TDI - gost bel dim na vsakih nekaj 1.000km:

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
Citat:
Uporabnik borovnica pravi:
moral bi vprašat kje ga je kupil,... vem le da je pripeljal še blatnega s predstavitve mislim da za novinarje,...
xc 90 ni tako švoh kot morda izgleda,... in DELA.

b

Mene je bolj zanimalo kdaj ga je kupil?

Kupiti novinarski avto
uf-1.gif
. Ti pa lahko stric google pove kateri avtomobil je bil po zadnjih raziskavah najbolj zanesljiv po ADAC testnih zanesljivost. In to tudi drži, z avtomobili res ni nikakršnih težav.

Kako pa lahko sploh XC90 primerjaš z X3
confused-1.gif
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik YuGec pravi:
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
Citat:
Uporabnik _jolly_ pravi:
ve kdo za kakega bmw 320d s 150kkm in prvo turbino?
crazy1.gif





Se bodo hitro oglasili BMW-Fani, ki tako zatrjujejo kako dobre motorje ima BMW
evil.gif

................ se pred kratkim so pri BMW ju zatrjevali da dizelski motor z direktnim vbrizgom bi za osebna vozila... : grims:

Kaj? Ne vem, če kdo razume ta stavek.
confused-1.gif


In ja, na tvojo žalost so motorji svetlobna leta pred TDI-ji, da ne govorim o šestvaljnih bencinarjih.






seveda
grims-1.gif

po njihovih nekaj letnih izskusnjah ze, proti VW ki ima nekajdesetletne izskusnje.
grin1.gif
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.089
802
113
Citat:
Uporabnik ericks pravi:
turbina ni vec nova in v intercoolerju se ti nabira olje. ko je tega olja toliko, da ovira prosti pretok zraka, potegne to olje preko sesalnega kolektorja v motor in to povzroci izbruh dima za avtom. daj za foro enkrat snami spodnjo cev na intercoolerju in poglej koliko olja se je nabralo notri. pa ti povem da ga bo minimalno 3-4 deci ..... in to ti potem zgori v motorju ....
ne vem kako blagodejno zadeva deluje na katalizator, ampak motorju to pretirano ne skodi ....

Bomo preverili na naslednjem servisu, ko pridem iz potovanja. Sliši se mi logično, turbina ima konec koncev tudi več kot 200.000km edino 3 do 4 deci se mi zdi previsoka ocena, ker mi kot pravim na vsakih 20.000km porabi vsega cca. 7 deci olja nekje.

Hvala za odgovore, pa ne se preveč skregat, da se ne bodo še rižkarji vtaknili v temo
jezen.gif


priden.gif
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.200
1.818
113
to in nabiranju olja v intercoolerju tudi jaz malo sumim.

Daj probaj za štos (ko se ti bo zdelo, da bi znal spet spustili dimno zaveso), vreč dol spodnjo zaščito motorja, pa imaš na voznikovi strani, takoj za meglenko (oz. na tistem delu) IC (inter cooler...majhen ALU hladilnik)....pa vrzi dol z njega spodnjo gumasto cev (premera kakih 5 - 7 cm)...drži se z elastično objemko, ki jo snameš...po cevi, pa potem spet porineš nazaj.

In ko boš potegnil cev dol poglej koliko olja (če seveda sploh kaj) ti bo priteklo iz cevi oz. IC-ja.

Ker meni dimne zavese še ni naredil (prevoženih do zdaj 60.000 km na bogvedi koliko podlage)...mi pa ravno na tem spoju že od štarta pušča olje....ni neke panike, je pa tam (na zaščiti motorja) vedno vse mastno.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
moj ima cez 400T in prvo turbino.Dimne zavese se nisem opazil.Ko sem pred kratkim zaradi velikega servis imel sneto cev intercolerja je bilo v cevi res nekaj olja, toliko da se je malo cedilo z cevi.
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.089
802
113
Uf
smile-1.gif
to pa je že malo preveč zame... Hvala za nasvet, ga bova upoštevala s stricem, ki mi popravlja avto pa bomo opravili še malo te kontrole, ko se bo ravno menjalo olje za vsak slučaj.

Intercooler je pa drugače pri mojem Toledu na desni strani spodaj (gledamo v smeri vožnje), verjetno je tako pri vseh avtomobilih te platforme, če se ne motim. Tudi ni pod pokrovom motorja ampak takoj zraven.

Passat ima vse malce drugače narejeno, ko ima vzdolžni motor, če si tu gledal.
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.089
802
113
Saj ravno to. Jaz sem jo dosedaj opazil 3x pri vseh kilometrih. Prvič pri prijateljevem Passatu, ko sem vozil za njim, drugič jo je on, ko sem jaz vozil pred njim, nazadnje pa je bilo na Ljubljanski obvoznici pred parimi dnevi.

Je pa to kratek trenutek, tako da ne vem kolikokrat se to dejansko zgodi, medtem ko tega ponoči definitivno ne vidiš.

