VW ID.3

Ogo

Majstr
28. jul 2007
5.052
131
63
Danes kazati nekaj, kar bo realno možno za kupit čez par let, je zelo premišljena poteza in točno vedo, kaj delajo. Saj niso po juhi priplavali.
Če si edini, je lahko OK.
Če nisi več edini, lahko pa tudi kratko potegneš z nategovanjem.

Kitajci so se sedaj na veliko lotili električarjev in gredo počasi tudi na zahod.
Npr. kupili so staro britansko znamko MG, evo že spodobna električna jajca z 263 km WLTP dometa za 24 jurjev EUR po subvenciji v Britaniji:

Elektrika namreč prinaša nov start in enakovrednost tudi Kitajcem. Ker znanja, ki so jih imeli nemci, japonci, ... kako narest kompleksne zadeve kot sta moderen motor z notranjim izgorevanjem in menjalnik, nista več potrebna. Kako delat baterije in štromarijo, pa Kitajci obvladajo, saj jih delajo za cel svet že 30 let.
 

ozze

Fizikalc
24. jul 2009
1.722
61
48
Teslin poslovni model je spet nekaj drugega. Start-up od začetka do "večnosti". Produkt se dela nekaj časa, proda določenemu delu frikov, potem pa vse skupaj ugasne, kapital se naloži v nov projekt. Ljudje pa se tudi naveličajo že stare igračke in jih to niti ne moti.
Verjetno pri Tesli ne bo ravno tako.
Glede na to, da ima Tesla tako nišni produkt, s tako malo serijo prodanih avtov in nedosegljivo ceno povprečnemu kupcu. Ter da jih je v Evropi zaenkrat prodana le peščica, me preseneča, da jih v vsakem večjem mestu dnevno srečam več kot poršov in ostale eksotike skup.
Celo v Sloveniji, ki sploh nima uradne prodaje vidim vsak dan vsaj eno ali več. Očitno mora biti zelo uporabna zadva.
 

Pepe

Majstr
20. sep 2007
9.158
343
83
Prvi stavek ne drži, drugi pa samo v točno tem kontekstu. Naročila vztrajno padajo - poglej Magno v Gradcu.
Meni deluje, da prodaja pač ne narašča več tako skokovito, kot so upali. Električarji bi to popravili za p....n dim. Kot je strma rast prodaje telefonov z win OS vplivala na trg pametnih telefonov :). Magna je kot sestavljalec za tuje ime bolj v vlogi dobavitelja. Ki pač prvi občuti vsak vetrič na trgu. Veter se pa vsako desetletje menja vsaj za kako leto.

Elektrika namreč prinaša nov start in enakovrednost tudi Kitajcem. Ker znanja, ki so jih imeli nemci, japonci, ... kako narest kompleksne zadeve kot sta moderen motor z notranjim izgorevanjem in menjalnik, nista več potrebna. Kako delat baterije in štromarijo, pa Kitajci obvladajo, saj jih delajo za cel svet že 30 let.
Avto še zdaleč ni samo pogon. Avto, ki res prinaša denar proizvajalcu je kot vino, ki prinaša denar. Je zgodba. Jo Kitajci imajo? To, da znajo delati poceni komponente, jim v tej zgodbi bolj škodi kot koristi.

Glede na to, da ima Tesla tako nišni produkt, s tako malo serijo prodanih avtov in nedosegljivo ceno povprečnemu kupcu. Ter da jih je v Evropi zaenkrat prodana le peščica, me preseneča, da jih v vsakem večjem mestu dnevno srečam več kot poršov in ostale eksotike skup.
Celo v Sloveniji, ki sploh nima uradne prodaje vidim vsak dan vsaj eno ali več. Očitno mora biti zelo uporabna zadva.
Mogoče to prej dokazuje, da je bedakov z denarjev na svetu dovolj :).
 

ozze

Fizikalc
24. jul 2009
1.722
61
48
Avto še zdaleč ni samo pogon. Avto, ki res prinaša denar proizvajalcu je kot vino, ki prinaša denar. Je zgodba. Jo Kitajci imajo? To, da znajo delati poceni komponente, jim v tej zgodbi bolj škodi kot koristi.
Bojim se, da smo v Evropi preveč zaspali. Kitajci so že dalec pred nami.
 

Gargy

Majstr
17. avg 2007
3.458
275
83
okolica Maribora
Gledamo tako ali drugače, električna vozila so zaenkrat na cenikih proizvajalcev, da ulovijo nekaj nišnih kupcev in prepričajo sebe in druge, da so na tem vlaku. V resnici si (razen Tesle) čisto zares noben resen proizvajalec ne želi prodati velikega števila električnih vozil.
Ni problem, da jih nebi želeli, ampak prav vsi se zavedajo, da če se bo drastično povečalo število el. avtomobilov, se bo evropska energetska mreža sesula kot hišica iz kart. Kitajci po drugi strani to vedo in pospešeno gradijo atomske elektrarne in vlagajo v elektrifikacijo - tudi zato na Kitajskem vidimo skokovit porast el. vozil in njihovega razvoja. Pri nas pa samo da omeniš atom... niti ne rabiš izgovorit do konca... so že vsi v luftu s transparenti, ker pač mislijo, da bo tistih nekaj (neprofitnih) vetrnic rešilo svet. Imaš v tem trenutku samo dve rešitvi - ali omejiš porabo el. avtomobilov (oz. jih narediš neprivlačne, predvsem z ceno) ali pa dvigneš ceno MWh na neprebavljivo raven - pri čemer velja omeniti, da potem trpi tudi vso ostalo gospodarstvo in že v osnovi izgubiš "bitko" z recimo Kitajci...

