Talisman 2.0dci 147kw

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.416
9.163
113

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.344
3.437
113
In sedaj imamo isti menjalnik tudi v BMW in Mercedes u.
Pa še Renault motor v Mercedes u.

In kaj sedaj.
Talisman novi full nabasan je 35 000 eur mercedes A razred pa 45000 eur pa se v isti velikosti nista.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.253
5.820
113
1.5dci ni noben upgrade, pa 1.6dci še ne dolgo nazaj tudi ni bil

ampak še dobro, verjetno se je z njima mercedesu dvignila in prodaja in zanesljivost :evil:
 
  • Haha
Reactions: Kamele0N

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.416
9.163
113
bemti ste pametni, pa vas kao mercedes sploh ne zanima... fakt je tudi da pravi mercedes feni ne gledajo niti teh segmentov niti teh motorjev... mercedes se začne pri 2,0 mercedes hišnih motorjih.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Automatic je dober tudi za dpf pucat...avtomatsko vrze eno nizje, ko je dpf zamasen in ga spuca. Vem pri svojem...pri 50km/h ponavadi drzi v 4 prestavi...1x na teden oz 1x na 2 tedna pa vrze v 3 pri 50km/h...avto je tudi malce tak cuden za vozit takrat...pac, obcutek na pedalu...po cca 5-10min vrze nazaj v 4 prestavo in odzivnost se spet poveca oz. se vrne prejsnji obcutek v normališ
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.253
5.820
113
jaz nič ne opazim, razen občasno pri dobro ogretem avtu potem ne vklopi start/stop
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.859
1.252
113
Posnetki kazejo da gre za čisto korekten menjalnik pri polnem pospeševanju.
Video pospesevanja in video kvalitetne izdelave. Avto je nov, registriran julija letos. Na spodnjem linku si vzamite dol posnetka.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.253
5.820
113
Tole res izgleda malo hecno kot da menjalnik rabi pol sekunde da stisne kuplengo :) Popešuje pa normalno, meni se ne zdi tako zelo polžast. Mogoče si pričakoval brco v rit, ki je pa kolikor toliko moderni dizli več ne dajejo.

Glede kvalitete pa ni treba zgubljat besed: renault pa avto, ki so ga razvili samo do nekje 95% in rezultat ne izostane.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Generik

B81

22. jul 2007
34.519
8.963
113
Če bi kdo vozil npr. F10 in Talismana in bi dal primerjavo v udobju vožnje, bi bilo nekaj...tako pa pač vsak nekaj komentira, primerjave pa nimamo :) Vprašanje pa kako je po 10ih letih.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.859
1.252
113
Moja opazanja na Talismanu 2.0 dci 147kw EDC automatic Initiale Paris:

Menjalnik je pooooocasen. Preden salta navzgor ga najprej konkretno zadusi. Vsaj obcutek je tak.


Ko stisnes gas ima precej delaya, preden se zares kam premakne (beri: pospesi)

Pospeski za 200 konjev so pod pricakovanji.

Zakaj se radarski tempomat vkaplja na sredinski konzoli (tipka zraven tipke elektronske rocne zavore) mi tudi ni jasno.

Upravljanje menija na sredinski konzoli je otezeno, ker je vrtljiv gumb namescen prevec nazaj.

Kvaliteta izdelave je slaba. Slabi materiali. Ze proti clio5 se pozna, da je slabse. Clio5 je kar se tega tice zgleda napredoval. Je pa se vedno proti kaksni japonski sajtrgi slabo.

Sredinski naslon za roko se ne da premakniti naprej, zato si ga ne mores nastaviti kot bi zelel.

Infotainment je kar neki. Fonti totalno preveliki, cudni meniji. To se lahko sicer navadis pa bi bilo nekak.

Preglasna ventilacija sedezev.

Prevec klikanja, da spremenis nacin voznega programa (sport, comfort, eco, neutral, personal). Najprej na sredinski konzoli stisnes gumb, nato moras pa na touch screenu poklikat kaj bi rad. Tacas te ze vse mine.

Keyless ima le na voznikovi strani. Na sopotnikovi pa ne. Kar pomeni, da ko gres tankat avto, ga ne na isti strani ne mores zakleniti s keyless ampak moras okrog na drugo stran ali pa z daljincem.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

B81

22. jul 2007
34.519
8.963
113
Se ne zaklene sam ko gres od avta?

Menjalnik je enako saltal na 1.5 dci Scenicu, prvi EDC..
Zakaj pa si vzel, init.paris je verjetno 10+ eur drazji od zena?
Sam bi se zbunil na servisu, drugace pa bi mogoce kak tuner to tudi "popravil".
 

jezek

Guru
24. jul 2008
2.624
1.240
113
Moja opazanja na Talismanu 2.0 dci 147kw EDC automatic Initiale Paris:

Menjalnik je pooooocasen. Preden salta navzgor ga najprej konkretno zadusi. Vsaj obcutek je tak.


Ko stisnes gas ima precej delaya, preden se zares kam premakne (beri: pospesi)

Pospeski za 200 konjev so pod pricakovanji.

Zakaj se radarski tempomat vkaplja na sredinski konzoli (tipka zraven tipke elektronske rocne zavore) mi tudi ni jasno.

Upravljanje menija na sredinski konzoli je otezeno, ker je vrtljiv gumb namescen prevec nazaj.

Kvaliteta izdelave je slaba. Slabi materiali. Ze proti clio5 se pozna, da je slabse. Clio5 je kar se tega tice zgleda napredoval. Je pa se vedno proti kaksni japonski sajtrgi slabo.

Sredinski naslon za roko se ne da premakniti naprej, zato si ga ne mores nastaviti kot bi zelel.

Infotainment je kar neki. Fonti totalno preveliki, cudni meniji. To se lahko sicer navadis pa bi bilo nekak.

Preglasna ventilacija sedezev.

Prevec klikanja, da spremenis nacin voznega programa (sport, comfort, eco, neutral, personal). Najprej na sredinski konzoli stisnes gumb, nato moras pa na touch screenu poklikat kaj bi rad. Tacas te ze vse mine.

Keyless ima le na voznikovi strani. Na sopotnikovi pa ne. Kar pomeni, da ko gres tankat avto, ga ne na isti strani ne mores zakleniti s keyless ampak moras okrog na drugo stran ali pa z daljincem.
Pa si ti prebral navodila?
Ne vem sicer ce ni na talismanu kaj drugace, ampak je na ostalih tako: sredinski naslon se zapelje naprej ce stisnes gumb. Avto se sam zaklene ko stopis kak m stran (se preveckrat). Zakaj bi tempomat ugasal? Vozni rezim se spreminja s tipko na tunelu (s ponovnim pritiskom skoci na naslednjega po seznamu), ni treba na ekran tipkat. V sport nacinu se gas odziva drugace kot v eco in to zelo opazno....
 
  • Všeč mi je
Reactions: splash

mr_

Guru
20. sep 2007
8.945
2.419
113
Torej generik vozi v eko nacinu, ga je razpizdil menjalnik in sedaj ga vse moti.
Meni je najbolj hecna o tempomatu. Kje pa bi moral biti. Volan, ročice?
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.253
5.820
113
to je stikalo za enkratno uporabo, tako, da je vseeno kje se nahaja.

jaz bi ga skril v prtljažnik.

ročka za tempomat ob volanu je definitivno mnogo bolj butast sistem.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Garfildd

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.287
351
83
Video pospesevanja in video kvalitetne izdelave. Avto je nov, registriran julija letos. Na spodnjem linku si vzamite dol posnetka.
Haha, to s plastiko me spomne na bratovega bivšega scenica 4. OMG, kakšen sekret od avta. Česarkoli sem se dotaknil je škripalo... No, njemu je dopizdilo in ga je prodal (z menjanim motorjem pri 17.000 km). Potem se pa kdo vpraša zakaj folk kupuje toyote :D