Tesla MODEL 3

Gasper008

Guru
24. sep 2012
Sedaj ni dober čas, bomo počakali da boš ti začel maksimalno pljuvat in oznanjat bankrot, če bi se držal tega načela bi pred nekaj meseci lahko kupil Teslo za $180, danes je $350

Malecky

Majstr
10. sep 2007

I can't believe the amount of snow in November, sometimes we don't even get this until after Christmas.

I will lose 100km of range going approx 30km.

"...let the car thaw heavily this morning for almost an hour before leaving. All glass was well thawed out except for the camera nook." "Mirrors stuck frozen in, door handles froze shut also. Was able to open one door..."

...noticed the window was frozen so I couldn't close the door... wondering how late I was going to be to work because I couldn't close my passenger door and was too afraid to open the driver side door. Finally had the idea to #poor hot water..."

...after the first snowstorm in my M3 I have come to find the wipers to be very inadequate. Most of the wiper blade was ineffective in making contact with the windshield and the wiper fluid mechanism works to clean 30-40% of my windshield at best."

:p

roCkY

Majstr
2. sep 2007
Več kot leto dni znana dejstva... fičri EV in teslinega oblikovanja za "Kalifornijo".

Floki

Guru
6. sep 2007

I can't believe the amount of snow in November, sometimes we don't even get this until after Christmas.

I will lose 100km of range going approx 30km.

"...let the car thaw heavily this morning for almost an hour before leaving. All glass was well thawed out except for the camera nook." "Mirrors stuck frozen in, door handles froze shut also. Was able to open one door..."

...noticed the window was frozen so I couldn't close the door... wondering how late I was going to be to work because I couldn't close my passenger door and was too afraid to open the driver side door. Finally had the idea to #poor hot water..."

...after the first snowstorm in my M3 I have come to find the wipers to be very inadequate. Most of the wiper blade was ineffective in making contact with the windshield and the wiper fluid mechanism works to clean 30-40% of my windshield at best."

:p

Daj še naprej preberi kaj je komentiral......

sad

Guru
24. avg 2007
Mene zanima, kakšnemu človeku je to tole smešno.
Drugače pa zanimivo, da je očitno nekaj (voznik) zabremzalo, potem pa je z nezmanjšano hitrostjo šel naprej.

NekdoK

Guru
17. jun 2008
EU
To je bil trenutek poslednje odločitve

morgan-freeman-oh-fuck.gif

Malecky

Majstr
10. sep 2007
Najbolj je smešno Teslom, ki kupijo Teslo in so prepričani v zmogljivosti, toliko da prav nič več niso pozorni na dogajanje na cesti pred sabo.

Kaj drekaš, noben ni bil poškodovan, prikolica je solidna crash cona, če se že zagoniš nekam na polno.

Voznik ob cesti verjetno sproži sistem za trk samo povsem prepozno, potem pa pač nadaljujejo svojo pot "neovirano". :)

Malecky

Majstr
10. sep 2007
To bo zanimivo poleti na hrvaških avtocestah, ko bo povsem utrujen jappy nemc pičil naprej s svojem 2T+ Model X... :S

B81

22. jul 2007
Mogoce je mislil, da se bo njegov futuristicni avto kar skozi peljal...

Gasper008

Guru
24. sep 2012
To se ti lahko zgodi z vsakim avtom z ACC in lane assist in sem prepričan, da se to tudi dogaja. Samo Teslo je pač treba dat na Twitter, za ostale random avte se pa itak ne ve ali sploh so opremljeni z ACC ali ne.

MrDaco

Guru
11. sep 2007
To se ti lahko zgodi z vsakim avtom z ACC in lane assist in sem prepričan, da se to tudi dogaja. Samo Teslo je pač treba dat na Twitter, za ostale random avte se pa itak ne ve ali sploh so opremljeni z ACC ali ne.
A to, da vsi vidijo prevrnjen tovornjak, se počasi razvrstijo na desno in počasi mino njega, tisti z lane assist pa dremajo na pehitvalnem in gasa ravno?