Talisman 2.0dci 147kw

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
.......
Gledam sicer že bolj zadnjo varianto od sredine 2016 dalje, ker je tam tudi zadnji konec končno všečno oblikovan, bližajo pa se počasi magični meji 20k, kolikor sem pripravljen dat za 4 leta star pleh z nekje 150k km. Ti imajo kot vidim nov 1950 ccm motor pri (220d), alternativa bi bil E200 ali E250, pogojno 300e, ampak je hibrid verjetno lahko hitro ticking bomb in ga razen novega ni za kupovat?
Kje ti to gledaš? Letnik 2017 lani kupljen s cca 80.000 prevoženimi - junge sterne 3 letno jamstvo = 20.000€
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.404
9.152
113
nimam pojma, nimam teh informacij, da bi se mnozicno menjavali motorji. OM651 je najbolj zanesljivih motorjev ob normalen vzdrževanju.

MB ste itak spet eni drugi noter privlekli.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.404
9.152
113
cca 25 so ze bolj fully loaded, kakšne bolj oskubljene pa verjetno že za dober denar pripelješ.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Kje ti to gledaš? Letnik 2017 lani kupljen s cca 80.000 prevoženimi - junge sterne 3 letno jamstvo = 20.000€

Gledam avstrijske in loaded , tisti od ca. 26 naprej. Verjetno bi ga res uvozil iz DE v AT na koncu, saj se izplača, čeprav je AT NoVa precej višja od SI DMV. Sem še v začetni fazi, zato še nisem niti prišel do nemških, vem da so vsaj 5k cenejši v nemčiji. Vidim sicer zdaj, da pri uvozu iz A v DE za "umazanega dizla" 220d ne plačaš nič NoVa, ker ima samo 109 g CO2 izpusta, ampak sam 200 EUR za homologacijo in pot v Njemačko in nazaj. Zanimivo in s tem še korak bližje.

Sedaj pa nazaj na talismana: ravno danes sem peljal za enim in je res zanimivo gledat, ko zadnji konec zaradi 4 control "odnaša", obračal je namreč polkrožno na mestu, jaz za njim enako in je rit bežala ven kakor pri daljšem kakšenem busu, ki ima zadaj dve osi, zadnja pa obrača. Skoraj kot SCI-FI! :fredi:
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.250
5.818
113
E 180 (Asia)2020-Inline-41595 cc156 PS (115 kW; 154 bhp)250 N⋅m (184 lbf⋅ft)8.6 s226 km/h (140 mph)

Očitno se ni za bat, da bi ga kupil. Pa tudi izgleda pravi polž proti običajnim alter vozilom.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Samo Asia torej. Saj ne da je polž (čeprav je vse nad 3,3 s do 100 pač počasi) ampak dolgoročna zanesljivost navitega 1.6 mlinčka v 1650 kg težkem avtu in samo 250 Nm? Verjetno 9G-Tronic za vsak milimeter premika stopalke za plin pretakne za 2 prestavi dol, pri kickdownu pa 4.

1.6 T je OK za A klaso , za talismana (da se spet vrnemo k avtu iz topica) in recimo E klaso mora imeti kakšen deci več, kakor so še celo pri renoju že ugotovili. :evil: 1.8 225 talisman je raketa proti staremu. Kaj šele primerjava espace 1.6 200 in novi 1.8 tce, kot noč in dan.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.404
9.152
113
1650 kg je osnova brez "airbagov", naloudan bo verjetno 1800kg karavan pa 2000kg. pol veš kolk je ura.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.250
5.818
113
Karavanov azijci itak ne vozijo, tako da en problem manj. Predvidevam pa, da tudi tam ne bojo vozili naloadanih E180. Tako, da case closed.
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
5.802
4.303
113
Sedaj pa nazaj na talismana: ravno danes sem peljal za enim in je res zanimivo gledat, ko zadnji konec zaradi 4 control "odnaša", obračal je namreč polkrožno na mestu, jaz za njim enako in je rit bežala ven kakor pri daljšem kakšenem busu, ki ima zadaj dve osi, zadnja pa obrača. Skoraj kot SCI-FI! :fredi:
[/QUOTE]

Imam na Laguni 4control in ko se navadiš na to, je težko vozit avto brez tega, prav dolgčas je, vožnja čez ovinke je prav zabavna z 4contol :p

Tudi že malo gledam za Talismani, ampak jih je malo z 4control in ponavadi ali ni avtomatik ali pa nima radarskega tempomata...
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.730
419
83
Goriška
www.avtopro.si
nimam pojma, nimam teh informacij, da bi se mnozicno menjavali motorji. OM651 je najbolj zanesljivih motorjev ob normalen vzdrževanju.

:valjamse:

OM651 je eden od največjih jajc kar jih je Mercedes kdajkoli naredil. Že z novimi so bili problemi (masovna menjava kompletnih sistemov vbrizgovanja goriva - računalnika, injektorjev, cevi ...), da o takih s kilometri ne govorimo.
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
5.802
4.303
113
4Controll je top, glede radarja pa veš, da se pod 30 (ali 40km/h) izključi? Torej, ko bi najbolj prav prišel, ga nimaš :).

Ja tud to je nekaj kar mi gre na organ, ker konkurenca ima tudi to področje pokrito... in ko vse skupaj vržem ne pridobim kaj dosti z menjavo... :confused:
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Predvsem je pri variantah s 4 control največkrat 1.6 160 TT dci, ki velja za hudo limono. Če že talisman, glej 2.0 dci ali pa bencinarje, čeprav so seveda vsi ti bistveno dražji.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
:valjamse:

OM651 je eden od največjih jajc kar jih je Mercedes kdajkoli naredil. Že z novimi so bili problemi (masovna menjava kompletnih sistemov vbrizgovanja goriva - računalnika, injektorjev, cevi ...), da o takih s kilometri ne govorimo.

Jajca torej... o novem z 1950 kubiki pa ni slišati nič slabega, OM651 očitno ni brez razloga dobil naslednika.