Kolikor vem, je avtomobilska industrija trenutno v zelo cvetočem obdobju
V avtomobilski industriji je že kar precejšnja panika glede upada proizvodnje in naročil. Če se navzven ne vidi, še ne pomeni da je ni...
 

SJTV1

Avtomagazinovec
18. jul 2007
16.603
205
63
Obišči stran
Gledamo tako ali drugače, električna vozila so zaenkrat na cenikih proizvajalcev, da ulovijo nekaj nišnih kupcev in prepričajo sebe in druge, da so na tem vlaku. V resnici si (razen Tesle) čisto zares noben resen proizvajalec ne želi prodati velikega števila električnih vozil.
A zato ej VW kompletno tovarno, ki je delal ICE avte, usmeril (in investiral milijarde) v proizvodnjo le BEV vozil - pa ima kapaciteto 250 tisoč vozil letno. Ker si jih ne želijo prodat? Kers e jim zdi lušno, da nekje stoji ena kar tako fabrika, kamor milijarde mečejo za hec, je..š delničarje?
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi, sad and tomi

oby

Pripravnik
20. jul 2008
197
20
18
da se vrnemo nazaj :) a je že kdo slišu kako o id3 4x4? :) al bo to samo id4?
 

ozze

Fizikalc
24. jul 2009
1.722
61
48
Glede na to, da sem vozil vese najbolje prodajne BEV na kitajskem, ti lahko povem, da niso. Tiste robe tukaj nihče ne bi povohal ... Izjema je kak Geely, amnpak njihova tehnologija bo v evropi naprdaj z evropsko značko na nosu.
V mislih sem imel njihovo tehnologijo.
Tovarne, ki znajo narest katerilkoli izdelek v poljubnih serijah, znajo pristati na luni, imajo najhitrejši vlak ... kupujejo Afriko .... so vodilni v zeleni energiji. Cvetijo v zdravstvu, prehranska industrija, IT ...
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
4.740
70
48
www.jernej.org
Nekaj uradnih podatkov:

Standardna raven opreme:
18" alu platišča z gumami 215/55 18
toplotna črpalka
Prilagodljivi tempomat
navigacija
Polni LED žarometi
Ogrevan volan, sedeži in vetrobransko steklo

ID.3 Plus: Poleg tega
19" alu platišča z gumami 215/50 19
IQ luči (dinamične LED matrix luči)
kamera za vzvratno vožnjo
Oblikovalni sedeži iz tkanine / Alcantara
Več oblikovalskih podrobnosti v notranjosti

ID.3 Max: Poleg tega
20" alu platišča z gumami 215/45 20
Udobni sedeži iz tkanine / Alcantara z električno nastavitvijo
panoramsko stekleno streho
Beats Soundsystem
Augmented Reality HUD

To so že bolj sprejemljivi paketi opreme. Le še kamera za vzvratno vožnjo bi po mojem mnenju lahko bila standardna.
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
4.740
70
48
www.jernej.org
Upam, da ja, ker niso eksplicitno omenjene v višjih paketih. Točno pa ne vem, ker je veliko nasprotujočih si podatkov po forumih in ostalih socialnih omrežjih.
 

Ogo

Majstr
28. jul 2007
5.052
131
63
Treba bo počakat na dejanske prodajne cenike.

Kar bo serijska oprema na Norveškem, ne bo nujno v Sloveniji. Tudi cene so lahko čisto druge.
Seveda tudi na podlagi tega, kaka konkurenca je na trgu prisotna, kak status ima na njem VW, koliko subvencij daje država in se posledično lahko napihuje cena.
 

Clancy

Pripravnik
20. avg 2007
468
9
18
Ko smo že pri subvencijah... je že kaj znano kolikšne bodo naslednje leto subvencije za elektro in hibridna vozila?
 

Ogo

Majstr
28. jul 2007
5.052
131
63
Če razmere na trgu ostanejo enake.

Če pride do nekega preboja, kjer bo kar naenkrat 5x več električarjev registriranih, bo pa itak zmanjkalo denarja.

Pri eko skladu je to največja loterija - zadeva namreč ni garantirana. Ko v malhi zmanjka denarja, subvencija pade na 0. In nič ti ne bodo vnaprej povedali. Subvencijo pa itak lahko zaprosiš šele, ko si vozilo že plačal in registriral.

Pri tem mi je najbolj smešen BMW, ki si upa oglaševati cene po subvenciji. Vsi drugi so pametni in oglašujejo izključno cene pred subvencijo.
 

Pepe

Majstr
20. sep 2007
9.158
343
83
A zato ej VW kompletno tovarno, ki je delal ICE avte, usmeril (in investiral milijarde) v proizvodnjo le BEV vozil - pa ima kapaciteto 250 tisoč vozil letno. Ker si jih ne želijo prodat? Kers e jim zdi lušno, da nekje stoji ena kar tako fabrika, kamor milijarde mečejo za hec, je..š delničarje?
Ali naivno misliš, da dieselgate nima nič pri tem?
Po mojem je do teh investicij prišlo nekako tako:
"Hans kaj nam je storiti, dam še v Evropi ne nabijejo kakih kazni?"
"Gunter, dajmo narediti nekaj električnega in povejmo svetu, da toliko investiramo v čisti zrak, da bi nas kazni na tej poti ustavile. Bedasti novinarji in okljevarstveniki nas bodo takoj podprli."
...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Malecky