Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

luka51

Guru
16. avg 2007
13.877
5.145
113
Vsak avto z akujem v kufru ma dostop do klem v motornem prostoru.
Ni to neka posebnost ne....
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.859
1.251
113
Roko na srce, zadnja generacija Aurisa je res skret. Sedezi so za en qrc, infotainment je za popi.zdit, izgled armaturke je mimo...edino kar je na tem avtu dobrega je hibridni pogon.
Corolla je pa tako kot paralelni univerzum proti aurisu. Tezko bi sploh primerjal. Oba sta hibrida, to je pa vse kar je skupnega.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

hermann

Guru
19. mar 2014
9.253
5.819
113
Vsak avto z akujem v kufru ma dostop do klem v motornem prostoru.
Ni to neka posebnost ne....
Jaz še nikoli nisem mel avta z akujem zadaj. Pa tudi, če sem takšnega vozil se za to nisem zanimal. Sicer bi pomislil, da mogoče je kje spredaj kak OČITEN priključek v ta namen ampak v škatli z varovalalkami ga pa sigurno ne bi iskal. In če bi bil to služben avto, ki ga prvič vidim in je parkiran 2 štuka globoko pod fabriko, z navodili pri kdo ve komu bi imel podoben problem kot ga je imel guardy.

Na alterju so pa vsi pripravljeni na take situacije vnaprej.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Davidoff

luka51

Guru
16. avg 2007
13.877
5.145
113
Jaz še nikoli nisem mel avta z akujem zadaj. Pa tudi, če sem takšnega vozil se za to nisem zanimal. Sicer bi pomislil, da mogoče je kje spredaj kak OČITEN priključek v ta namen ampak v škatli z varovalalkami ga pa sigurno ne bi iskal. In če bi bil to služben avto, ki ga prvič vidim in je parkiran 2 štuka globoko pod fabriko, z navodili pri kdo ve komu bi imel podoben problem kot ga je imel guardy.

Na alterju so pa vsi pripravljeni na take situacije vnaprej.
Ja glej ni lažje pod havbo malo pogledat kot iskat način kak v prtlažnik prilest? In valda boš iskal kontakt nekje okoli varovalk oziroma nekega debelega dovoda. Vsaj po logiki je to prvo mesto, če jih ma vidne. Če pa kdo ni "nadarjen" za to je pa ni avto kriv :)
Prikluček pa nesme bit OČITEN, ker je not 12v in more bit pod neko plastiko skrit.
Pač ni avto kriv, če ded neve kaj gleda.

Jaz tudi gledam izvid magneta in ni mašina kriva, da nimam pojma kaj gledam. Pustim to delo radiogu, da pogleda namesto mene...
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

hermann

Guru
19. mar 2014
9.253
5.819
113
OČITEN seveda nisem mislil kot da dve goli žici visita v luftu, ampak da je nek napis ali znak. Kot za olje ali vitrex dolivat.

Sicer pa možak je avto vžgal pa magari na nepredviden način, tako, da za mene je dovolj nadarjen. Je rešil še več problemov po poti.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.497
9.200
113
:)
Možak je avto na servis spravil, ne pa vžgal :). Tam so ga pa vžgali.
No saj, jaz tudi ne bi preveč po službenem avtu šaril, sploh če je še v garanciji. Bi enostavno vzel drugega.
 

guardy

Guru
3. avg 2007
8.397
965
113
Obišči stran
:)
Možak je avto na servis spravil, ne pa vžgal :). Tam so ga pa vžgali.
No saj, jaz tudi ne bi preveč po službenem avtu šaril, sploh če je še v garanciji. Bi enostavno vzel drugega.

Možakar je avto VŽGAL , šel naredit kar nekaj km v upanju, da bi se accu vsaj toliko napolnil, da bi se tega rešili. Drugi avto pa ni bil opcija, razen osebni... Na servis pa je šel šele naslednji dan ;)

Glede na to, da je to edini hibrid, ki dejansko ga lahko uporabim, pa ti meni povej. Kje je fora, da je interna baterija polna, avto dela BP, ko se vžge na booster, vse laufa, start-stop, EV, ipd, kaže stanje baterije (manjkala je ena črtica do polne). A da bi ta baterija omogočalo emergency start v primeru odpovedi 12V accuja pa ni možnosti?
 

guardy

Guru
3. avg 2007
8.397
965
113
Obišči stran
Ja glej ni lažje pod havbo malo pogledat kot iskat način kak v prtlažnik prilest? In valda boš iskal kontakt nekje okoli varovalk oziroma nekega debelega dovoda. Vsaj po logiki je to prvo mesto, če jih ma vidne. Če pa kdo ni "nadarjen" za to je pa ni avto kriv :)
Prikluček pa nesme bit OČITEN, ker je not 12v in more bit pod neko plastiko skrit.
Pač ni avto kriv, če ded neve kaj gleda.

Jaz tudi gledam izvid magneta in ni mašina kriva, da nimam pojma kaj gledam. Pustim to delo radiogu, da pogleda namesto mene...

Glede na to, da imam starodobnika in smo ga čez zimo raztavili, sestavili in poštimali, se mi zdi, da nekaj pojma pa vseeno imam ;)

In v floti so recimo tudi Renault Masterji. In je vse lepo označeno in vidno iz prve, celo rdeč pokrovček ima s plusom gor. Očitno je že res, da ima Renault to ker pač crkuje, pri toyoti pa kaj takega niso predvideli ;)
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.497
9.200
113
Možakar je avto VŽGAL , šel naredit kar nekaj km v upanju, da bi se accu vsaj toliko napolnil, da bi se tega rešili. Drugi avto pa ni bil opcija, razen osebni... Na servis pa je šel šele naslednji dan ;)

Glede na to, da je to edini hibrid, ki dejansko ga lahko uporabim, pa ti meni povej. Kje je fora, da je interna baterija polna, avto dela BP, ko se vžge na booster, vse laufa, start-stop, EV, ipd, kaže stanje baterije (manjkala je ena črtica do polne). A da bi ta baterija omogočalo emergency start v primeru odpovedi 12V accuja pa ni možnosti?
No, te pa super. Še ena dobra stvar iz Alterja.
Glede drugega pa ne vem. Inženirje vprašaj, je pa tako pri vseh EV avtih. Recimo ID3, Tesla, …
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.192
1.808
113
Roko na srce, zadnja generacija Aurisa je res skret. Sedezi so za en qrc, infotainment je za popi.zdit, izgled armaturke je mimo...edino kar je na tem avtu dobrega je hibridni pogon.
Jaz pa še tega nimam :valjamse:

(defnitivno so japanezi s tem model več prišparali, kot so kupci profitirali).

Je pa dejstvo, da dans s praznim akujem avta več ne spraviš v pogon sploh če je le ta avtomatik (da bi ga kresnil na kleme in se odpeljal).
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Saj ti nimaš Aurisa imaš Corollo, sicer turško ampak vseeno.

Glede na to, da je to edini hibrid, ki dejansko ga lahko uporabim, pa ti meni povej. Kje je fora, da je interna baterija polna, avto dela BP, ko se vžge na booster, vse laufa, start-stop, EV, ipd, kaže stanje baterije (manjkala je ena črtica do polne). A da bi ta baterija omogočalo emergency start v primeru odpovedi 12V accuja pa ni možnosti?

Temu se reče Legacy, če bi danes avto delali iz nule ziher nebi bilo klasične 12V svinčeve baterije. Ampak kljub temu nek triger, ki vključi visokonapetostno baterijo bi vseeno bil (lahko bi bila majhna li-ion baterija od Makite) in če ta del ne deluje avto ne deluje, baje to "mora" tako biti zaradi varnosti.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Cela drama. :)

Jaz sem celo Mercedezu s prazno baterijo daroval 12 V štrom iz Lexus hibrida z baterijo odzadaj.
Vse lepo po navodilih, priključki za kleme so, kot je tukaj navedeno, pač še vedno odspredaj pod havbo. Samo prebrati gre navodila.
Reč deluje v obe smeri, samo postopek priklopa klem (zaporedje) je drugi. In ko si darovalec štroma mora avto biti v načinu Ready, torej da je 12V inverter, ki polni baterijo, v pogonu. In lej ga zlomka tudi MB Diesel je kresnil in uspešno zadimil okolico v radiju 100m. :p
 
  • Všeč mi je
Reactions: jonny77

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.730
419
83
Goriška
www.avtopro.si
Cela drama. :)

Jaz sem celo Mercedezu s prazno baterijo daroval 12 V štrom iz Lexus hibrida z baterijo odzadaj.
Vse lepo po navodilih, priključki za kleme so, kot je tukaj navedeno, pač še vedno odspredaj pod havbo. Samo prebrati gre navodila.
Reč deluje v obe smeri, samo postopek priklopa klem (zaporedje) je drugi. In ko si darovalec štroma mora avto biti v načinu Ready, torej da je 12V inverter, ki polni baterijo, v pogonu. In lej ga zlomka tudi MB Diesel je kresnil in uspešno zadimil okolico v radiju 100m. :p

Sicer ne poznam točnih načinov pri Lexusu, ampak v splošnem je to recept, da se namesto iz MB dizla pokadi iz tvojega inverterja. Inverter mora biti izključen, da ne pride do poškodb zaradi previsokega toka pri zagonu drugega vozila.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.828
616
113
EU
Zdaj ste me pa že čisto zmedli, torej avto ne sme biti prižgan, če vžigate drugega? Sem mislil, da je to potrebno v primeru da sprazni še tvojo baterijo :sprasujemse: