Škoda Enyaq

sajkek

Guru
16. mar 2008
22.874
1.530
113
ne ni res, zakaj pišeš ekstreme... ce mehanik dvakrat klofne in se je eno uro s tabo ukvarjal , mu pač plačaš uro 20€, in če se ITjevec jebe eno uro ali dve mu plačaš tisto uro ali dve, ampak ne uro 100€ kot da je zlatar...ker to ni.

Jaz itak neb plačal ne enmu ne drugemu, sem za vse sam mojster :evil:
 

Gasper008

Majstr
24. sep 2012
3.883
324
83
Način kako priti do te lastnosti morda splošno rajo ne briga preveč in jih lahko nategneš, če imaš pa malo inženirske žilice in veš, da v ozadju ni nobene razlike, nobenega know how-a, ti je pa to naravnost smešno, če ne že žalostno.

Kaj ti ostane? Greš h konkurenci. Vem tam ti tudi računajo razne odklepe dodatnih konj ali kaj podobnega, ampak to naj kar bo za neke entuziaste, ki se jim zdi da to rabijo, da pa omejiš hitro polnjenje, ki bi mogla biti neka osnova konkurenčne prednosti tvojega izdelka je pa adijo pamet.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
22.874
1.530
113
če je prijatelj, mi tudi prijatelj s kaldivo m ne bo računal, in mu nič ne bom stisnil..spila boma pa kak pir ali dve.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
5.742
865
113
Kaj ti ostane? Greš h konkurenci. Vem tam ti tudi računajo razne odklepe dodatnih konj ali kaj podobnega, ampak to naj kar bo za neke entuziaste, ki se jim zdi da to rabijo, da pa omejiš hitro polnjenje, ki bi mogla biti neka osnova konkurenčne prednosti tvojega izdelka je pa adijo pamet.
načeloma se strinjam, ampak a si prepričan, da večina proizvajalcev v "plebejskem" rangu avtov sploh ima takšno hitro polnjenje?

sicer pa, če se igrice skrekajo se bo enkrat tudi ta softver... sami so si krivi, če se jim bo to zgodilo
 

Gasper008

Majstr
24. sep 2012
3.883
324
83
Če je res online kot se hvalijo, potem bo bolj težko, bo prišel update in ti povozil patch.

Kolikor vem večina sodobnih EV-jev z vsaj kolikor toliko veliko baterijo in spodobnim hlajenjem baterije dosega več kot 50 kW polnjenje, morda ni 100kW, je pa 70-80 kW.

e-Niro - 70 kW
Kona - 70 kW
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
8.953
1.671
113
Vsi Enyaq-i so torej 100kW capable, samo ko ga kupiš, je to umetno zmanjšano, zato, da lahko potegnejo še nekaj denarja.

To ni "storitev", to je pač marketinški pristop. Storitev je, ko nekdo nekaj naredi, sprogramira, skratka nekaj doda.

Res je tudi, da se bomo morali avtih na te stvari navaditi, saj bo tega softwerskega odklepanja stvari vedno več.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
22.874
1.530
113
gaming scena je že to zdavnaj zgruntala. Igre z dodatki, ko plačaš pa samo koda, nič več DLjanja, ker že imaš doma ;)
 

Gasper008

Majstr
24. sep 2012
3.883
324
83
To ni enako, ne software ne hardware ni nič drugačen pri 50 kW ali 100 kW polnjenju, to je čisti marketing, ki se jim bo kot bumerang vrnil nazaj v glavo, ker konkurenca tega na tako bistvenem parametru EV ne dela. To se mi zdi dopustno na kakšni malenkosti, za fane, recimo odkleneš dodatnih 20 konjev moči, ki nikogar ne briga.

To ali je koda nekega dodatka igrice že pri tebi nima veze, to dodatno kodo je moral nekdo napisat in je nekaj stala.
 

matej1990

Fizikalc
14. feb 2020
139
37
28
Dvomim da bodo čutili kakšne koli posledice zaradi te poteze. Pač doplačaš, če hočeš več. Super bo, če boš lahko naknadno to naredil in ne boš rabil menjati avta.

