Vpoklic Audi/VW

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.357
222
63
Kras
www.mtl.si
Naveza na Američane se je nanašala bolj na to, da tam vedo, kdo je kriv in tega tudi usekajo, ne pa da usekajo po nič krivih kupcih (poglej vmes stavek).
wink-1.gif

Moje osebno mnenje je, da je VW absolutno prepoceni prišel čez v Evropi in bi ga morali konkretno bolj stisnit. Pragmatično žal tako, da ne crkne, ker kot si napisal, dejansko bi zadeva imela precej hude posledice za evropsko industrijo, če bi crknil.
Vsekakor je pa to kar se je zgodilo po razkritju bolno, saj nikjer nisem zasledil nekega pravega priznanja in opravičila, temveč se vse pelje z levo roko češ jajc se zgodi, evo vam remap in smo ok. Remap, s katerim se prevali stroške namernega nategunstva na stranke.
S takšnim odnosom se jasno daje vedet, da lahko v EU veliki na račun profita ubijajo svoje stranke in jo bodo mirno odnesli s tem dejanjem. V zda je pa sporočijo jasno: gemblajte, ampak če vas dobimo boste kri scali.
Da ne govorimo o osebni kazenski odgovornosti vpletenih. Kolikor vem v zda nekateri odgovorni že ždijo v zaporu (tudi pametnjakovič iz eu, ki je šel gor na dopust; lol koliko napuha je to moral bedak imeti, da si je to dovolil), v Evropa pa lepo v svojih dvorcih z odpravninami v žepu.
Razlika je žal očitna.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.150
5.756
113
pri taščici
Za začetek bi morali vsi vodstveni delavci vrniti ves zaslužek kar so zaslužili v zadnjem deseetju pri VAG. (Oziroma krajsondobo če so bili krajši čas pri koritu).
Kje bodo dobili da bodo vrnili. Njihova briga.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.357
222
63
Kras
www.mtl.si
Ni začetka in konca: za takšne zadeve (namerne) moraš it v zapor. Pika. Logično je, da se zraven še pobere ves zaslužek in dodatno useka kazen.
 

Corvette

Majstr
6. nov 2008
391
262
63
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Naveza na Američane se je nanašala bolj na to, da tam vedo, kdo je kriv in tega tudi usekajo, ne pa da usekajo po nič krivih kupcih (poglej vmes stavek).
wink-1.gif

Moje osebno mnenje je, da je VW absolutno prepoceni prišel čez v Evropi in bi ga morali konkretno bolj stisnit. Pragmatično žal tako, da ne crkne, ker kot si napisal, dejansko bi zadeva imela precej hude posledice za evropsko industrijo, če bi crknil.
Vsekakor je pa to kar se je zgodilo po razkritju bolno, saj nikjer nisem zasledil nekega pravega priznanja in opravičila, temveč se vse pelje z levo roko češ jajc se zgodi, evo vam remap in smo ok. Remap, s katerim se prevali stroške namernega nategunstva na stranke.
S takšnim odnosom se jasno daje vedet, da lahko v EU veliki na račun profita ubijajo svoje stranke in jo bodo mirno odnesli s tem dejanjem. V zda je pa sporočijo jasno: gemblajte, ampak če vas dobimo boste kri scali.
Da ne govorimo o osebni kazenski odgovornosti vpletenih. Kolikor vem v zda nekateri odgovorni že ždijo v zaporu (tudi pametnjakovič iz eu, ki je šel gor na dopust; lol koliko napuha je to moral bedak imeti, da si je to dovolil), v Evropa pa lepo v svojih dvorcih z odpravninami v žepu.
Razlika je žal očitna.
Bravo - podpis pod tole.

Tudi sam nisem za to, da bi morali firmo tukaj priviti na rob bankrota, ampak se pa 100 % strinjam, da so jo prepoceni odnesli.

Marsikdo pri nas bi drugače gledal na situacijo, če bi namesto 42 € in flaše vina dobil štirimestno odškodnino in takšne pogoje odkupa, kot v ZDA. Tam so nekateri lastniki dejansko bili v "sladki" dilemi: ali prodati avto nazaj za res dobro ceno, ali pa ga voziti, ker so sicer izjemno zadovoljni s TDI-ji.

Ker pa smo pri nas mentalno na Balkanu, vemo, kako bi se zgodba odvijala - kupci bi pobasali par jurjev za odškodnino, naredili "upgrade", nato pa do tunerja, da vzpostavi prvotno stanje...
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.150
5.756
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Ni začetka in konca: za takšne zadeve (namerne) moraš it v zapor. Pika. Logično je, da se zraven še pobere ves zaslužek in dodatno useka kazen.

Očitno v Nemčiji (eu) to ni logično.logicno je da mora podjetje imeti dobiček, Uprava in menedžment lepe plače in nagrade, delavci pa kakor kje.nikjer naibrz bistveno več kot je nujno potrebno. Ker manj kot jim dajo, več ostane za lastnika in upravo. Če pa zraven še malo ekologijo nategnejo, so pa še toliko bolj sposobni.

V Sloveniji smo tudi podobno delali. Samo s to razliko da smo pognali vse v 3PM. Jebe se nam za stecaje itd. Narod se bo že znašel, Uprava in menedžment si je pa dovolj nabrala.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.834
1.062
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Naveza na Američane se je nanašala bolj na to, da tam vedo, kdo je kriv in tega tudi usekajo, ne pa da usekajo po nič krivih kupcih (poglej vmes stavek).
wink-1.gif

Moje osebno mnenje je, da je VW absolutno prepoceni prišel čez v Evropi in bi ga morali konkretno bolj stisnit. Pragmatično žal tako, da ne crkne, ker kot si napisal, dejansko bi zadeva imela precej hude posledice za evropsko industrijo, če bi crknil.
Vsekakor je pa to kar se je zgodilo po razkritju bolno, saj nikjer nisem zasledil nekega pravega priznanja in opravičila, temveč se vse pelje z levo roko češ jajc se zgodi, evo vam remap in smo ok. Remap, s katerim se prevali stroške namernega nategunstva na stranke.
S takšnim odnosom se jasno daje vedet, da lahko v EU veliki na račun profita ubijajo svoje stranke in jo bodo mirno odnesli s tem dejanjem. V zda je pa sporočijo jasno: gemblajte, ampak če vas dobimo boste kri scali.
Da ne govorimo o osebni kazenski odgovornosti vpletenih. Kolikor vem v zda nekateri odgovorni že ždijo v zaporu (tudi pametnjakovič iz eu, ki je šel gor na dopust; lol koliko napuha je to moral bedak imeti, da si je to dovolil), v Evropa pa lepo v svojih dvorcih z odpravninami v žepu.
Razlika je žal očitna.

V ZDA po recimo GM nikoli ne bi tako usekali (računano na kiksnjen avto), kot so po VW. Ja, tudi tam laufa politika - po sistemu stisnit, ampak ne tolk, da crknejo. Za kaj v EU niso VW navili? Ker če bi ga nekje, bi ga vsi, in bi crknil ...
In tudi v EU tečejo kazenski postopki proti vpletenim ... V ZDA je v priporu eden, v zaporu nikogar - ker postopki še zdaleč niso končani. Pa še ta ened je v priporu le zato, da ne spiz'di. Čeprav glede na to, koliko je glup, bi šel verjetno nazaj na florido na počitnice ...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.834
1.062
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Corvette pravi:
Marsikdo pri nas bi drugače gledal na situacijo, če bi namesto 42 € in flaše vina dobil štirimestno odškodnino in takšne pogoje odkupa, kot v ZDA. Tam so nekateri lastniki dejansko bili v "sladki" dilemi: ali prodati avto nazaj za res dobro ceno, ali pa ga voziti, ker so sicer izjemno zadovoljni s TDI-ji.

Če bi to nardili v EU, gre VW gladko v hipu po vodo.
V ZDA je bilo koliko, manj kot 200 tisoč avtov v igri? V EU jih je pa na milijone ...
 

Corvette

Majstr
6. nov 2008
391
262
63
V ZDA ca. 500-550k. V Evropi ~8 M.

http://blog.caranddriver.com/everything-you-need-to-know-about-the-vw-diesel-emissions-scandal/
https://www.ft.com/content/0b9bf1d2-e486-11e6-9645-c9357a75844a

Zanimiv je zadnji odstavek prvega članka:
If any fix Volkswagen proposes ends up hampering performance—be it increased fuel consumption or a loss of power—many TDI owners may very well ignore a recall. It’s a tricky legal situation, as neither the EPA nor the National Highway Traffic Safety Administration can force individual owners to update their cars. Several bills in Congress have proposed banning registration renewals for car owners who don’t complete recalls, but they’re a long way from becoming law.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.357
222
63
Kras
www.mtl.si
Kot rečeno, kazen bi pač prilagodili, da ne bi crknil.
Recimo 1000 eur na avto, 8 MLD jih ne bi potunkalo, ali pa 16 ali 24 tudi ne, kaj meniš?
Te razumem, kaj hočeš povedat, ampak to je potem bianco menica za takšne dogodke vnaprej.
Še glede politike: verjamem, da bi jo npr. GM v ZDA bolje odnesel, ampak se spet vrnem na moj prvi zapis: Američani pač znajo.
Glede zapora: hvala za popravek o priporu, vsekakor pa bom spremljal obsodbe na obeh straneh Atlantika, čeprav je verjetno jasno kaj lahko pričakujemo.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.632
770
113
Pa saj GM je že enkrat crknil, pa bi še enkrat, če bi se jim zgodil podoben škandal z več avti.

Bankrot firme ne pomeni, da podrejo vse fabrike in prenehajo izdelovati avte, enostavno se firma postavi na novo z novimi lastniki, delničarji stare firme se pa pač lahko samo obrišejo pod nosom.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.834
1.062
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Pa saj GM je že enkrat crknil, pa bi še enkrat, če bi se jim zgodil podoben škandal z več avti.

Bankrot firme ne pomeni, da podrejo vse fabrike in prenehajo izdelovati avte, enostavno se firma postavi na novo z novimi lastniki, delničarji stare firme se pa pač lahko samo obrišejo pod nosom.

In to se ti zdi za VW v redu rešitev? Vprašaj par miljonov penzionerjev v nemčiji (pa par milijonov drugih ljudi, ki so vezani na lasništvo v VW), kaj o tem mislijo ...
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.632
770
113
Napisal si: "V ZDA po recimo GM nikoli ne bi tako usekali (računano na kiksnjen avto), kot so po VW."

Jaz mislim, da bi bil deležen popolnoma enake obravnave, saj tudi če bi pri VW šlo za več vozil nebi bila kazen na avto enaka. V skrajnem primeru bi Američani podjetje brez neke velike drame pahnili v bankrot in odprli novo firmo, tako kot so jo 2010.

Varčevanje penzije v delnicah enega podjetja je pa največji mimosun kar jih lahko storiš, pa naj bo to delnica GOOG, AAPL ali VW, ozirati se na to je čisto mimo.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.192
3.821
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Corvette pravi:
Marsikdo pri nas bi drugače gledal na situacijo, če bi namesto 42 € in flaše vina dobil štirimestno odškodnino in takšne pogoje odkupa, kot v ZDA. Tam so nekateri lastniki dejansko bili v "sladki" dilemi: ali prodati avto nazaj za res dobro ceno, ali pa ga voziti, ker so sicer izjemno zadovoljni s TDI-ji.

