Vpoklic Audi/VW

luka51

Guru
16. avg 2007
13.877
5.145
113
Citat:
Uporabnik RoMeX pravi:

Nekje v temi sem zasledil, da renew na originalno mapo reši težave.. Mi lahko kdo zaupa kje in za koliko? Ker tole ne pelje nikamor.. Lahko tudi na ZS.

Hvala.

tam kjer so ti ga "popravli". Pač zateži jim naj dajo nazaj original progam gor. Itak nebojo nič hteli slišat o tem pa kak to negre itd. Bo treba malo zatežit . Itak se pa na vseh servisih zavedajo kako sranje je s tem.
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.232
2.071
113
SV SLO
Malo čudno s temi chip touningi. VW-jevi inženirji nimajo pojma kako rešit zadevo medtem ko vsak lokalni čip tuner to odpravi z levo roko čudno čudno. Zakaj potem ta vsemogočni VW enostavno ne zaposli enega RSR-ja recimo in odpusti zelo dobro plačane inženirje????
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Resno?
bonk.gif


To smo že obdelali, poišči temo nekaj mesecev nazaj.
 

MiHa88

Pripravnik
13. apr 2008
729
4
18
Citat:
Uporabnik koliko pravi:
Malo čudno s temi chip touningi. VW-jevi inženirji nimajo pojma kako rešit zadevo medtem ko vsak lokalni čip tuner to odpravi z levo roko čudno čudno. Zakaj potem ta vsemogočni VW enostavno ne zaposli enega RSR-ja recimo in odpusti zelo dobro plačane inženirje????

smirk-1.gif
RSR naloži v tem primeru samo nazaj enako zadevo kot je bila pred NOx update.

Da se razumemo tudi meni ni vseeno za vplive na okolje, če gledamo tako potem vsi na kolo in nema avta. Ampak misliš, da bo zaradi tega, nadutega tipa na porscheju zanimalo ko mi bo dal ponudbo za ERG ali DPF oz. nekaj kar bo šlo zaradi hitro zmetanih popravkov??? Lepo se mu bo j..... zame tako kot meni ko bom lepo nazaj vrnil mapo v kratkem.
 

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
761
113
Ja sej mene zanima ista mapa kot je bila prej.. kolk RSR računa za povrnitev v tovarniško stanje?
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Saj se da enostavno rešit. Vsem VW/Audijem ki ne dosegajo emisijskih normativov, tablce pobrat.
Tako kot nekoč Hondašem z alu wingi.

Pa bo hitro motivacija na vseh straneh za rešit problem.
smile-1.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Saj se da enostavno rešit. Vsem VW/Audijem ki ne dosegajo emisijskih normativov, tablce pobrat.
Tako kot nekoč Hondašem z alu wingi.

Pa bo hitro motivacija na vseh straneh za rešit problem.
smile-1.gif
Tako ja, pravemu krivcu (proizvajalec) pa še nagrado dat, a ne?
Še vprašanje: kako si predstavljaš, da bodo na tehničnem to preverjali.
grims-1.gif
, da ne omenjamo dejstva, da niti naprav za merjenje saj nimajo, da bi vsaj DPF off kontrolirali.
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.232
2.071
113
SV SLO
Citat:
Uporabnik MiHa88 pravi:
Citat:
Uporabnik koliko pravi:
Malo čudno s temi chip touningi. VW-jevi inženirji nimajo pojma kako rešit zadevo medtem ko vsak lokalni čip tuner to odpravi z levo roko čudno čudno. Zakaj potem ta vsemogočni VW enostavno ne zaposli enega RSR-ja recimo in odpusti zelo dobro plačane inženirje????

smirk-1.gif
RSR naloži v tem primeru samo nazaj enako zadevo kot je bila pred NOx update.

Da se razumemo tudi meni ni vseeno za vplive na okolje, če gledamo tako potem vsi na kolo in nema avta. Ampak misliš, da bo zaradi tega, nadutega tipa na porscheju zanimalo ko mi bo dal ponudbo za ERG ali DPF oz. nekaj kar bo šlo zaradi hitro zmetanih popravkov??? Lepo se mu bo j..... zame tako kot meni ko bom lepo nazaj vrnil mapo v kratkem.