Bolj je to ali se jim splača ta taktika z enakimi komponentami, kar pomeni optimiziranje proizvodnje in posledično nižje cene. Nekako pri cenah nimam občutka, da to optimizacijo občuti kupec, ampak kar sam proizvajalec.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
5.742
865
113
To ali je koda nekega dodatka igrice že pri tebi nima veze, to dodatno kodo je moral nekdo napisat in je nekaj stala.
He he, saj tudi tukaj je moral nekdo napisat if stavek :D ni pa slabo za 500€ po komadu

Sicer pa, mogoče se jim bo poznalo na prodaji, mogoče ne bo. Zaposlene imajo definitivno boljše ekonomiste od mene in sem prepričan, da so pred odločitvijo preverili trg. Če že kaj, škoda do sedaj ni delala nekih strašnih avtogolov.
 

Gasper008

Majstr
24. sep 2012
3.883
324
83
Ne rabiš biti ne znanstvenik in ne ekonomist, da veš da je trg nepredvidljiv in še taka podrobna analiza ti lahko hitro, da zaušnico.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
13.371
1.048
113
Nebi se čudil da je odklep te funkcije (hitro polnjenje) vezan potem na drugačne pogoje garancije ali pa uporabe ali pa da se vgrajuje boljše baterije (boljša kvaliteta -> ker baterijski packi so podobno kot kosi silicija vsi narejeni isto, ampak eni so tudi par 10% boljši kot pa drugi).

Recimo mislim da renault (zoe) je hitro polnjenje beležil in za veljavno polno garancijo ga nisi smel imeti preveč (tu je še dodatna razlika da je to pogoj v najemu baterije ali pa pri nakupu).

Glede hackanja take funkcije se je treba zavedat da avtomobilski proizvajalci v sfero EV uvajajo tudi sodoben SW. Torej ni več trivialno odklepanje nečesa kar je plačljivo. BTW, pri novih standardih za polnilnice si vozilo in polnilnica izmenjata IDja, torej že sam sistem polnilnic za hitro polnjenje bo javil fabriki da vozilo z VIN XXX polni s 100kW moči ... in hopala, se boš čudil zakaj ne bo garancije na baterijo.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
22.874
1.530
113
hopala hopala bo, ko boš šel kam polnit pa bo v sistemu, da hoče 100kw, nimaš pa legalno odklenjeno. Blue light of dead, avtovleka in potem guncanje po sodiščih.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
5.742
865
113
Ne rabiš biti ne znanstvenik in ne ekonomist, da veš da je trg nepredvidljiv in še taka podrobna analiza ti lahko hitro, da zaušnico.
Point je, da je bila njihova analiza sigurno bol globoka kot naša na alterju

Jaz recimo sploh trznil nisem na podatek o polnilcu dokler ga niste na alterju omenili. Meni ko pride do evjev samo gruntam kako bom to doma priklopil in do 50 in 100kW itak ne pridem v sanjah. Tistih 1x, ko mi bo na poti prav prišlo, mi bo pa najbrž vseeno.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
8.953
1.671
113
100kW pomeni dobre pol ure (ajde tričetrt) za 500km dosega. To pa že naredi avto uporaben tudi za daljše poti (itak se ustaviš, greš na WC, morda kaj pojest).

Po drugi strani, zadeva naredi avto uporaben tudi za tiste, ki doma nimajo možnosti polnjenja (živijo v bloku it...). Gre v štacuno, avto pusti na polnilnici in je dovolj za cel teden.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
5.742
865
113
v bistvu vse to početje naredi ev še posebej nezanimive :) zanimivo je samo polnjenje doma.

v mojem kraju imamo enih 6 javnih parkplacov za ev-je. ne spomnim se kdaj je bil kakšen nazadnje prost.
 

mr_

Majstr
20. sep 2007
6.156
132
63
To bo tako kot v starih casih, ko si konja zavezal pred gostilno in mu dal vedro ovsa. No ok, na wild west bolj kot pri nas. Sedaj se bo pa strik vtaknil.