Kamioni, kamioni, kamioni in gužva

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.116
864
113
Se celo strinjam s tem. Nimam nic proti delu od doma ampam DARS je zadnji, ki bo to 'vzpodbujal'. Naj rihta svoje zadeve tako kot se zagre, pa folk ne bo rabu doma ostajat ... zaradi njihovih (DARS) interesov.
 
  • Všeč mi je
Reactions: ynos

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.330
3.427
113
Čakaj še malo, pa bodo napisali da naj greš z vlakom.

Sicer pa je danes ko je praznik res zastonj vlak.
 

virtuoz

Fizikalc
20. jul 2007
874
80
28
Eh, DARS je odlagalec političnih kadrov, oni razmišljajo drugače in druge stvari. Tukaj s krpanjem rešitev za bolj pretočni promet ne gre. Potrebno je gledati bolj na široko, megalomansko, pa bo enkrat bolje. Primorka tretji pas? Ja, vendar brez odstavnega pasu, kajti pred nekaj leti so zgradili med Ljubljano in Vrhniko protihrupno ograjo čisto blizu ceste, kam boš potem širil? Pa priključki se kar množijo. Zanima me, če so sedaj nov priključek sprojektirali za tri pasove, ali bodo spet kasneje širili. Problem odstavnega pasu so tudi nadvozi, katerih nosilni stebri so v napoto. Sedaj se širi cesta od tunela Šentvid proti Griču. Kaj pa naprej? Zamašek nastane na razcepu Kozarje, kateri ne požira, pa še nadvozi so tam zelo dotrajani. Že pred kakimi desetimi leti so se praskali po glavah, kako bi jih obnovili, vendar se jih ne upajo zapreti, ker bo potem prometni kolaps. Poleg tega pa še gradnje in popravila trajajo nerazumno dolgo.
Kamione na vlake? To ne gre tako. Treba je vedeti to, da je kamione potrebno zbrati, natovoriti enega po enega, prepeljati po naših super hitrih progah do točke B, in spet raztovoriti enega po enega. Slovenija je majhna in priprave na natovor in raztovor kamionov bi trajale dlje od prevoza. To pa je izguba časa, ki se pri tovornem prometu vkalkulira v ceno prevozov in lahko tudi v izgubo. Kamioni so velik del zaslužka pri cestnini, vendar dobiček pobere lastnik (država). Tisti oranžni možici, ki jih gledate na cesti, imajo osnovno bruto plačo malo nad minimalcem, malo jo popravijo samo dodatki, ki pa so prenizki za tisto nevarnost, kateri so izpostavljeni. Oni ne odžrejo veliko sredstev iz cestnin, pa še vseskozi so dežurni krivci za zastoje, sneg na cesti in zapore. Saj zadeva okoli pretočnosti prometa bi že od vsega začetka delovala, če bi šel ves denar sproti nazaj za izgradnjo novih cest in da se gradbinci ne bi kartelno dogovarjali, ter s tem dražili projekte.
Veliko potujem in opazujem ceste po svetu. Večinoma je tako, da ko se pokaže potreba po pretočnosti, zgradijo novo cesto tudi vzporedno s staro ali le nekaj km zraven. Se pa ne smemo slepiti, da je v svetu vse rožnato. Povsod se pojavljajo zastoji. Le da se pri nas težave le "krpajo", ne pa rešujejo.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.103
742
113
...
Veliko potujem in opazujem ceste po svetu. Večinoma je tako, da ko se pokaže potreba po pretočnosti, zgradijo novo cesto tudi vzporedno s staro ali le nekaj km zraven. ...
ne vem kako je drugod po svetu, ampak pri nas je tole misija nemogoče. s časovnega vidika daleč najbolj obsežen del graditve je umeščanje infrastrukturnih objektov v prostor. ne glede na to, kjer bo speljana trasa, vedno se bodo pojavili lokalci, civilne iniciative, društva, okoljevarstveniki ..., ki bodo proti. za bonus se zraven vmešajo še lokalni politiki, ki imajo svojo računico glede preprodaje parcel. in potem razumeš, zakaj se gradi hitra cesta od Velenja proti Slovenj Gradcu ne pa proti Celju, pa zakaj se primoska hitra cesta konča v Jagodju in ne na meji s Hrvaško.