VW ID.3

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
4.709
59
48
www.jernej.org
Tak zagotovo ne. Nekaj v tem stilu pa skoraj gotovo. Bi pa tudi jaz raje videl bolj klasično notranjost v stilu Golfa. Pustimo se presenetiti.
 

afroC

Fizikalc
6. jun 2009
2.176
89
48
Še vseeno bolje, kot v golfu 7, kjer je displej pod zračniki. Tam se garantirano zaletiš, če preveč gledaš dol navigacijo...
 

Vojnik

Fizikalc
16. apr 2017
357
112
43
Če ne razume, kaj so subvencije in zakaj so potrebne, ima pač težave z razumevanjem družbe in (upam da ne) tudi vključevanjem vanjo.
Subvencije bi morali omejiti glede na vrednost avta. Nakup Tesle ni racionalen nakup, ampak emocionalen. Ne vem zakaj moramo te emocije placevati davkoplacevalci. Verjetno tudi visina subvencije ni break deal pri odlocitvi, da nekdo kupi teslo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Malecky and sad

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
4.709
59
48
www.jernej.org
To nekatere države že počnejo... in Tesla se tam prilagaja (ponuja avto po nižji ceni s softwaresko izklopljenimi funkcijami, ki jih lahko po nakupu avta doplačaš). Sicer se v Sloveniji tega ne bi šli, saj pri nas ni ne prodajalne, ne servisa.
 

SJTV1

Avtomagazinovec
18. jul 2007
16.566
187
63
Obišči stran
Subvencije bi morali omejiti glede na vrednost avta. Nakup Tesle ni racionalen nakup, ampak emocionalen. Ne vem zakaj moramo te emocije placevati davkoplacevalci. Verjetno tudi visina subvencije ni break deal pri odlocitvi, da nekdo kupi teslo.
To seveda ni res. Nakup Tesle je lahko tudi čisti racionalen, še posebej dosedaj. Poglej doseg in mrežo za hitro polnjenje. Nekateri EV rabijo za kaj več kot nekaj deset kilometrov. Je pa res, da se počasi približuje čas, ko bodo tudi avti z dlajšim dosegom imeli nije cene, pa bo veljalo razmislit o neki cenovni meji za subvencije, ampak logično posvljeni (kar pomeni prepisan na način, da onemogoča Tesla-like manipulacije). Recimo predpisano na ceno za določeno opremo ali kaj ekvivalentnega.
 

Vojnik

Fizikalc
16. apr 2017
357
112
43
To seveda ni res. Nakup Tesle je lahko tudi čisti racionalen, še posebej dosedaj. Poglej doseg in mrežo za hitro polnjenje. Nekateri EV rabijo za kaj več kot nekaj deset kilometrov. Je pa res, da se počasi približuje čas, ko bodo tudi avti z dlajšim dosegom imeli nije cene, pa bo veljalo razmislit o neki cenovni meji za subvencije, ampak logično posvljeni (kar pomeni prepisan na način, da onemogoča Tesla-like manipulacije). Recimo predpisano na ceno za določeno opremo ali kaj ekvivalentnega.
Zate je racionalen nakup avta 70.000 EUR +? Noben avto, ki toliko stane ne glede na obliko pogona ni racionalen nakup.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Ogo

Gasper008

Majstr
24. sep 2012
3.277
160
63
Subvencija v resnici ni za kupca ampak za proizvajalca, ker pač proizvajalec na trgu kjer subvencija je lažje konkurira klasičnim vozilom. Tudi ljudje, ki imajo denar za Teslo kolebajo za vsak evro in preračunavajo kje kaj dobijo za svoj denar, ponavadi je tako, da nek revež misli, da ko presežeš nek prag da ni več meje, da si kar lahko vse privoščiš, pa temu še zdaleč ni tako.

Če me spomin ne vara je bilo ravno za Teslo najbolj zanimivo to da imajo veliko kupcev, ki so prej kupovali mnogo cenejše avtomobile in da sploh ne gre za tako svinjsko bogate kupce kot bi kdo mislil.

Če pa plačujemo neki firmi da nadaljuje s svojim delom in preživi in ponuja vedno cenejše EVje, je pa za moje pojme ta denar za subvencine čisto enako dobro zapravljen kot za ketorokoli drugo EV firmo.