Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

tony

Guru
23. jul 2007
9.396
1.356
113
CLIO15: tale avstralski filter sem jaz dal v swifta, pa ni noben poseben čudež (seveda je možno tudi, da so japonci ohišje mikrofiltra konstruirali le napol budni, ker večino teh avtov prodajo na trgih, ki mikrofiltra nimajo).

NekdoK: poskusi se navaditi kakšno minuto preden ugasneš avto izklopiti klimo (ventilator naj še vedno dela, le kompresor klime izklopi). Vsaj poleti se ti ni treba mučiti še z gretjem, ker je evaporator klime pred pečko oz. sta to, čeprav naloženi drug na drugo, dve ločeni enoti).

Tudi sam bi stavil, da dezinfekcije niso naredili.

Nato v firmi AT Team naroči/kupi Kentov AIR CO sprej za dezinfekcijo klime. Ta je odličen, stane pa kakšnih 10-15 EUR. Sprej vsebuje 400 ml (veliko takšnih sprejev je pol manjšega volumna) lepo dišečega alkohola, ki se ob izhodu iz piksne spremeni v peno in je idealen za čiščenje kanalov klime. Zraven dobiš tudi meter dolgo cevko za špricanje v kanale, na koncu ima kovinski nastavek z luknjicami, da šprica po kanalih zračlenja v 4 smeri hkrati.

Ker pa je tvoj avto nov, so cevi ventilacije gotovo še povsem neproblematične, sprej moraš spraviti le do evaporatorja klime, ki je globoko v armaturni plošči. (Najbolj idealno bi bilo, če bi lahko klimo toliko podrl, da bi prišel do njega, ampak tega pri novem avtu seveda ne boš delal.) V bistvu le vzemi ven mikrofilter in špricaj v ventilator klime iz motornega prostora. (Ker bo ta pri tem gotovo tudi kaj podrsal po cevki iz spreja že na začetku raje kar vzemi dol kovinski nastavek, ki pride na konec cevke.) Tvoj cilj je v notranjost klima naprave spraviti čim več spreja.

Če shematsko povem, je iz motornega prostora klima sestavljena tako: mikrofilter, nato ventilator, nato evaporator klime in nato pečka gretja. Tvoj cilj je čim več spreja spraviti na evaporator (ta ima itak odtok za kondenz, sicer pa bo pena spreja itak izhlapela).

Citiram uporabnika Mihold iz bmwslo.com, na začetku vsakega koraka špricaš sprej not:
"Avto naj 10min laufa na gretje, potem uštimajte na mrzli zrak(ne klime vžgat!) in ventilacijo na 1/3 hitrosti in vse lopute odprte vključno s tisto za dovod zunanjega zraka in špricajte s pomočjo priložene cevke sprej v tiste luknje(v vsako po malo direkt v vetrnico ventilatorja...se jo vidi ko so plastike proč pobrane). Potem naj 10min laufa na mrzel zrak. Potem 10 min z vžgano klimo in potem spet 10min gretja."

Podobna navodila so tudi na nalepki na piksni od spreja. Ko boš fertik, pusti vsa vrata od avta odprta, da se vonj po spreju razdiši. Šele po končanem delu daš mikrofilter nazaj not.

Verjetno bo stvar treba ponavljati vsako leto. Če je umazan, hkrati menjaj še mikrofilter. Če je kot nov, ga samo spihaj s kompresorjem.
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.362
3.447
113
CLIO15: tale avstralski filter sem jaz dal v swifta, pa ni noben poseben čudež (seveda je možno tudi, da so japonci ohišje mikrofiltra konstruirali le napol budni, ker večino teh avtov prodajo na trgih, ki mikrofiltra nimajo).

NekdoK: poskusi se navaditi kakšno minuto preden ugasneš avto izklopiti klimo (ventilator naj še vedno dela, le kompresor klime izklopi). Vsaj poleti se ti ni treba mučiti še z gretjem, ker je evaporator klime pred pečko oz. sta to, čeprav naloženi drug na drugo, dve ločeni enoti).

Tudi sam bi stavil, da dezinfekcije niso naredili.

