VW ID.3

I

Izbrisan uporabnik 474

Mogoče je pozabil, da morajo proizvajalci, ki na Kitajskem prodajo več kot 30.00 vozil letno, imeti v svoji floti vsaj 10% električnih (ali hibridnih) vozil ali pa plačujejo kazni (oz. kupijo kredite). Mislim, da je celo 10% prodanih vozil...
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Saj v Evropi je isto, če povprečen prodani avto v EU nekega proizvajlca ne bo doesgal 95g CO2/km bodo kazni. To da narediš neko omejeno serijo EV, ki jih prodaš par tisoč ne bo dovolj, da bo zbilo CO2 ostalemu milijoni vozil. Tako samo hvaljenje da "mi imamo pa EV" ne bo dovolj, treba bo prodati tudi količine.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.900
1.076
113
www.adriamedia.si
Saj v Evropi je isto, če povprečen prodani avto v EU nekega proizvajlca ne bo doesgal 95g CO2/km bodo kazni. To da narediš neko omejeno serijo EV, ki jih prodaš par tisoč ne bo dovolj, da bo zbilo CO2 ostalemu milijoni vozil. Tako samo hvaljenje da "mi imamo pa EV" ne bo dovolj, treba bo prodati tudi količine.
In zato je treba investirati. Kar VAG počne. Pa še kdo. Eni so ugotovili, da ne gre s polovičartvom, eni še bodo.
Bo pa zanimivo videti, kakšen bo razplet "dvoboja" med mešanimi platformami (recimo PSA) in čisto EV (kot je VAG z MEB) ...
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
Jasno je, da čiste električne platforme zmagajo, kar se tiče elektrifikacije, oz cene in uporabnosti električnih vozil.
Jasno je tudi, da avti na tekoče dinozavre ne bodo izginili čez noč. Torej je treba razvijati tudi klasične platforme, hibride ter priključne hibride.

Kdaj se bo pa trgu odpulilo, da bo večinsko preklopil na štrom, pa ne ve nihče. Pa to tudi verjetno ne bo še najmanj 10 let.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Ja ja, ker se te baterije tako zelo enostavno proizvede in vrže na plano za 1mrd vozil na svetu. Pol pa samo še te baterijsko požrešne velike krave od avtov, z i3 se vozim tudi samo z 10kwh/h na 100km.
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.829
724
113
www.jernej.org
Na izbiro so štirje termini, med katerimi si moraš enega izbrati ter jim sporočiti. Dogajalo se bo pa 3. in 4. decembra, pozno popoldne/zvečer v Ljubljani (Stegne).
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.829
724
113
www.jernej.org
Sem bil danes na predstavitvi... glede cen nič novega. V Sloveniji 1st edition po trenutnih podatkih ne bo imel toplotne črpalke v nobenem paketu opreme. Baje ne bodo možne niti testne vožnje za 1st edition. Končni paketi opreme in cene bodo znane do konca januarja... februarja bo 1st edition možno naročiti. Navadno serijo bo možno naročiti od septembra naprej (takrat bodo možne tudi testne vožnje). Če koga še kaj zanima, naj pa vpraša.
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK in Clancy

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
No, pa se razblinjajo sanje. Najprej ne bo toplotne črpalke, potem ne bo cene pod 40 jurjev, potem rabimo še kak rapidgating, pa bo mera polna ... :rolleyes:
 
  • Všeč mi je
Reactions: roCkY

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.829
724
113
www.jernej.org
Toplotna črpalka po naročilu bo možna, ko se bo dalo poljubno izbirat opremo. Že 1st edition bo imel začetno ceno (verjetno tik) pod 40k€... modeli z manjšo baterijo in slabšo opremo bodo verjetno res lahko od 30k naprej. Rapidgate pri avtu z aktivnim hlajenjem baterije si pa težko predstavljam. Sicer se pa strinjam s teboj, da je marsikdo pričakoval več. Počakajmo še na dokončno določene pakete opreme in cene... ker danes sem dobil občutek, da je VW naše prodajalce pustil še rahlo v temi.

