Tesla MODEL 3

sad

Guru
24. avg 2007
11.287
1.100
113
ne vem kak je danes, ampka načelno so to radar based asistence. novi imajo radarje različnih dosegov in raztrosa itd. Vsaj tako v mercedesovih dokumentih, ki je pionir, kamere niso nikjer omenjene. Verjamem sicer da si danes pomagajo tudi s kamerami.
Vsak proizvajalec pač gre neko svojo pot, čeprav jih verjetno veliko uporablja dele od istih dobaviteljev.
Meni je tale video fenomenalen, kako Audi A8 kombinira vse možno, da optimizira delovanje vseh sistemov.
Od UZ senzorjev za parkiranje, kamer okrog avtomobila, kamere naprej, radarjev različnih dosegov in še laserjev. Noro.
 

Gasper008

Majstr
24. sep 2012
3.757
283
83
Seveda ti je to nemogoče, če pa gledaš iz vidika kako človek vidi in razume. Pa daj ti stroj sprogramiraj da bo delal bolje, če si že tako glasen. In ne gasilski avto, prečno postavljena prikolica in prevrnjen tovornjak z belo cerado so vsi zelo različni primeri, ki jih nikakor ne moreš metati v isti koš.
 

sad

Guru
24. avg 2007
11.287
1.100
113
Seveda ti je to nemogoče, če pa gledaš iz vidika kako človek vidi in razume. Pa daj ti stroj sprogramiraj da bo delal bolje, če si že tako glasen. In ne gasilski avto, prečno postavljena prikolica in prevrnjen tovornjak z belo cerado so vsi zelo različni primeri, ki jih nikakor ne moreš metati v isti koš.
Seveda niso isti.
Ampak še enkrat: če s trenutno stopnjo tehnike (ki jo zraven marketiraš kot full self driving capable) nisi sposoben zaznati tovornjaka prevrnjenega čez celo cesto na praktično prazni cesti do njega (torej dejansko optimalne okoliščine), potem je nekaj hudo narobe. Se strinjaš ali ne?

In mislim, da je vsem jasno, kaj je narobe. To, da Tesli dol visi za žrtve in lepo izkorišča svoje kupce za testne zajčke. Če pač kateri umre zraven, pa ni več njihov problem, oni so dali noter disclamer, da niso krivi. In ja, se strinjam, tudi vozniki so bedaki, ki slepo zaupajo tej tehniki.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Gavran and NekdoK

SJTV1

eV12
18. jul 2007
17.097
398
83
www.adriamedia.si
To se ti lahko zgodi z vsakim avtom z ACC in lane assist in sem prepričan, da se to tudi dogaja. Samo Teslo je pač treba dat na Twitter, za ostale random avte se pa itak ne ve ali sploh so opremljeni z ACC ali ne.
Samo da drugi temu rečejo ACC in lkane Assist invozniki gledajo na cesto, Tesla pa reče Autoopilot, kar je mednarodno znan izraza"ni treba vozit" in se vozniki tudi tako obnašajo.
 

ozze

Majstr
24. jul 2009
1.851
129
63
Problem je da na avto tudi ni zaznal pešca na avtocesti. Tam ko tesla zabremza, je nekod mahal.
 

mr_

Majstr
20. sep 2007
6.053
101
63
Vsem avtomobilskim proizvajalcem se jebe za žrtve, ker se dosedaj še nihče ni opravičil za smrti, ki so se zgodile v njihovih vozilih. Razen Toyote, ki se je nekoč nekaj opravičevala. Tudi gumarji se ne opravičijo, če ti raznese gumo in ti v prepad. VW in emisije? Jebe se njim.
Tesla se pa pohvali, koliko smrti so že preprečili :). A se že ve, kaj pravi statistika žrtev na posamezen model? Je mogoče Tesla spredaj. Ko bo nekaj deset tisoč M3 zunaj, se bo že dalo kaj sklepat.
Sicer pa, malo za hec, Tesla reklamira avtonomno vožnjo, ne pa avtonomnega ustavljanja. :)
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
22.456
1.338
113
tole sploh ne vem če je bremzalo, tam je nekaj povozil (tekočino)... pač fail sistemov, sploh pa voznika.
 

NekdoK

Fizikalc
17. jun 2008
2.497
58
48
EU
Morda niti ne, če si opravil šolo varne vožnje, kjer se učiš manevrirati tvoje vozilo ob takšnih preprekah.
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
4.958
170
63
www.jernej.org
Moderni avti imajo IR senzorje in opozarjajo na divjad in pešce. Sicer pa tudi posnetek precej vara (slaba kvaliteta videa). Poleg tega Teslin avtopilot v svoji trenutni obliki na dvosmernih cestah nima kaj delat. Vprašanje, kaj bi se zgodilo, če bi nasproti pripeljal kak avto. Pa hitrost na posnetku se mi zdi precej visoka... ampak to je lahko spet posledica posnetka.
 

mr_

Majstr
20. sep 2007
6.053
101
63
Ti sedaj neosnovano namiguješ, da bi se Tesla zaletela v nasproti vozeč avtomobil. Ker ga ne bi opazila? Izbrala raje avto namesto živali? Odrezala se je bolje kot voznik. To je dejstvo, kot tudi, da voznik v Tesli ne sme spati za volanom ali početi karkoli drugega. Kar pa je težko, ne vozit in biti skoncetriran. Tesla se brani, mnogi očitajo. Avtonomne vožnje vsepovsod pa seveda še dolgo ne bo.
Sej vsi tukaj se ne strinjamo s Teslinim poimenovanjem Autopilot. Ampak, ko napišeš autopilot, je še slabše. Očitno smo vsi podlegli zlorabljenemu izrazu.
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
4.958
170
63
www.jernej.org
Ničesar ne namigujem. Pravim samo, da ne vemo, kaj bi se zgodilo v tem primeru. Ne jaz, ne ti, ne šofer. Mogoče ve kdo pri Tesli.

Posnetek mi je pač sumljiv iz večih razlogov. En je tudi ta, da ni bilo praktično nič zaviranja. Če pogledaš par posnetkov, kako Teslin autopilot reagira pri raznih ovirah na avtocesti, je pri vsakem manevru zraven tudi "skoraj panično" zaviranje. Skratka meni osebno se zdi reakcija na tem posnetku bolj človeška kot pa reakcija nekega asistenčnega sistema. S posnetki kamer okoli avta pa ne moreš vedeti, kaj je res in kaj ne. In v času, ko so fake news nekaj vsakdanjega, me ne bi presenetilo, če bi bil posnetek "fake" (oz. zgodba prirejena).
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK

Gasper008

Majstr
24. sep 2012
3.757
283
83
Tesla pozna dva sistema:
- Avtopilot - je v vsaki novo prodani Tesli
- "Full self driving", ki to sicer še ni ampak OK - doplačilo nekih $7k

Tista Tesla, ki se je zabila v prevrnjen tovornjak je imela osnovni Avtopilot, to je bilo potrjeno v Tajskih medijih.
Tole izogibanje svinji pa ni neke informacije za kakšen sistem je šlo ampak je verjetno šlo za "full self driving" package.
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
4.958
170
63
www.jernej.org
Razlika med "full self driving" in "autopilot" je trenutno samo "navigate on autopilot" in "auto summon" ter podobni bonbončki. HW v avtu je isti... le SW je "odklenjen".