Nato v firmi AT Team naroči/kupi Kentov AIR CO sprej za dezinfekcijo klime. Ta je odličen, stane pa kakšnih 10-15 EUR. Sprej vsebuje 400 ml (veliko takšnih sprejev je pol manjšega volumna) lepo dišečega alkohola, ki se ob izhodu iz piksne spremeni v peno in je idealen za čiščenje kanalov klime. Zraven dobiš tudi meter dolgo cevko za špricanje v kanale, na koncu ima kovinski nastavek z luknjicami, da šprica po kanalih zračlenja v 4 smeri hkrati.

Ker pa je tvoj avto nov, so cevi ventilacije gotovo še povsem neproblematične, sprej moraš spraviti le do evaporatorja klime, ki je globoko v armaturni plošči. (Najbolj idealno bi bilo, če bi lahko klimo toliko podrl, da bi prišel do njega, ampak tega pri novem avtu seveda ne boš delal.) V bistvu le vzemi ven mikrofilter in špricaj v ventilator klime iz motornega prostora. (Ker bo ta pri tem gotovo tudi kaj podrsal po cevki iz spreja že na začetku raje kar vzemi dol kovinski nastavek, ki pride na konec cevke.) Tvoj cilj je v notranjost klima naprave spraviti čim več spreja.

Če shematsko povem, je iz motornega prostora klima sestavljena tako: mikrofilter, nato ventilator, nato evaporator klime in nato pečka gretja. Tvoj cilj je čim več spreja spraviti na evaporator (ta ima itak odtok za kondenz, sicer pa bo pena spreja itak izhlapela).

Citiram uporabnika Mihold iz bmwslo.com, na začetku vsakega koraka špricaš sprej not:
"Avto naj 10min laufa na gretje, potem uštimajte na mrzli zrak(ne klime vžgat!) in ventilacijo na 1/3 hitrosti in vse lopute odprte vključno s tisto za dovod zunanjega zraka in špricajte s pomočjo priložene cevke sprej v tiste luknje(v vsako po malo direkt v vetrnico ventilatorja...se jo vidi ko so plastike proč pobrane). Potem naj 10min laufa na mrzel zrak. Potem 10 min z vžgano klimo in potem spet 10min gretja."

Podobna navodila so tudi na nalepki na piksni od spreja. Ko boš fertik, pusti vsa vrata od avta odprta, da se vonj po spreju razdiši. Šele po končanem delu daš mikrofilter nazaj not.

Verjetno bo stvar treba ponavljati vsako leto. Če je umazan, hkrati menjaj še mikrofilter. Če je kot nov, ga samo spihaj s kompresorjem.


@ Tony
Saj nisem mislil tega Avstralskega filtra, ampak ta posnetek na you Tube je bil edini da vidiš kako se pride do filtra.
Jaz bi dal noter kaj od evropskih proizvajalcev z ogljem, da pobere vonjave od zunaj kadar je slabi zrak.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Jaz pa ne vem zakaj je v čisto vsakem avtu ekstra gumb A/C, če ga pa imate nekateri non stop vklopljenega? Zakaj za boga ne prišparajo na tem gumbu? Zase vem da ta gumb vklapljam po pameti takrat ko potrebujem hlajenje, za defog v vlažnem se ga že vse življenje izogibam, ker ko ga enkrat koristiš v vlagi si obsojen na to, da je ves čas prižgan, ker ti tista vlaga ki ne odteče iz kondenzatorja naredi še večjo štalo ko klimo izklopiš. In v takih pogojih imaš vlago vedno notri in takrat se ti zaredijo vonjave. Z uporabo zgolj poleti ko je vroče in se vse hitro presuši nisem še nikoli imel težav s klimo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

tony

Guru
23. jul 2007
9.396
1.356
113
Jaz pa ne vem zakaj je v čisto vsakem avtu ekstra gumb A/C, če ga pa imate nekateri non stop vklopljenega? Zakaj za boga ne prišparajo na tem gumbu? Zase vem da ta gumb vklapljam po pameti takrat ko potrebujem hlajenje, za defog v vlažnem se ga že vse življenje izogibam, ker ko ga enkrat koristiš v vlagi si obsojen na to, da je ves čas prižgan, ker ti tista vlaga ki ne odteče iz kondenzatorja naredi še večjo štalo ko klimo izklopiš. In v takih pogojih imaš vlago vedno notri in takrat se ti zaredijo vonjave. Z uporabo zgolj poleti ko je vroče in se vse hitro presuši nisem še nikoli imel težav s klimo.

