Tesla Cybertruck

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Ameri kupujejo pickup trucke iz dveh glavnih vidikov:
- Avto je delovni konj, ki jim prinaša denar, kmetija, obrt in podobno, pokrit mora pa vse, od peljat mulce v šolo, do tone cementa na delovišče tudi z dodatno prikolico, večinoma kupijo novega in ga imajo po 20 let in milijon milj, preden ga sami zapeljejo na deponijo, bencin je pa tam poceni in trenutno (spet) ni faktor
- Avto je za se pokazat in vlečt prikolico s konji, morda kak camper vlečt , da sosedi in prijatelji vidijo, proda se po 4ih letih fafinga, za polovično ceno novega jih kupi alineja 1, ki si novega ni mogla privoščit

Jajca od Tesle, pa niti servisirat doma ne moreš, ker ti Tesla ne bo prodala rezervnih delov. Večina hilly billyev s pickupi pa avte servisira doma. V principu tudi Priuse servisirajo kar doma. Servis doma pa v logiki Tesle ne obstaja in ne bo obstajal.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.495
9.200
113
Ameri kupujejo pickup trucke iz dveh glavnih vidikov:
- Avto je delovni konj, ki jim prinaša denar, kmetija, obrt in podobno, pokrit mora pa vse, od peljat mulce v šolo, do tone cementa na delovišče tudi z dodatno prikolico, večinoma kupijo novega in ga imajo po 20 let in milijon milj, preden ga sami zapeljejo na deponijo, bencin je pa tam poceni in trenutno (spet) ni faktor
- Avto je za se pokazat in vlečt prikolico s konji, morda kak camper vlečt , da sosedi in prijatelji vidijo, proda se po 4ih letih fafinga, za polovično ceno novega jih kupi alineja 1, ki si novega ni mogla privoščit

Jajca od Tesle, pa niti servisirat doma ne moreš, ker ti Tesla ne bo prodala rezervnih delov. Večina hilly billyev s pickupi pa avte servisira doma. V principu tudi Priuse servisirajo kar doma. Servis doma pa v logiki Tesle ne obstaja in ne bo obstajal.
Torej, če te prav razumem kupujejo nove pickupe samo nastopači, ki občasno vlečejo prikolico s konji ali camper. In kje tu Tesla pogrne, razen da doda še zraven cool in eco faktor?
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.393
9.131
113
Truck v usa se začne pri
2019 Nissan Frontier | $20,135

do 32 kilo USD dobiš kaj češ... tu noter ne vidim cyberfuka vsaj v realnosti ne ;) tako da ja, za youtuberje in ostale "zvezde" ki so loaded.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Saj se pri nas tudi Ford Ranger začne pri 22.200 €, pa se vseeno večina proda pri 35k €, pa gre za eno velikost manjši pickup, ameri temu pravijo mid-sized (Frontier, Ridgeline, Tacoma), Tesla gre na full-sized pickup sceno kjer kraljuje F-150, kjer je market average price $40k.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.495
9.200
113
Truck v usa se začne pri
2019 Nissan Frontier | $20,135

do 32 kilo USD dobiš kaj češ... tu noter ne vidim cyberfuka vsaj v realnosti ne ;) tako da ja, za youtuberje in ostale "zvezde" ki so loaded.
F-150 se v USA začne pri 30.000 USD, najbolj popularna izvedenka je XL extended cab, ki je cca. 35.000 USD.
Toliko o veljavnosti tvojega mnenja. In F-150 je najbolj prodajano vozilo v USA. ČE bo kdaj tesla na voljo za 40 jurjev, zna biti to zelo konkurenčno. Morda kakšnega 2025 :).
Lahko pa zraven še kakšno Dacio pickup napopaš za 10 jurjev, da se bomo še bolj naslajali, kako je Cybertruck cenovno nekonkurenčen.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.393
9.131
113
Tile performanci Elona so zgolj marketinške narave, upam da se vsaj tu strinjava.

Če bi ded predstavil kartonasto škatlo na baterije, bi enako vsi dol popadali. Fakt.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
F-150 se v USA začne pri 30.000 USD, najbolj popularna izvedenka je XL extended cab, ki je cca. 35.000 USD.
Toliko o veljavnosti tvojega mnenja. In F-150 je najbolj prodajano vozilo v USA. ČE bo kdaj tesla na voljo za 40 jurjev, zna biti to zelo konkurenčno. Morda kakšnega 2025 :).

Daj si napiši na čelo: Tesle Cyberfuck za 40 k USD na cesto ne boš videl. Cene se bodo začele pri 65 k USD, po dveh letih prodaje morda od 50 k USD naprej na cesto.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.495
9.200
113
Daj si napiši na čelo: Tesle Cyberfuck za 40 k USD na cesto ne boš videl. Cene se bodo začele pri 65 k USD, po dveh letih prodaje morda od 50 k USD naprej na cesto.
Dej si napiši na čelo: Model 3 za 40 jurjev JO LAHKO KUPIŠ. Sicer nekaj let bolj pozno, ampak lahko. Morda boš lahko tudi tega Cybertrucka enkrat 2025 :).
Še celo 35.000 USD verzija je na voljo.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
No, pa jo naroči za 30 jurčkov, pa da te vidimo. ;)

Resnica je pa takšna. Najcenejša Model 3 za ZDA je:
$39,490 USD plus davki

Tesla kot Tesla pa seveda klasično nateguje:
$30,815 After potential savings
LOL :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Da ti še napišem, koliko te stane če najcenejšo možno Teslo model 3 kupiš v LA (Los Angeles):
39490 + 4257 (davki, dajatve) = 43747 $

In to za avto, ki nima niti radarskega tempomata. :)
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.495
9.200
113
Da ti še napišem, koliko te stane če najcenejšo možno Teslo model 3 kupiš v LA (Los Angeles):
39490 + 4257 (davki, dajatve) = 43747 $

In to za avto, ki nima niti radarskega tempomata. :)
Glej fante: Musk je obljubil, da bo Tesla 3 za 40 jurjev? A je za 40 jurjev? Pač v ZDA so cene brez davkov, a ne?
Sedaj se pa še repenči kolikor hočeš.
Je pa res, da je trajalo koliko 3 leta, da je prišla zadeva na tako cifro.

Kaj ima in kaj nima, pa nima veze dokler jo lahko pelješ po cesti. Samo bedak je pa pričakoval fully loaded Teslo 3 za 40 jurjev.

PS: Pa jaz nisem pisal za 30.000 USD, ampak za 35.000 USD, kjer si očitno ostal še brez sedežev in je imel samo voznik sedež :). Ne pa upoštevaje neke popuste in fuel savings. https://www.wired.com/story/tesla-model-3-35000-price-autopilot-self-driving-stores-closing/
Izgleda je bil prepoceni in ga ni možno več dobit.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Radarski tempomat in lane assist (Autopilot) imajo vse verzije Tesle, nimajo pa tistega famoznega "full self driving" za $7k.
V US so vse cene predstavljene brez davkov, tu Tesla ni nobene izjema.

Letos sem samo 25 km od skupnih 16k km odpeljal po zaraščeni nevzdrževani cesti, uganite kaj? Avto imam opraskan.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Niti približno, point je v tem, da ne moreš off-road sceno delat na istih konceptih in tehnologijah kot osebna vozila. Morda je to šlo včasih ko so bile zadeve pri obeh preproste, danes pa absolutno ne velja več in tu je Tesla zadela s to idejo ravnih neuničljivih panelov.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Radarski tempomat in lane assist (Autopilot) imajo vse verzije Tesle, nimajo pa tistega famoznega "full self driving" za $7k.
V US so vse cene predstavljene brez davkov, tu Tesla ni nobene izjema.

Letos sem samo 25 km od skupnih 16k km odpeljal po zaraščeni nevzdrževani cesti, uganite kaj? Avto imam opraskan.

Ne drži. Radarski tempomat je pri "osnovi" izklopljen. Deluje samo navaden tempomat.
Za prej navedeno - ACC, je treba odkartat dodatnih 5000$ plus davki - full Autopilot. Vmesne poti ni.

Ti pa dajo 30 dni zastojn preizkušanja Autopilota. Pa občasno "akcijo" rajcanja z Autopilotom ponovijo, samo potem je cena praviloma 6000 USD plus davki. Za to ceno pa že dobiš v ZDA spodoben rabljen avto. ;)
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Ne, to so spremenili in tudi ustrezno podražili vse Tesle, brez avtopilota (acc+lane assist) Tesle ne moreš kupit.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.495
9.200
113
Radarski tempomat in lane assist (Autopilot) imajo vse verzije Tesle, nimajo pa tistega famoznega "full self driving" za $7k.
V US so vse cene predstavljene brez davkov, tu Tesla ni nobene izjema.

Letos sem samo 25 km od skupnih 16k km odpeljal po zaraščeni nevzdrževani cesti, uganite kaj? Avto imam opraskan.
Hvala za dopolnitev, nisem v Tesla sceni, se pa trudim realno gledat na stvari.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.877
1.328
113
Meni je totalen mimosun. Je pa v predstavitivi rekel, da je to cena without incentives.