PS: Glede na to, da so s proizvodnjo avtov že začeli (kar je vsa poanta vnaprej določenih paketov opreme), mi ni jasno, zakaj sedaj bluzijo z različno opremljenimi avti glede na države (sploh teh 100 komadov, ki so namenjeni v Slovenijo).
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.829
724
113
www.jernej.org
Zaradi toplotne črpalke? Pri Koni me najbolj moti servisni interval (50-100€ na 15k kilometrov). Pri meni je to 3x v dveh letih. ID.3 bo imel servisni interval najverjetneje na 2 leti.

Trenutni paketi opreme veljajo za 1st edition... če želiš toplotno črpalko v kombinaciji z osnovno opremo, počakaj na začetek serijske prodaje. ID.3 bo cenejši od Kone (tako nakupna cena, kot tudi vzdrževanje).

Pa še ena zadeva, ki sem jo prvič slišal na predstavitvi... 77kWh model bo baje samo 4-sedežnik (zaradi teže).
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.300
3.408
113
Pa saj bo avto imel gretje ali ne.
Pomoje pri veliki bateriji to ni tak problem gledano na čelo leto.
 

roCkY

Majstr
2. sep 2007
2.469
352
83
Gretje brez konverterja pač bolj krajša doseg. Če si zmrznjene sorte in predgreješ porabiš še nekaj več (dosega).

Uradni servisni interval vs. tekoče vzdrževanje, ki pri nobeni tovrstni tehniki ni odveč. Pri ICE se pač olje in filter zamena ter ostalo. EV pač olja in filtra v motorju nima.

Tale je "dobra" prezentacija EV v najbolj EV državi sveta s strani določenih osebkov, ki ne dojamejo, da EV pač zahteva mal svojevrstne rutine in malček razmišljanja.
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.829
724
113
www.jernej.org
Uradni servisni interval vs. tekoče vzdrževanje, ki pri nobeni tovrstni tehniki ni odveč. Pri ICE se pač olje in filter zamena ter ostalo. EV pač olja in filtra v motorju
Se popolnoma strinjam... ampak ne na 15k kilometrov. Byorn je v 3/4 leta naredil z avtom 45k kilometrov. Teslo je peljal na en redni servis... Kono bi moral pa na 3.

Na ID.3 predstavitvi so omenili, da omenili, da bo servisiranje ID.3 podobno kot pri e-Golfu.
 

roCkY

Majstr
2. sep 2007
2.469
352
83
Precej logična odločitev/smer. VW bo torej ohranil svojo prodajno mrežo in večino servisnih centrov. Nikomur v EU (politika, industrija, ki v segmentu servisiraja pač vzdržuje prodajne lokacije in služi z rezervnimi deli) ni v interesu, da pride nova tehnologija, ki bo zaposlovala bistveno manj ljudi.
 

Ateis

Guru
13. sep 2007
2.205
679
113
VW bo leta 2020 splavil prvi EV avto za množice. ID3 bo polizdelek za ceno 40k€ z opremo, ki bo nikakršn za ta denar, napak bo celo morje, servisi bpodo podobno kot ostali ICE,... skratka tresla se je gora, rodila se je miš. Enako je z vsemi EVji do sedaj. Sej kao se voziš zastonj, ampak avto si pa dvojno plačal. Da sploh ne govorim o udobju, ki ga ICE prinaša (črpalke za bencin so povosod in klo napolniš je doseg zavidljiv, za elektirko rabiš 5+ različnih kartic za polnenje, polnilnice neprestano zasedene, EV baterija se pri vskem polnjenju uničuje, neprestano gledanje koliko še imam dosega, gretje pobere tudi do 30% dosega(glej Teslo), polnjenje EV traja predolgo tudi na specialnih polnilnicah, itd...)

Skratka mokre sanja vseh vozačev, da se bodo vozili na delo 50+km dnevno brezplačno.

PS: vozim VW koncern, da ne bo kdo mislil, da pljuvam čez VW kar tako.