Knof je v prvi vrsti tam iz zgodovinskih razlogov, ker so bili nekoč kompresorji (poleg tega tudi zunanji ventilatorji na hladilniku klime niso imeli brezstopenjskega vrtenja) precej večji porabniki energije, kot danes, in se je poznalo na porabi.
 

zakon

Guru
16. maj 2008
8.577
685
113
toti Maribor
No nekateri ne poznate izraza avtomatska lima. Zakaj bi se moral ukvarjati z gumbom A/C? Kolikor sem jaz seznanjem avtomatika poskrbi za vse, ko prostora ni potrebno ohlajat tudi izklopi kompresor.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi in NekdoK

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.832
618
113
EU
Pa to se se itak sama prižge, ko zaženeš avto in jo moraš potem sam posebej izklopiti; razen seveda, če jaz počnem kaj narobe:sprasujemse:

Sicer pa hvala za vse nasvete :zmaga:
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.832
618
113
EU
A pa imamo ta senzor v Corolli?

P.S.: in še enkrat AC se vklopi avtomatsko ob zagonu vozila.
 

zakon

Guru
16. maj 2008
8.577
685
113
toti Maribor
P.S.: in še enkrat AC se vklopi avtomatsko ob zagonu vozila.
To si lahko spremeniš.

klima.JPG
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.832
618
113
EU
Hvala! :) Bom šel pogledati v nastavitve. Zakaj pa imajo pri Toyoti pravzaprav nastavljeno to po defaultu na avtomatično ob zagonu? Ker to je dejansko prvi avto, ki ga imam, ko je temu tako. A je kakšen poseben razlog?
 

kdk

Pripravnik
25. feb 2014
189
23
18
okoli MB
Hvala! :) Bom šel pogledati v nastavitve. Zakaj pa imajo pri Toyoti pravzaprav nastavljeno to po defaultu na avtomatično ob zagonu? Ker to je dejansko prvi avto, ki ga imam, ko je temu tako. A je kakšen poseben razlog?
Corolla je en teden pri hiši in klima se ne vklopi ob zagonu vozila. Očitno so spremenili nastavitev kar na servisu pred prevzemom vozila.
Klimo oba z ženo uporabljama zelo redko. Če pa je klima v pogonu jo obvezno izklopim ca 2km pred domom. Nisem nikoli imel problemov z vonjavami niti pri 10 let starem vozilu.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.887
5.165
113
če imaš senzor vlažnosti se ti kompresor sam prižiga, lučka pa ostane ugasnjena
Ja ampak ko se kompresor vklopi more bit skos vkloplen, ga ni avta ki bi vklaplal in izklaplal (oziroma vsaj ne do te mere, da pusti da se uparjalnik zagreje). . Ker če bi se vklaplal in izklaplal med vožnjo bi mel pri vsakem izklopu meglo v avtu, ker bi vso tisto vlago iz uparjalnika potisnilo v kabino.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.258
5.828
113
se strinjam, ampak iz moje uporabniške strani je bisteno da avtomatika deluje in to odlično, kljub temu, da imam kompresor večinoma ročno izklopljen
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.887
5.165
113
kak komu... meni auto ni praktično na nobenem všeč. Ker mi je najbolje če piha v šipo. Poleti pa v glavnem vsi čez zračnike v armaturi.
Ampak ajde dam ročno na šajbo pa naj se on ukvarja z jakostjo. Pa smo vsi srečni :D
 

ksi

Fizikalc
23. avg 2007
160
68
28
kak komu... meni auto ni praktično na nobenem všeč. Ker mi je najbolje če piha v šipo. Poleti pa v glavnem vsi čez zračnike v armaturi.
Ampak ajde dam ročno na šajbo pa naj se on ukvarja z jakostjo. Pa smo vsi srečni :D

Auto na toyoti rav 4 2017 dela perfektno. Zelo malo posredovanj. Lahko bi bil tudi brez fizičnih gumbov
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.452
9.185
113
Zato pa premija. Sicer se že tečno ponavaljam, ampak teh žalostnih zgodb s klimo lastniki premij (takih in drugačnih) pač ne poznajo. Auto. Pa pozabiš.