Če bi to nardili v EU, gre VW gladko v hipu po vodo.
V ZDA je bilo koliko, manj kot 200 tisoč avtov v igri? V EU jih je pa na milijone ...

Vemo da se ne gre za neke eksistenčne zadeve, pač pa zato, da VW obdrži svoje bogate dobičke, na račun okolja in nategnjanih kupcev svojih avtomobilov.

Neto dobički skupine VV po letih (tukaj so že odštete vse odškodnine v ameriki in kjerkoli so jih že pač dali, zato je eno leto minus):

2013 9,093 miljarde eur
2014 10,984 miljarde eur
2015 -1,370 miljarde eur
2016 5,370 miljarde eur

BTW, v tistih sporočilih, ki so jih pošiljali glede te afere ni kaj dosti napisano da bi se čutili da so naredili kaj narobe, pač pa samo da je programska oprema "sporna" (torej kao da se še ne ve ali je res škodljiva) in nič kaj dosti da jim je žal, sploh pa ne glede kakšne kompenzacije.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.834
1.062
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Napisal si: "V ZDA po recimo GM nikoli ne bi tako usekali (računano na kiksnjen avto), kot so po VW."

Jaz mislim, da bi bil deležen popolnoma enake obravnave, saj tudi če bi pri VW šlo za več vozil nebi bila kazen na avto enaka. V skrajnem primeru bi Američani podjetje brez neke velike drame pahnili v bankrot in odprli novo firmo, tako kot so jo 2010.

Varčevanje penzije v delnicah enega podjetja je pa največji mimosun kar jih lahko storiš, pa naj bo to delnica GOOG, AAPL ali VW, ozirati se na to je čisto mimo.

Velik delničar VW je država BW in penzijski skladi. To je problem ...
Pa chapter 11 ni bankrot. Je recimo bolj ekvivalentna naši prisilki ... Tako da meri GM in chryslerja niso porinili v bankrot. Niso nori. Veš kaj bi jim delničarji po sodiščih delali ...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.834
1.062
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
BTW, v tistih sporočilih, ki so jih pošiljali glede te afere ni kaj dosti napisano da bi se čutili da so naredili kaj narobe, pač pa samo da je programska oprema "sporna" (torej kao da se še ne ve ali je res škodljiva) in nič kaj dosti da jim je žal, sploh pa ne glede kakšne kompenzacije.

A si kaj drugega pričakoval od podjetja, ki kotira na borzi? Kaj se reče oz. napiše in kaj ne je zelo jasno.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.758
5.384
113
Hočeš rečt koliko ga je imela....pred Gašpar Gašpar Mišičem
sprasujem se.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.357
222
63
Kras
www.mtl.si
Eno pragmatično vprašanje: koliko odškodnine in kazni pokasiraš od podjetja v bankrotu?
Ker če se ti gre le za vtis (kar sicer naši bedaki radi delajo) pač nabiješ 200 MLD kazni in pokneš v stečaj. Naredil nisi pa v bistvu nič, oz. si xxx MLD stroškov pri reorganizaciji v novo družbo. Pa GM ni šel v stečaj.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.357
222
63
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
BTW, v tistih sporočilih, ki so jih pošiljali glede te afere ni kaj dosti napisano da bi se čutili da so naredili kaj narobe, pač pa samo da je programska oprema "sporna" (torej kao da se še ne ve ali je res škodljiva) in nič kaj dosti da jim je žal, sploh pa ne glede kakšne kompenzacije.

A si kaj drugega pričakoval od podjetja, ki kotira na borzi? Kaj se reče oz. napiše in kaj ne je zelo jasno.
A Takata kotira na borzi?
Ker če se prav spomnim, so se tam vodilni lepo poklonili in opravičili za dejanja podjetja, brez nekega levega zamaha z roko, češ sej je ok, sej jih je le par umrlo.
 
Nazadnje urejeno: