Tesla MODEL 3

Mr_Wolf

Guru
8. jan 2008
1.549
726
113
ja nevem najbolj kaj ima veze lukna na cesti in zaradi tega razbite dve 20" felni in presekani dve 20" gumi s teslo razen tega, da so ble namontirane na teslo.
Kaj če bi bmw ali mercedez z 20" pripelal v to lukno pa nebi blo nič al kaj? Oziroma za bmw bi bla pa felna 100€ guma pa 50?
Poglej video pa ti bo jasno - v več kot uri, ko je stal ob cesti, niše drug ni prebil gume/uničil platišča.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
7.734
635
113
si pomislil, da nekak večina avta ne vozi 235/35 20 in 275/30 20 gum. Sloh pa ne usa z svojimi suv-ji in pickupi. Torej ma "malo" več bočnice ki absorbira udarec.
pa še verjetno ne vseče vsak v lukno pod idealnim kotom.

Kaj ljudje dandanes res ne znate niti sekundo več razmišlat z svojo glavo?
 

luka51

Guru
16. avg 2007
7.734
635
113
Ok se mi je zdelo da samo nakladaš.
Drugac pa na felgen.de imaš 3 neoriginal 20" za teslo.
 

ozze

Fizikalc
24. jul 2009
1.692
53
48
Zaradi tega bi blo treba preskočit takle level 2 v kompletu. Ogromno zna, ko pa si idiot ali pa preveč zaupaš pa te skanta takoj.

https://www.tesladeaths.com/
Sem kliknil naključno na nekaj linkov, ker je opis nesreče, pa zopet niso tesle vedno povzročitelji nesreč ampak le soudeleženi. Da je krivec avtopilot je le v štirih primerih.


nekaj primerov : z google prevodi.
https://www.ojaivalleynews.com/?view=article&id=12017:woman-in-fatal-baldwin-road-crash-identified&catid=864
Kot poroča Kalifornijska avtocestna patrulja (CHP), je Boyd vozil avtomobil Volkswagen Passat leta 2003 proti zahodu v bližini Old Baldwin Road ob 17:57, ko je trčila, da je najprej zavila v zaščitno ograjo in nato na vozni pas proti vzhodu ter trčila. na čelu s Teslo Model S iz leta 2015, ki ga je vodil David Brown, 54, Ojai.

https://www.dailymail.co.uk/news/article-5987991/Former-St-Louis-police-chiefs-wife-killed-freak-accident.html
Organi trdijo, da sta bila slavna poslovna ženska in žena nekdanjega šefa policije v St. Louisu umorjena, ko je en tonski kos betona padel z mostu čez cesto in ji podrl avto.

https://eu.desmoinesregister.com/story/news/2019/07/08/black-hawk-county-iowa-fatal-crash-elk-hauling-trucks-collision-honda-tesla-driving-safety/1678196001/
Srebrna Honda HRV je bila usmerjena proti jugu, ko je njen voznik v ponedeljek v bližini 11.000 bloka South Hudson Road, približno 12 milj jugozahodno od Waterlooja, poskusil mimo dveh tovornjakov za vleko prikolice za živino. Voznik je zmotil prehitevanje in z glavo naletel na severnega leta 2016 Tesla S, piše v izjavi.

So pa seveda krivci tudi v vozilih tesla. Kar ne pomeni da je za vse smrti kriva tesla.
 
Nazadnje urejeno:

Malecky

Fizikalc
10. sep 2007
10.655
63
48
To je debilna izjava prve klase. V katerem gorečem vozilu bi ti raje bil? Tesli?


Ljudje so takoj pristopili, reakcijski čas nekaj sekund, kljuke se niso dale odpret, ker jih ta kripa ni "prezentirala", tipa so gledal notri, potem se pa jasno umaknili in gledali kako je zgorel oče 4 ali celo 5 otrok. Če bi se razbil v keteremkoli BMWju bi bil danes živ.

