Tezava Skoda Superb 2017 2.0tdi 140kw

darlev

Fizikalc
18. apr 2008
669
46
28
Ljubljana
V zadnjem mesecu se je 2x zgodilo da avto ni zelel vzgati.

Prvi primer je bil ko je bil avto dobesedno mrtev. Odklenilo se ga je lahko samo na kljuc ko si pritisnil na gumb za vklop se dobesedno ni zgodilo nic.
Drugi primer pa se je zgodil vceraj. Na daljica odklenilo samo zadnja vrata. Ko si pritisnil na gumb za vklop se je zacel light show, verjetno napisalo vse napake ki jih lohk napise na ekran. Vzgal seveda ni.

V obeh primerih pomagalo da je prisel nekdo z akumulator šokerjem ( upam da sem prav napisal) in avto je normalno prizgal.

Akumulator menjan Januarja letos.

Je mozno da je nov akumulator kriv za tezave?
 

billie

Zelenc'
15. jun 2008
16
9
3
vsekakor akumolator, uveljavljaj garancijo

vseeno pa preveri še je kak nezaželen velik porabnik medtem ko je avto ugasnjen.
 

darlev

Fizikalc
18. apr 2008
669
46
28
Ljubljana
Bil vceraj pri prodajalcu kateri je zmeril akumulator in naj bi bil ok…. Pravi da je problem alternator? Akumulator je AGM in je vpisan.

Eno neumno vprasanje. Ali je lahko velik porabnik stikalo za odpiranje prtljaznika ki je zastekal in trenutno ne dela, ga bodo tudi zamenjali. Odpiram lahko prtljaznik samo z gumbom na kljucu.
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.078
799
113
Komot. Pa keyless sistem. Pa senzorji, ko kljuko primeš za auto odklep. Pa zaendrek alternator vw grupa in si tam. Akku poln le po konkretnih furah. Čeprav za alternator bi te opozarjalo, da se akku ne polni.
 

darlev

Fizikalc
18. apr 2008
669
46
28
Ljubljana
A ja še to:

Pri prvem primeru se je to zgodilo po tem ko je avto cirka 2 dni stal....

Pri drugem primeru pa se je to zgodilo po celodnevni voznji. Naredili sigurno 200km+ tisti dan. Avto parkirali nato jaz želel čez eno uro še po enem opravku in takrat ni več vžgal.

Baterija v kljucih bila zamenjana cirka mesec nazaj….
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.156
55
48
Osrednja Slovenija
Jaz pa menim da je aku fuč ali pa vsaj detekcija napolnjenosti akuja. To se pa na testerju vidi, kaj kaže. Brez alternatorja ne bi 200km naredil.
Start stop sistem in AGM akumulatorji in podobne fore imajo hibo, da želijo " reciklirat" energijo. Včasih je veljalo, da je po dolgi vožnji aku poln. In je bil.
Zdaj ga pa drži nekje na polovici, ko pa zaviraš, ga polni ko norca. Zato tega navadni akumulatorji ne preživijo, po vožnji 200 ali pa 1000 km pa je poln ravno toliko kot ob štartu.
Aja, lahko bi sicer bil vzrok alternator, ampak 200km ne zmore na akumulator. Ga pa ni filalo. Komando pa daje elektronika avta.
 

dask

Fizikalc
21. sep 2023
200
201
43
Jaz pa menim da je aku fuč ali pa vsaj detekcija napolnjenosti akuja. To se pa na testerju vidi, kaj kaže. Brez alternatorja ne bi 200km naredil.
Start stop sistem in AGM akumulatorji in podobne fore imajo hibo, da želijo " reciklirat" energijo. Včasih je veljalo, da je po dolgi vožnji aku poln. In je bil.
Zdaj ga pa drži nekje na polovici, ko pa zaviraš, ga polni ko norca. Zato tega navadni akumulatorji ne preživijo, po vožnji 200 ali pa 1000 km pa je poln ravno toliko kot ob štartu.
Aja, lahko bi sicer bil vzrok alternator, ampak 200km ne zmore na akumulator. Ga pa ni filalo. Komando pa daje elektronika avta.
Sem imel podoben primer na motorju, večkrat slabo vžigal ali tudi samo mrknil ob pritisku na tipko za vžig. Po daljši vožni ni hotel vžgat - slabo polnil, stator fuč. Ko smo menjali, ugotovili tudi, da je fuč tudi manj kot leto star akumulator (ob vžiganju klub 100% nafilanosti padlo na 9,3 volta).
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.253
5.820
113
Jaz sem bil s škodo praktično od novega non stop na servisu in so menjali okol tempomata vse po spisku, potem so pa ugotovili, da je pri zagonu padec napetosti prevelik in avto sam ugaša "nepotrebne" porabnike. Po menjavi akuja v garanciji je tudi pri -15 stopinjah potem vse normalno delalo. Je pa to znan problem.
 

darlev

Fizikalc
18. apr 2008
669
46
28
Ljubljana
Da malo update naredim.

Preden je šel avto na servis da pogledajo ali je alternator ali problem v akumulatorju se je prižgala še lučka za motor.
Na testerju pokazalo napako na nekem releju ki nadzoruje delovanje grelnih svečk (povzemam besede serviserja).
Pri serviserju nato preverili še alternator in akumulator, vendar ugotovili da nobena od teh dveh zadev ne dela težav in delajo BP... :)

Uglavnem zamenjali ta rele in stikalo za prtlažnik. Cena z delom vred 160€.

Zaenkrat avto dela in vžiga... Naj tako tudi ostane... :)
 

darlev

Fizikalc
18. apr 2008
669
46
28
Ljubljana
Bom kar tukaj napisal in vprašal.

Bližajo se kilometri pri katerih bo potrebno naredit ta velk servis.
Koliko se gibajo kej cene velkih servisov za to mašino?
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.350
379
83
Set za menjavo zobatega jermena s crpalko vred te pride dobrih 100€. Ce ne zelis najcenejsega, vzames Gatesa za 130€. Cist informativno, da bos vedel kje se gibljejo realne cene

(ravnokar preveril na autodoc, ker imam ocitno prevec casa)
 

jezek

Guru
24. jul 2008
2.617
1.241
113
Plus ene 250 za delo, pa ene 100 za tekocine in 50 za filtre...600e od oka.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.877
5.145
113
In za mikrojermen in napenjalec in za rolco alternatorja bo še tudi šlo neksj denarja.