Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

luka51

Guru
16. avg 2007
13.873
5.143
113
Na videu je specialka z ozko balanco, jaz pa sem imel v mislih normalen treking / MTB kolo in še vedno ne verjamem, da gre taka balanca brez šraufanja v prtljažnik Corolle. Jaz svojega komaj spravim v razred višji avto, ki ima že po občutku precej večjo odprtino.
Ni problem dolžina kolesa, problem je širina balance.


V prejsnem focusu redno vozimo 2 x 140mm fulija z 780 in 740 bilanco. Pač sprednje kolo cukneš dol. Tak da ne sanjaj, ga ni karavana (ok mogoče Kia Pride) kamor ne spraviš enega pecikla. Še v lybri sem bp pecikl dal not in je bil res mali prtlažnik.
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.747
218
63
V prejsnem focusu redno vozimo 2 x 140mm fulija z 780 in 740 bilanco. Pač sprednje kolo cukneš dol. Tak da ne sanjaj, ga ni karavana (ok mogoče Kia Pride) kamor ne spraviš enega pecikla. Še v lybri sem bp pecikl dal not in je bil res mali prtlažnik.
Pa dej orenk preberi preden kaj ti hočem dopovedat: ni fora dolžina kolesa, fora je širina balance pri nekaterih biciklih, kot recimo pri mojem. Djabe je dajat prednje kolo dol, če ga zaradi balance ne spravim v avto.
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.747
218
63
Diesel me ne zanima, govorim o bencinarju
Ga nimajo več v ponudbi, razen enega s top motorjem. Lani so ga še imeli, TSI s 180 konji in se ga je dalo dobit za ta denar. Zakaj ga ni več v slo konfiguratorju pa ne vem, ali zaradi goljufij z izpusti ali zaradi premajhne prodaje.
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.747
218
63
Pa da ne bom samo off: pri novih Toyotah moram pohvalit še dobre sedeže, tudi pri Corolli imajo dober bočni oprijem.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Za ceno executive corolle imaš lepo založenega highline passata avtomatika, za ceno bolj plebejskih različic pa kakega talismana. Res, da je renault, pa je še vedno 1- 2x več avta kot je corolla. Pa corolla ni nič posebna, v take višave grejo zdaj avti tega razreda. Focus, corolla, mazda3, pri vseh so zgubili stik z realnostjo. Focus je edini že nekaj časa na trgu in pri temu gre s prodajo vse narobe, ne bi me čudilo, če bo tudi z mazdo in toyoto podobno.

Bolj z opremo založenega avta kot je mazda 3 za 20k ni. Blizu je verjetno z doplačili edino megane, a tam vse ostalo šepa.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pbutec

luka51

Guru
16. avg 2007
13.873
5.143
113
Pa dej orenk preberi preden kaj ti hočem dopovedat: ni fora dolžina kolesa, fora je širina balance pri nekaterih biciklih, kot recimo pri mojem. Djabe je dajat prednje kolo dol, če ga zaradi balance ne spravim v avto.
Torej mas bilanco široko preko 1m?
Glej ne bluzi no.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Z ročno klimo in anemičnim motorjem za posebneže... hvala lepa. Megane kadarkoli. Pa je mazda fajn avto, samo ne z njihovimi motorji.

Imaš tudi dizla, če meniš da je bencinar anemičen. Ali pa počakaš na skyactiv X. Po včerajšnji testni vožnji sicer potrdim, da je motor povsem OK. Recimo 130 ps 1.2 tce v meganu je bistveno manj prijeten za vozit.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.240
5.803
113
Hja, jaz sem vajen turbine in se zelo težko sprijaznim z NA bencinskimi motorji. Dokler ležerno vozim po mestu so prav fajn, samo da moram na avtocesti v klanec dol šaltat mi je pa čisto odveč. Sicer v m3 bi bil dizel zanimiv in nekateri testi ga (leta 2019!) celo priporočajo kot boljšo izbiro v primerjavi z osnovnim bencinarjem. Ampak ne vem, če sem prav videl, da lahko dizla kupiš samo z osnovnima dvema opremama?

