VW ID.3

novaa

Pubec
19. jul 2007
6.882
51
48
Mah to majo bedne fore da avto enkrat bo za taki dnar ampak prvo bodo prodajali dražjo izvedenko....
 

SJTV1

Avtomagazinovec
18. jul 2007
16.576
194
63
Obišči stran
kaj to cena cez noc poskocila iz 25k na 40k?
Nikamor ni poskočila, ker je že dolgo znana. Najprej so na voljo 1st edition avti, za 40K in naprej (minus naša subvencija), ampak pri nas so vse rezervacije že šle. Dobava bo konec leta/začetek naslednjega leta. Potem pridejo še cenejše variante, najcenejša bo v Nemčiji tik pod 30K, nekaj srednjega pa kakih 35K, seveda (odvisno od baterije, opreme ...).
25K ni bila cena nikoli. Zna pa biti pri nas po odšteti subvenciji 22,5K, če ne bodo kaj navijali cene osnovne različice, ko ta pride.
 

SJTV1

Avtomagazinovec
18. jul 2007
16.576
194
63
Obišči stran
Ne bo 25K. Tik pod 30 bo pred subvencijo, v Nemčiji. Opreme niso povedali, bo pa, jasno, tamala baterija, pa bolj osnovna oprema. Ugibam, da ne bo kaj dosti slabša od Comfortline pri Golfu z DSG. Mogoče brez ACC, mogoče bez sredinskega LCD (da bo vse na LCD od merilnikov, kot je bilo pri Audiju TT, recimo) ...
 

Malecky

Fizikalc
10. sep 2007
10.655
63
48
Zakaj ne? Ni ravno dobesedno kurjenje denarja je pa blizu.

PS. V neki drugi temi me je en drk** za fotovoltaiko, ko sem napisal da jih ogromno ne vidi 10 let in so na odpadih... zdajle naletel na tole:


Daleč še do 10 let.
 

Gasper008

Majstr
24. sep 2012
3.282
163
63
Ajde, napiši koliko jih crkne po 10 letih, v % prosim. Da vidimo kaj je zate ogromno, pa ne neke DIY variante kjer so zaj*** pri inštalaciji.
 

Malecky

Fizikalc
10. sep 2007
10.655
63
48
Ja ja, tebe bom v kaj prepričeval, raje se grem v gmajno s hrastom kregat. :D

Tale model pravi, da jih imajo toliko, da ne shajajo:


Ekofašisti bodo trdili, da se lepo reciklirajo, podobno z baterijami, kar je vseskup larifari. Ekofašizem ne prestane testa matematike, okoljske logike, ekonomske logike, kmečke pameti... kult pač.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

Gasper008

Majstr
24. sep 2012
3.282
163
63
Ti že veš, potem bosta Petrol in Gen-i kmalu propadla ker dajeta na sestavne dele elektrarne od 10-25 let GARANCIJE, koliko bo dejanska življenska doba bo pa pokazal čas, jaz pravim 30, ti pa posredno praviš, da bodo vse te firme, ki dajejo garancijo propadle, ker pač ne more biti drugače, od kje jim bo sicer denar za garancijska popravila?
 

Malecky

Fizikalc
10. sep 2007
10.655
63
48
Smeh...kako posploševanje. :bonk:

Saj banke tudi talajo miljarde posojil za gradnjo na območjih, ki bodo kao oz. bi že moral bit POD vodo. Obračajo se miljarde za take projekte pa naj bodo to privat investitorji, konzorciji, banke....politika.

Zdaj bi lahko že uganil tvoj naslednji post. :fredi:
 

SJTV1

Avtomagazinovec
18. jul 2007
16.576
194
63
Obišči stran
Če ne razume, kaj so subvencije in zakaj so potrebne, ima pač težave z razumevanjem družbe in (upam da ne) tudi vključevanjem vanjo.
 