Ko ti zagori BMW omenjen zgoraj, ustaviš greš ven iz avta, pokličeš pomoč in gledaš inferno. Če imaš kak gasilni aparat pa še pogasiš če ti pač uspe.
 

ozze

Fizikalc
24. jul 2009
1.692
53
48
da se ti avto vžge v tunelu tudi ni fino in nikogar ne zagovarjam. Mi gredo pa na k... tvoje objave.
 

Malecky

Fizikalc
10. sep 2007
10.655
63
48
Verjamem da te boli ja... kak udarec dogmi verjamem da ni prijeten. ;)

Zdaj motiviran še za kake poste o Tesli. Ravno eno leto je mimo od elonovega 420$ tweeta. :cool:
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
4.710
59
48
www.jernej.org
Resnica je pa nekje vmes med tvojimi pretiranimi izjavami in izjavami Tesla fanov. Če imaš tako nesrečo kot jo je imela Tesla v tvojem videu, tudi iz gorečega BMW-ja ne bi zlezel sam. Reakcijski čas definitivno ni bil "par sekund", ker "par sekund" traja samo "šok", ko nekaj takega vidiš. To, da so kljuke skrite in vrat ne moreš normalno odpreti, je seveda varnosti fail od Tesle... tu bi moral biti nek mehanihzem, da se avtomatično odklenejo pri nesreči (tako kot airbag). Nikakor pa ne moreš garantirati, da bi tako nesrečo šofer BMW-ja preživel (sploh, če bi se avto tudi vžgal). Bi mel več možnosti za preživetje? Mogoče...
 

Malecky

Fizikalc
10. sep 2007
10.655
63
48
Resnica je pa nekje vmes med tvojimi pretiranimi izjavami in izjavami Tesla fanov. Če imaš tako nesrečo kot jo je imela Tesla v tvojem videu, tudi iz gorečega BMW-ja ne bi zlezel sam. Reakcijski čas definitivno ni bil "par sekund", ker "par sekund" traja samo "šok", ko nekaj takega vidiš. To, da so kljuke skrite in vrat ne moreš normalno odpreti, je seveda varnosti fail od Tesle... tu bi moral biti nek mehanihzem, da se avtomatično odklenejo pri nesreči (tako kot airbag). Nikakor pa ne moreš garantirati, da bi tako nesrečo šofer BMW-ja preživel (sploh, če bi se avto tudi vžgal). Bi mel več možnosti za preživetje? Mogoče...
Ne, v tem primeru ni tako. Avto ni bil zelo hudo poškodovan, sproženi vsi airbagi, imaš slike avtomobila ko še niti gori ne tako močno. Noben ICE avto se ne bi tako hitro in močno vnel kot ta tesla. Nemci zdaj testirajo in trošijo miljarde, ko razvijajo EVje, Tesla pa po 2 letih barvanja trojk ni uredila debelino in kvaliteto, kaj šele blokirala peskanje celega boka za kar jih toži 20+ skandinavcev in tudi v kanadi.

Je pa res, da bi že kljuke omogočile, da bi tip preživel ni važno kako hitro je zagorela baterija. Trdim pa, da ob nesrečah BEVi velikih renomiranih proizvajalcev niti pribljižno ne bodo tako konkretno in hitro zagoreli, kljuke pa bodo definitivno delovale.

Zanimivo je kako so Tesle varne na testiranjih, v real world pa so prave smrtno nevarne kripe za vse udeležence v prometu. Idiot Musk prav nič ne pomaga s tem ko na CNN, Bloomberg vozi brez rok na volanu ipd.
 

Ogo

Majstr
28. jul 2007
5.019
124
63
No, saj Audi E-troni tudi radi gorijo, pa jih je le nekaj zunaj.
Je pa tudi res, da ima Audi uraden vpoklic na slednjo temo.

Lepa kola, lepo gore.