Tesla MODEL 3

sad

Guru
24. avg 2007
20.462
9.154
113
Nekako imam občutek, da bodo zavarovalnice ubile Teslo, saj bo zavarovanje nekajkrat dražje od alternativ.
Pa še nekaj mesecev boš brez avta za vsako manjšo poškodbo.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
haha, ja ta je kar nora. Kolk so vesele zavarovalnice. Sem pa presenečen kako poceni so deli.

Tole bi en majster v slo zrihtal za silo v enem dnevu če bi dobil novo luč. Potem se bi lastnik vozil okoli in ko bi dobili kose popravili kot se zagre.

Da je pa tamle vrglo ven bok je pa...smeh.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.462
9.154
113
Da je pa tamle vrglo ven bok je pa...smeh.

Kakšen smeh? A to misliš, da vrže le pri Testi tako?
Pač avto je tako skonstruiran in ko je pritisnil v cegu, je vrglo ven, se popravi in fertik. A po tvoje je to sedaj dodaten problem Tesle?
Bi bilo morda fajn, če bi nehal onanirat na vse neumnosti v zvezi z bad bad Tesla, ki ti padejo na pamet in vključil nekaj objektivnosti. No, lahko se pa še naprej smešiš.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Gasper008

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.766
596
113
EU
Meni se zdi povsem logično, da Tesla še ne bi znala dobro sestavljati vozil in da bo preteklo še kar nekaj vode, preden bodo ponudili solidno sestavljen avto (ne govorim o pogonskem sklopu, le o obrtniškem delu proizvodnje vozil). Do takrat pač kupiš kar imajo, če ti je to tako všeč in se sprijazniš tudi z vsemi slabostmi na hitro po domače sestavljenega avta.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.462
9.154
113

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Na finskem majo skupinsko tožbo, ker so Tesle takele po 2-3kkm:


Sicer no big deal, če bi firma kaj testirala avto ali pa vsaj ukrepali po 3 letih kot so čakali ti finci lol.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
Take zajebe so imeli tudi drugi proizvajalci. Samo so jih rešili že v konceptu in iz fabrike.
Spremembe zavesic, debela zaščitna folija na problematičnih mestih in še kaj ...

15 let nazaj sem imel Toyoto Yaris, na nekaterih delih iza zadnjih vrat je imela debelo folijo čez avto lak. Na začetku mi ni bilo jasno zakaj, kasneje se mi je posvetilo - reševala je podoben problem kot je zgoraj. Ker peskanja zaradi vrtinčenja zraka in cestne nesnage ne preživi noben avto lak.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.462
9.154
113
Tukaj se pokaže razlika med seksi tech company in dolgočasnim in zastarelim avto proizvajalcem ;). Izkušnje, ki se vkomponirajo že čisto na začetku dizajna avtomobila.
Je pa tukaj verjetno težava tudi barva, ker ponavadi je plastika zadaj, da bi imeli pa ta del polepljen s plastiko pa se ne spomnim nobenega avtomobila. Vendar lahko seveda na to orenk vpliva tudi dizajn.
 

Jason

Fizikalc
20. avg 2009
671
50
28
Tukaj se pokaže razlika med seksi tech company in dolgočasnim in zastarelim avto proizvajalcem ;). Izkušnje, ki se vkomponirajo že čisto na začetku dizajna avtomobila.
Ja, seveda! Vsakemu se lahko zgodi. (Ok, kaksnim mal bolj pogosto.)
Glede na to, da je Yaris omenjen. Na zacetku je bil brez debele folije pred zadnjim blatnikom. Barvo so kamenski hitro prebili. Nakar je bila folija dodana serijsko. Poskodovano barvo je Toyota popravljala (na podlagi individualnih reklamacij).
 

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.106
297
83
https://siol.net/avtomoto/novice/slovenca-z-novo-teslo-3-do-crne-gore-in-nazaj-500409

Oba Slovenca poudarjata, da je trenutno potovanje proti Dalmaciji za lastnike električnih vozil precej oteženo. Po besedah Završnika niso delovale hitre polnilnice v Otočcu, Zadru in Šibeniku. "Preprosta pot je trenutno žal mogoča samo z uporabo Teslinih hitrih polnilnih postaj, vse preostalo je čedalje bolj nezanesljivo," je še zapisal Završnik.

sem se spomnil na ta video
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Fajn bi blo vedet, ali sta tudi za pot nazaj imela enako porabo. Sumim, da je bila (vsaj) x2