en po en avto na štart v uvoz.
Pač interval na 5 sek.

No radar mora biti zato, da ne bi vozili v rdečo.

Zadeva je vlopljena v konicah in potem se promet na AC ne ustavi.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe