VW ID.3

crnobog

Majstr
29. apr 2009
2.029
127
63
pinball-si.blogspot.com
A je že kdorkoli kadarkoli srečal kooga, ki bi rekel: "Uuuuuuu, kapacitivni gumbi, zakon, pravi kofi so like sooooo 1990?"
Zakaj to delajo? Isto ko una jebena ogabna šajni plastika, ki jo vsi tiščijo vsepovsod!
 

Utisevalec

Majstr
12. nov 2007
12.604
340
83
Tole na volanu po slikah dvomim da so touch gumbi, so kar fizični. Če so touch morajo bit pa z prepoznavo moči pritiska (je tudi to obstaja) in s feedbackom ... kar sicer dvomim dvomim da bi tlačili v golf klaso ki je že tako "ekstra".
 
  • Všeč mi je
Reactions: McGiver

krava

Fizikalc
5. sep 2007
2.943
24
38
kacnje.blogspot.com
Če je v avtih kaj nerodno, so to "touch gumbi" na info zaslonu (radiu). Kako pa je to nepraktično. Malo si sicer človek pomaga z obvolanskimi komandami, ampak vseeno ni tako elegantno.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
4.740
70
48
www.jernej.org
Če so informacije glede paketov in cen točne, potem bom jaz preklical rezervacijo. Toplotna črpalka le v max paketu, ki stane 50k€. Električen avto brez toplotne črpalke je pa zame no-go... ne glede na velikost baterije. 50k€ pa meni avto ni vreden... doplačaš kup navlake, ki je niti ne potrebuješ.
 

Ogo

Majstr
28. jul 2007
5.052
131
63
To je potem že cena Tesla Model 3. In jasno da brez toplotne črpalke je reč uporabna samo za kraje s toplejšim podnebjem.
 

Gasper008

Majstr
24. sep 2012
3.327
169
63
Kam je pa šla tista nemška prilagodljivost, kjer lahko vsak kos opreme posebej naročiš? A ni bil cost-effective?
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
4.740
70
48
www.jernej.org
Opcijska izbira opreme bo možna pri serijskem modelu. 1st edition so samo trije paketi opreme. In očitno jih je nek pametnjakovič pri VW-ju sestavil tako, da bi ljudi prepričali v max opremo.

Še par cvetk: ACC in vzvratna kamera šele v srednjem paketu opreme. Line assist šele v najdražjem modelu.
 

Pepe

Majstr
20. sep 2007
9.158
343
83
Gledamo tako ali drugače, električna vozila so zaenkrat na cenikih proizvajalcev, da ulovijo nekaj nišnih kupcev in prepričajo sebe in druge, da so na tem vlaku. V resnici si (razen Tesle) čisto zares noben resen proizvajalec ne želi prodati velikega števila električnih vozil. Vsakomur je jasno, da bi to šlo na račun ostale prodaje. Problem je delno tehnične narave, še bolj pa, da sprejemljiv poslovni model trenutno še ni izdelan. Ni še jasno, kje zagotoviti dovolj prihodkov skozi poprodajne aktivnosti. Pri novih vozilih pa so zaradi majhnih serij tako ali tako na slabšem kot pri klasiki.
Mediji so nas tudi pri nas kakega pol leta nazaj tako ali tako bombandirali z neko očitno koordinirano propagandno akcijo, da bo treba v kratkem iti na car sharing, nek stalni najem ... Ne zaradi okolja, temveč zaradi poslovnega modela proizvajalca. Model bo že tako nastavljen, da se bo dalo od povprečnega uporabnika spipati v denimo 5 letnem obdobju več denarja, kot če bi se ta odločil za lastniško vozilo.
Podobno kot je računalništvo v oblaku. Potem pa na enem dogodku en DBA iz Nemčije reče: "pa si to res kak normalen biznis lahko privošči?". Verjamem, da v Nemčiji podjetjem ostane več za informatiko, vendar tudi tam morajo paziti na stroške.
 

Gasper008

Majstr
24. sep 2012
3.327
169
63
A je kakšen vir glede te opreme? A nima ACC serijsko že Polo?

Sicer pa pričakovano, ne moreš prve serije čisto nove platforme takoj začet štancat na milijone, če imaš pa omejene količine se pa lahko greš take ali drugačne pogoje pa isto vse prodaš. Pod črto, se bomo še načakali.
 

Gasper008

Majstr
24. sep 2012
3.327
169
63
Gledamo tako ali drugače, električna vozila so zaenkrat na cenikih proizvajalcev, da ulovijo nekaj nišnih kupcev in prepričajo sebe in druge, da so na tem vlaku. V resnici si (razen Tesle) čisto zares noben resen proizvajalec ne želi prodati velikega števila električnih vozil. Vsakomur je jasno, da bi to šlo na račun ostale prodaje. Problem je delno tehnične narave, še bolj pa, da sprejemljiv poslovni model trenutno še ni izdelan. Ni še jasno, kje zagotoviti dovolj prihodkov skozi poprodajne aktivnosti. Pri novih vozilih pa so zaradi majhnih serij tako ali tako na slabšem kot pri klasiki.
Mediji so nas tudi pri nas kakega pol leta nazaj tako ali tako bombandirali z neko očitno koordinirano propagandno akcijo, da bo treba v kratkem iti na car sharing, nek stalni najem ... Ne zaradi okolja, temveč zaradi poslovnega modela proizvajalca. Model bo že tako nastavljen, da se bo dalo od povprečnega uporabnika spipati v denimo 5 letnem obdobju več denarja, kot če bi se ta odločil za lastniško vozilo.
Podobno kot je računalništvo v oblaku. Potem pa na enem dogodku en DBA iz Nemčije reče: "pa si to res kak normalen biznis lahko privošči?". Verjamem, da v Nemčiji podjetjem ostane več za informatiko, vendar tudi tam morajo paziti na stroške.
Saj si jamo kopljejo že samo s tem marketingom, ljudje pač dalj časa vztrajajo na starih avtih, ker jih je veliko ki čakajo da bodo te koncepte lahko dejansko kupili, proizvajalci pa samo obljubljajo, to je še veliko slabše kot če bi prodajali električne avte za nižji profit kot danes klasiko.
 

Pepe

Majstr
20. sep 2007
9.158
343
83
Z marketingom zadržijo tiste, ki bi utegnili pobegniti h konkurenci. Kdor rabi avto, kupi vozilo danes. Kolikor vem, je avtomobilska industrija trenutno v zelo cvetočem obdobju. Ni videti, da bi jih kaj prizadelo, ker se nek delež promila kupcev (še) ni odločil za nakup.
Tudi ta scenarij z marketingom o konceptih ni prav nič nov in je bil v računalništvu intenzivno uporabljen leta 1993. Takrat je obstajal povsem spodobno delujoč OS/2, ki je imel zaradi kratkovidnosti IBM precej omejitev na kateri HW je šel. In ceno. Microsoft pa je obljubljal, da so tik pred izidom novi Windowsi. Ki so res prišli in so se imenovali Win 95, ker so tako dolgo zamujali. Čeprav so v računalništvu cikli krajši, je večina uporabnikov raje počakala dve leti, OS/2 je šel na smetišče zgodovine, M$ pa se je vzpel.
Danes kazati nekaj, kar bo realno možno za kupit čez par let, je zelo premišljena poteza in točno vedo, kaj delajo. Saj niso po juhi priplavali.
 

Pepe

Majstr
20. sep 2007
9.158
343
83
Teslin poslovni model je spet nekaj drugega. Start-up od začetka do "večnosti". Produkt se dela nekaj časa, proda določenemu delu frikov, potem pa vse skupaj ugasne, kapital se naloži v nov projekt. Ljudje pa se tudi naveličajo že stare igračke in jih to niti ne moti.
Verjetno pri Tesli ne bo ravno tako.
 

Gasper008

Majstr
24. sep 2012
3.327
169
63
Ravno to je, danes kupci ki si to lahko privoščijo raje čakajo z nakupom, to se že odraža s padcem prodaje novih vozil. Itak da stvar ni taka da čakajo kar vsi, veliko jih pa ne vidi smisla menjat traktor za nov traktor, ker v novem ne vidijo neke dodane vrednosti. Sploh če gledaš za isto nakupno ceno kot si jo dal pred leti za starega, če se malo bolj stegneš si deležen določenih tehnoloških bonbončkov, ampak pod kožo je motor še vedno zelo podoben tistemu staremu.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Ogo

McGiver

Guru
14. avg 2009
7.315
612
113
....... Kolikor vem, je avtomobilska industrija trenutno v zelo cvetočem obdobju. Ni videti, da bi jih kaj prizadelo, ker se nek delež promila kupcev (še) ni odločil za nakup.
......
Prvi stavek ne drži, drugi pa samo v točno tem kontekstu. Naročila vztrajno padajo - poglej Magno v Gradcu.