Skyactiv-X izgleda zanimiv, ampak je še nekje v oblakih, plus rabi še par let da se izkaže. Ne želim zgodbe z wanklom, "ki so ga tokrat pa zares zrihtali".

Renault je 1.2tce že popolnoma upokojil.
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.571
172
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
Hja, jaz sem vajen turbine in se zelo težko sprijaznim z NA bencinskimi motorji. Dokler ležerno vozim po mestu so prav fajn, samo da moram na avtocesti v klanec dol šaltat mi je pa čisto odveč.

ker turbakov pa ni potrebno nižje prestavit, a ne? ni vse v tem, a je turbo motor ali NA, več stvari je pomembnih ...

mene osebno pri turbakih ravno to moti, da ima določeno turbo luknjo (ne vsi) in preden turbo zagrabi, lahko malo traja. lahko se pa temu izogneš - da prestaviš v nižjo ... ;)
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.495
9.200
113
Pri sodobnem turbaku od največ 2.000 vrtljajev naprej ni več turbo luknje. Probaj z NA prehitevat pri recimo 2.500 vrtljajih :).
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Pri sodobnem turbaku od največ 2.000 vrtljajev naprej ni več turbo luknje. Probaj z NA prehitevat pri recimo 2.500 vrtljajih :).
Problem je ker se velikokrat pelješ še pod nižjimi obrati, sploh če gre za avtomatika. V tem primeru boš itak moral šaltat, pač namesto ene nižje šaltaš dve nižje.

Kdor bo šel na testno vožnjo naj poskusi kako uglajen je kickdown, če seveda odmislimo zvok motorja. Konkirenca z DCT to naredi veliko grše z večjim zamikom od pritiska na pedalo.
 

kajote

Fizikalc
11. dec 2007
368
162
43
zdravo, za mnenje bi prosil..
sem vozil corolo karavan hybrida 2.0..
a je normalno, da ko se da v prestavo DRIVE, da avto vleče z neko hitrostjo četudi ne daš plina (in ne držiš zavore)?

(no ja avtomatikov še nisem vozil pa je mogoče to res prav - kar sicer ni ok z mojo logiko :) )

drugače - avto znanstvena fantastika.. z vsemi asistenčnimi sistemi, notranjost mala vesoljska ladja, motor super zmogljiv.. se mi kar lušta
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.858
1.251
113
To je normalno, enako pač kot pri vseh avtomatikih.

Aja, pa tile testni toyota corolla TS (karavan) 2.0 so oprema Sport z dodano panoramsko streho ter HUD.
Manjka jim pa še nastavljivo podvozje pri opremi, navigacija, brezžično polnenje telefona, zračniki zadaj na sredini, led matrične luči, blind spot monitor.. itn
skratka še kar nekaj do polne opreme.
 
Nazadnje urejeno:

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.571
172
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
zdravo, za mnenje bi prosil..
sem vozil corolo karavan hybrida 2.0..
a je normalno, da ko se da v prestavo DRIVE, da avto vleče z neko hitrostjo četudi ne daš plina (in ne držiš zavore)?

(no ja avtomatikov še nisem vozil pa je mogoče to res prav - kar sicer ni ok z mojo logiko :) )

drugače - avto znanstvena fantastika.. z vsemi asistenčnimi sistemi, notranjost mala vesoljska ladja, motor super zmogljiv.. se mi kar lušta

pojdi za primerjavo bocno (ali pa samo normalno) parkirati s kaksnim Renaultom z EDC avtomatskim menjalnikom, potem pa se z navadnim avtomatikom oz. taksnim, kot ga imajo Toyotini hibridi. bos kmalu vesel in cenil, da je tako ... ;)