ne vem, katera oznaka motorja je, ker to je bistven podatek, ki ga, jasno, nisi napisal.
niti točnih napak
Ampak važno, da imaš dovolj testerjev
Recimo pri napakah:
P030000
P017200
P017500
P217800
P218800
Če rail pressure prehitro pade pri ugašanju avta, imaš puščanje visokotlačne rail črpalke za bencin
Pri ugašanju mora tlak malo narasti, pa potem počasi padati (gledaš parameter high rail pressure na testerju po lastni izbiri

)
Če pušča, bo fuel trim v minus v procentih, recimo -25%
Če pumpa pušča, potem gre gorivo v olje, hlapi goriva gredo preko breatherja v sesalni kolektor (večina avtov laufa na vakum preko crankcase odduška)
Potem tudi nivo olja naraste, lahko pride do okvar motorja, verige ali ležajev zaradi razredčenosti olja
Recimo avto je na prostem teku z omenjeno okvaro imel 180 ppm HC in 6.0 % CO pred odpravo napake.
pri 800 in pri skoraj 3000 obratih je mel fuel trim - minus 25%
če ima HP pumpa za bencin da je diht, je oljnato na 6 kotnem delu,
če pa je v okvari, pa je oljni film spran in je dejansko srebrno do kovine
Če imaš napake P2178/2188 imaš lahko MAP senzor sesalnega v okvari
Poglej še ta video, pa drugič vsaj tip motorja napiši, da te ne bo kdo za ušesa na forumu