AndrejEnej

Fizikalc
13. okt 2016
782
66
28
145 km SZ od Opatije
Nekaj mi ni jasno, pa niti nima direktne povezave s točno tem avtom:
v eni izmed tem iz nedolgo nazaj (pa ne bom brskal, se mi res ne da), ste ugotavljali, koliko dejansko so vredni avti, pa zakaj je končna cena tako visoka (davki, marža) ... Cena za proizvodnjo naj bi bila res nizka (v primerjavi s končno ceno).
Sedaj pa...
... berem, da naj bi avto izdelovali z izgubo? Z izgubo za koga? Proizvodnjo? Državo? Trgovce?
Nekaj ne gre skupaj, preprosto ne gre skupaj ... ??
 

SJTV1

Avtomagazinovec
18. jul 2007
16.576
194
63
Obišči stran
Eno je sama cena proizvodnje (materiali+delo), drugo je kompleten strošek, ki odpade na en avto (kamor sodi še razvoj, vpeljava proizvodnje, marketing, vse kar odpade na ostale stroške firme od direktorjeve plače naprej ...).
In pri EVjih je delež, ki odpade na razvoj, recimo, zelo velik. Ker so stroki razvoja večji, serije pa manjše. Ko bo to vsakdanja tehnologija z milijoni prodanih kosov, bo seveda drugače ...
 
  • Všeč mi je
Reactions: AndrejEnej

Malecky

Fizikalc
10. sep 2007
10.655
63
48
Nekaj mi ni jasno, pa niti nima direktne povezave s točno tem avtom:
v eni izmed tem iz nedolgo nazaj (pa ne bom brskal, se mi res ne da), ste ugotavljali, koliko dejansko so vredni avti, pa zakaj je končna cena tako visoka (davki, marža) ... Cena za proizvodnjo naj bi bila res nizka (v primerjavi s končno ceno).
Sedaj pa...
... berem, da naj bi avto izdelovali z izgubo? Z izgubo za koga? Proizvodnjo? Državo? Trgovce?
Nekaj ne gre skupaj, preprosto ne gre skupaj ... ??
Enostavno...subvencije in ekofašizem brez podlage. VAGu se bo splačalo prodajat IDja pod proizvodnjo ceno, ker bo tako zbil CO2 povprečje in še vedno služil na ICE. Veliki proizvajalci so pač tako dolgo držali fige v žepu, da so države "plačale" ta idiotizem oz. davkoplačevalci bolje rečeno.

Nemci to že dlje časa podpirajo, njihov ekofašizem gre full steam ahead. Glej njihove cene elektrike in kako bodo zgrešili vse zadane cilje CO2 patetike iz Pariza.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Vojnik

philips

Fizikalc
Osebje foruma
Administrator
17. avg 2007
8.391
27
48
12 dni v obdobju, ko ni treba kuriti ali uporabljati klime... Ko bodo celo leto zdržali se bomo lahko dalje menili.
 

Gasper008

Majstr
24. sep 2012
3.282
163
63
Zakaj mora biti vse ali nič?

Isto vidimo pri avtomobilih, vse ali nič, torej na polno EV ali pa konvecionalni dizel, vmes pa kot da nič ne obstaja. Električno omrežje je nek "hibrid" raznih virov, več kot je OVE virov, manj premoga skurimo v TE in vsaka lopata premoga šteje, ali ne?
 

philips

Fizikalc
Osebje foruma
Administrator
17. avg 2007
8.391
27
48
Zato ker pri hibridu ne dobiš samo dobre lastnosti obeh, ampak tudi slabe lastnosti obeh. In vsaj jaz ne bi nikoli kupil hibrida, ker je moj namen da se znebim ICE in vsega vzdrževanja ki je s tem povezano. Pri hibridu pa moraš vzdrževati in ICE in EV del, plus vse skupaj je zelo zakomplicirano (v primeru dvojnega prenosa na podvozje) in je posledično še več stvari za vzdrževati.