Ravno zaradi teh nadutih tipov bi potrošniki morali ignorirat dotične znamke vozil ampak boh nedaj. Bolj goljufajo stranke večji promet imajo. Ovce smo potrošniki žal.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Saj se da enostavno rešit. Vsem VW/Audijem ki ne dosegajo emisijskih normativov, tablce pobrat.
Tako kot nekoč Hondašem z alu wingi.

Pa bo hitro motivacija na vseh straneh za rešit problem.
smile-1.gif
Tako ja, pravemu krivcu (proizvajalec) pa še nagrado dat, a ne?

That's the point. Ne se odločat za proizvajalca, ki te nateguje.
Vzemi odvetnika in ga toži, ker te nateguje. Še bolje, zberite se skupaj in ga skupaj tožite. Bo takoj motivacija večja, da uredi reči.

Kaj pa je situacija sedaj? VAG je par kufrov denarja dal višjim političarjem, da malo pometejo zadevo pod preprogo, oz zataškajo reči, težave pa niso rešene.
Gnev milijonov nategnjenih lastikov bo neprimerno težje skrivat. Tako VAGu, kot EU in lokalnim političarjem katerim je dal kufre z denarjem.
 
Nazadnje urejeno:

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Torej po tvoje naj se gre en potrošnik tožit s proizvajalcem, ki je po tvoje vrgel kup denarja v podkupovanje politikov in uradov? Nekako ne kaže ravno na uspeh. Čeprav kolikor vem, v Avstriji je zadeva šla čez, morda je pa tam VW premalo podplačal sodnike.
grin1.gif

Skupinska tožba pri nas verjetno še ni možna, glede na to, da sedaj zakonodajo pripravljajo.
Se pa strinjam, VW je v Evropi (zaenkrat) prepoceni prišel čez.

Spregledal si drugo praktično vprašanje, kako izvajati nadzor, da veš komu pobrati tablice. Ali naredimo kar tako, kot najbolj naši politiki znajo in kar poberemo tablice dol vsem prizadetim vozilom in lepo v prešo z njimi?
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.340
5.853
113
pri taščici
A v sw se nikjer ne vidi kaj za ena verzija "chipa" je trenutno v avtu?

Kot vem meni na tehničnem.se niso na obd naredili priklopa.
Je pa res da bi s tem vpogledom dobil tudi vse tiste ki s(m)o bili pri tunerjih.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.877
5.145
113
nimajo ti kaj na tehničnem na obd gledat. Razen če bojo meli strokovnjaka za vsak ecu in bo šel gledat mape kaj je spremenjeno.
Edino egr bi lahko videl če pač ostaja skos zaprt.
 

Mr_Wolf

Guru
8. jan 2008
3.104
3.400
113
...kzs

Na mojem službenem Passatu 2.0 TDI DSG, narejen ta tovarniški "popravek" pred kakšnega pol leta pri nekih 125 kkm.
Od takrat naredil še 20 kkm in jaz neke razlike v porabi ne vidim. Vožnja v službo in domov, 40 km v eno smer brez AC, lučka posveti pri narejenih 1.120 km (+-20), tankam pri ca. 1.200 km in notri "natlačim" tja do 67 litrov.
Ama čisto nobene razlike, kot pred "popravkom".
Lučka za DPF filter se mi ni prižgala še nikoli, kdaj ko pridem domov ali v službo avto očitno "še nekaj dela", ker laufa ventilator in se nekaj voha, ampak to se, po občutku, ne dogaja nič pogosteje, kot prej. Imam pa najmanj na 2 meseca tudi daljše službene poti v tujino, tja do 1.000 km v eno smer, in se ima DPF možnost "preluftati" :).
.
Kolikor so meni razložili na servisu, je popravek izbrisal program, ki "prepozna" kdaj je avto na merilni (za izpušne pline) mizi in to na vsakodnevno vožnjo po cestah nima vpliva. Je logika, ne?
Je pa res, da tudi nisem nek hud "avto fanatik" tako, da niti ne vem/opazim kdaj avto med vožnjo dela regeneracijo DPF, kaj to nekateri ves čas vožnje gledate trenutno porabo, prisluškujete zvoku motorja...???
.
LMM (Je to loputa ki usmerja izpušne pline na turbo polnilnik, oz mimo?) mi je odpovedal - mehanik pokazal čisto sajast del - ravno kakšen teden po upgrejdu :) - zamenjali še v sklopu garancije. Bomo videli koliko bo zdržal drugi.
Menda pa je zabitje te lopute s sajami, posledica konstantne vožnje na D, ko obrati skoraj, da ne gredo čer 2.500 in naj bi bilo dobro kdaj na AC dati tudi ročno npr. v 4. in ga držati kakšne pol ure na 4.500 obratov, da se "prelufta". Ne vem no.
.
Mojih 50c.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.907
5.457
113
LMM je luftmesser... Senzor za pretok zraka...obicajno za zracnim filtrom... Sajast ni mogu bit... Lahko je bil pa zapacan
smile-1.gif
 

Mr_Wolf

Guru
8. jan 2008
3.104
3.400
113
Sem malo pogooglal...
...ja, očitno je bil to EGR ventil, ki je pri nekih 120 kkm, bojda zaradi vožnje z premajhnimi obrati, prehitro prišel do konca svoje življenjske dobe.
Ker je imel avto še pol leta preostale 4-letne garancije, so ga menjali brezplačno - "redna" cena na uradnem servisu za ta ventil pa bi bila nekih 250 €..
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik Mr_Wolf pravi:
...kzs

Na mojem službenem Passatu 2.0 TDI DSG, narejen ta tovarniški "popravek" pred kakšnega pol leta pri nekih 125 kkm.
Od takrat naredil še 20 kkm in jaz neke razlike v porabi ne vidim. Vožnja v službo in domov, 40 km v eno smer brez AC, lučka posveti pri narejenih 1.120 km (+-20), tankam pri ca. 1.200 km in notri "natlačim" tja do 67 litrov.
Ama čisto nobene razlike, kot pred "popravkom".
Lučka za DPF filter se mi ni prižgala še nikoli, kdaj ko pridem domov ali v službo avto očitno "še nekaj dela", ker laufa ventilator in se nekaj voha, ampak to se, po občutku, ne dogaja nič pogosteje, kot prej. Imam pa najmanj na 2 meseca tudi daljše službene poti v tujino, tja do 1.000 km v eno smer, in se ima DPF možnost "preluftati" :).
.
Kolikor so meni razložili na servisu, je popravek izbrisal program, ki "prepozna" kdaj je avto na merilni (za izpušne pline) mizi in to na vsakodnevno vožnjo po cestah nima vpliva. Je logika, ne?
Je pa res, da tudi nisem nek hud "avto fanatik" tako, da niti ne vem/opazim kdaj avto med vožnjo dela regeneracijo DPF, kaj to nekateri ves čas vožnje gledate trenutno porabo, prisluškujete zvoku motorja...???
.
LMM (Je to loputa ki usmerja izpušne pline na turbo polnilnik, oz mimo?) mi je odpovedal - mehanik pokazal čisto sajast del - ravno kakšen teden po upgrejdu :) - zamenjali še v sklopu garancije. Bomo videli koliko bo zdržal drugi.
Menda pa je zabitje te lopute s sajami, posledica konstantne vožnje na D, ko obrati skoraj, da ne gredo čer 2.500 in naj bi bilo dobro kdaj na AC dati tudi ročno npr. v 4. in ga držati kakšne pol ure na 4.500 obratov, da se "prelufta". Ne vem no.
.
Mojih 50c.


Tvojih 50c je vrednih več, kot vsa ostala klobasarija od drugih uporabnikov.
zmaga.gif
 

MiHa88

Pripravnik
13. apr 2008
729
4
18
Ja teh njegovih 50c al karkoli je lahko vrednih več ker ima avto v garanciji in je moral porsche pod garancijo menjati ERG oz. kar se je pač zapacalo. Nam ki nimamo več garancije pa seveda zaračunal brez da bi pomislil kaj je krivo za to. Zaračunali pa bi seveda več kot 50c
grims-1.gif


Drugače pa jaz svojo kočijo večkrat vozim na S ko sem sam v avtu drugače teži da ima avto čuden zvok
smirk-1.gif
 

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
761
113
Je še kdo opazil, da je bistveno več težav pri audijih kakor pri VW ali se samo meni zdi?

Kakor sem napisal, pri nas so bile (in so še) vedno same težave..
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.907
5.457
113
Sicer off topic... Kolega dela na rent-a carju...

1.6TDI...G7ke skoraj vse z menjanimi šobami... Audi A3 nobenih problemov... Isti motor... Iste šobe... Tko da...