Kolker sem se jaz zanimal glede tega vnašanja novega accuja....naj bi sistemi po določenem casu/parih polnjenjih sam zaznal da je accu nov in se ponastavil.
MB B.....
Lahko da, ne poznam na pamet. Na VAG vozilih to po večini ne drži, sploh za starejše - tudi imajo ob padcu napetosti 6 nivojev odklopa porabnikov, npr dejanski primer audi a6 4F letnik 2005 za primer najprej odklopi el. dvig stekel, napaka je tudi zaznana v krmilniku za nadzor baterije (bordnetz v tem primeru).
Iz prakse poznam dosti primerov, ko stranka zabije aku not in potem po 14 dneh ga prinese v reklamacijo, da je v okvari (na števcu se mu nariše prazen aku na primer bmw okrog 2015 letnika, primer).
reklamant ga napolni, stestira z obremenitveno napravo (obremenitev od 10 do 15 sekund, napetost izpisana za vsako sekundo na 4 decimalke) in ugotovi, da je akumulator OK, potem pa se izkaže, da zaradi tega, ker ni bil vpisan, sploh ga ni filalo nad 14V.
To govorim iz prakse, ko sem stranki na bmw x5 točno pokazal v krmilniku napetost polnjenja pred in po vpisu akumulatorja, ker je grozil z inšpekcijo itd