Se bom javil tudi čez cca. tri tedne, ko bo avto na servisu in bomo preverili stanje olja v teh zadevah.
 

ericks

Majstr
10. sep 2007
2.751
210
63
Citat:
Uporabnik dsf pravi:
No ne vem ne gre mi nekako skup. Olje menja na 20000 in ne pade mu na min, ti pa praviš da bi v interkulerju moralo bit 3-4 deci olja. Pa recimo da ima avto popadek na 4000 kilometrov to pomeni 5 krat na servisni interval krat 0.4 litra to pomeni 2 litra olja samo v interkulerju+ minimalna poraba olja je minimalno tri litre.

ne se zdaj obesit na te 3-4 deci ... odvisno od lege intercoolerja na avtu. ko sem snemal intercoolerje z tdi masin, se je vedno cedilo iz cevi in hladilnika. enkrat sem iz intercoolerja izlil pol litra olja, pa lastnik ni imel nikakrsnih problemov z avtom. je bilo pac okoli turbine malo mastno.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.200
1.818
113
Citat:
Uporabnik Valhalla pravi:
Prvič pri prijateljevem Passatu, ko sem vozil za njim, drugič jo je on, ko sem jaz vozil pred njim,

vidva sta mi malo sumljiva, ko se vama delajo 'dimne zavese' kadar sta skupaj
evil.gif


Glede lokacije IC-ja...ja res je verjetno na različnih lokacijah - ko bop peljal avto na servis, mu reci naj si vzame še 2 minuti časa ter potegne cel dol z IC-ja...pa boste videli kako je stanje (bopa fino če ti ne ravno pred tem naredilo dimne zavese, ker potem bo olje 'porabljeno' ne gelde na to od kje pride).
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.089
802
113
Uredu bo
nahrung002.gif


Kot sem napisal, sva bila skupaj na potovanju: 3 tedne in 12.000km, zato ima človek čas opaziti kakšno novo stvar
grims-1.gif


hehe, ja, bomo preverili, pa bom dal nazaj kakšen signal, kaj bi to potem dejansko tudi lahko bilo. Mislim, pa da ste kar zadeli.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.371
302
83
Citat:
Uporabnik ericks pravi:
Citat:
Uporabnik Valhalla pravi:
....... Mislim, pa da ste kar zadeli.

hoces reci sem zadel .....
evil.gif



seveda si zadel in imaš čisto prav, VSI turbači majo cevi znotraj mastne....pr VAGih se največ nabere v ICju....
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.861
3.889
113
A ta "fenomen" velja tudi za bencinske turbaæe? Kokretno me zanima za VAG 1.8T .. pa se eno vprašanje: a se tisto olje lahko vlije nazaj v mašinco ali je že naredilo svoje?
grims-1.gif
(pač aralov s tronic ni ravno poceni, pa če se ga da reciklirat ne bi blo slabo)
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.200
1.818
113
neja ga sračkat z nalivanjem takega olja nazaj v motor.

Čez te cevi gre enormne količine zraka, ki vsebujejo (kljub filtru) še kar nekaj nečistoč, ki se odlagajo tudi na ceveh (so umazane od znotraj)...in olje, ki obleži v cevi in IC-ju spira to svinjarijo ter jo veže nase.

Olje pa....kupi na bolhi za 7 EUR po litru, pa ti ne bo škoda, ga vliti v motor 2 deci.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.861
3.889
113
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
neja ga sračkat z nalivanjem takega olja nazaj v motor.

Čez te cevi gre enormne količine zraka, ki vsebujejo (kljub filtru) še kar nekaj nečistoč, ki se odlagajo tudi na ceveh (so umazane od znotraj)...in olje, ki obleži v cevi in IC-ju spira to svinjarijo ter jo veže nase.

Olje pa....kupi na bolhi za 7 EUR po litru, pa ti ne bo škoda, ga vliti v motor 2 deci.

Moje vprašanje o vlivanju "odsluženega" olja nazaj v motor je bilo mišljeno bolj kot sarkazem. Drugače pa še vedno nisem izvedel ali je "beli dim" možen tudi pri bencinarju? Sam ga namreč še nisem zapazil .. in glede na to da se pri bencinarju ne kadi niti ob pospeševanju, bi verjetno tak fenomen hitro opazil.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.200
1.818
113
v kolikor je ta beli dim posledica olja v IC-ju (kar verjetno je) jenačeloma možno tudi to. Čepravpriznam,d atudi pri dizlih še nisem slišal (do te teme) da bi se komu to dogajalo.
 

dsf

izbrisani
6. sep 2007
10.019
1
36
Danes sem govoril s tipom kateri je imel isti problem. Avto je vsakih 1000 ali pa tako nekako na lepem pokadil belo sivo plavo.
Vzrok omenjene težave je pokvarjena neka diza na bošpumpi in zaradi nje nabije preveč nafte na vbrizgovalne dize.
Rešitev ; Potrebna je samo menjava tiste dize in vse bo ok.
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.089
802
113
No, pa sem iz dopusta
frown-1.gif


Naredili smo nekje med 8 in 9 tisoč kilometrov in tega "fenomena" nisem opazil. Je pa hudič, da sem veliko vozil tudi ponoči, takrat se pa tega ne vidi, pa tudi sicer moraš to ravno ujeti v vzratnem ogledalu.

Nivo olja je ostal skoraj enak, IC pa je pri 200.000km s prvo turbino itak malo masten. Bomo videli, kaj bodo v tem tednu kaj rekli na servisu, sumim pa res na ostanke olja v teh zadevah.

No, madonca, pa to tudi ni pomojem govora o kakšnih 2 decijih ali kaj takšnega, to je pomojem zgolj mastno, se pravi količinsko skoraj nič, ker se itak olje precej razleze.

Bomo odmontirali in videli. Sporočim...