VW ID.3

Gasper008

Majstr
24. sep 2012
3.893
329
83
Meni največji plus je odzivnost pogona pri mestni vožnji, pri klasičnih avtomatih je to katastrofa, pohodiš in čakaš da se kaj zgodi, potem so pa še pojemki in pospeški vmes, katastrofa.
 

Ateis

Fizikalc
13. sep 2007
1.820
95
48
Microhard, vidm da maš kr alergijo na čpalke hehehe zate je definitivno EV. Go for it!!!!
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
2.951
102
63
Vidiš... tukaj se pa moje in tvoje razumevanje udobja razlikuje. Meni je ena izmed glavnih prednosti EV-ja ravno to, da črpalk ne bom več rabil. Avto priklopiš doma (in po možnosti še v službi) in imaš vsako jutro na voljo poln doseg.
pismo moja najdražja ima 12km do službe, v službi ima dva stebrička v rangu 10 metrov...
+ v garaži imam elektriko
idealno bi bilo nekaj kupit na strom...
 

Floki

Guru
6. sep 2007
6.227
861
113
Za 8 jurjev z odšteto subvencijo je to top avto. Za ta denar danes niti najcenejše dacie ne dobiš.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.495
216
63
Točno tako. In to je primerno za 2. avto pri hiši oz. piksna za po mestu. Ne pa ID za 33k z odšteto subvencijo. Povprečen prvi avto v familiji je verjetno v SLO vreden ca. 15k eur, ne pa da bo cliota od žene za 2-5k EUR nadomestil avto za 7x več denarja. Saj nismo (prava, ne druga) Švica ali pa na Norveškem. :)
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.085
221
63
www.jernej.org
Vedno mečete naprej te cene za ID.3... hkrati pa pozabljate, da ti ni začetna cena osnovnega modela. Ko bo na voljo osnovni model z manjšo baterijo, bo cena po subvenciji od cca. 22-23k € naprej.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
11.972
1.180
113
Marlbor
Toti so še hujši nateguni kot Tesla. Očitno se bodo e-vozila dobavljala le na podlagi zanimanja opranoglavih vernikov. Pobirajo prednaročila za produkt, za katerega še sam proizvajalec ne ve, kako bo zgledal in funkcioniral.