Seat Leon 1.4 TSI težave

jezek

Guru
24. jul 2008
4.958
2.141
113
Kako se da to delat brez odstranitve glave? Sesajo pol luščine ven iz valja?
Edit; sem se pustil poduciti Đeminaju, glava ostane gor
 

futuristic

geđet frik
Osebje foruma
13. jul 2007
8.010
738
113
Mislim da bodo s suhim ledom peskali... definitivno ne bodo z luščinami.
Sem pa gledal postopek in moraš gred zavteti tako, da so ventili zaprti in potem peskaš...
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

futuristic

geđet frik
Osebje foruma
13. jul 2007
8.010
738
113
oznaka motorja je katera, CZCA, CHPA, CZEA....?
Glede na moč je tale:
1759912638396.png

Ampak v pometni mi pa piše tip motorja CXS?
Bom pogledal če OBD2 kaj več pove...

EDIT:
CXSA je:
1759913113438.png
 
Nazadnje urejeno:

Hondi

Guru
18. avg 2007
3.693
532
113
ne vem, katera oznaka motorja je, ker to je bistven podatek, ki ga, jasno, nisi napisal.
niti točnih napak

Ampak važno, da imaš dovolj testerjev :)

Recimo pri napakah:
P030000
P017200
P017500
P217800
P218800
Če rail pressure prehitro pade pri ugašanju avta, imaš puščanje visokotlačne rail črpalke za bencin
Pri ugašanju mora tlak malo narasti, pa potem počasi padati (gledaš parameter high rail pressure na testerju po lastni izbiri :))
Če pušča, bo fuel trim v minus v procentih, recimo -25%
Če pumpa pušča, potem gre gorivo v olje, hlapi goriva gredo preko breatherja v sesalni kolektor (večina avtov laufa na vakum preko crankcase odduška)
Potem tudi nivo olja naraste, lahko pride do okvar motorja, verige ali ležajev zaradi razredčenosti olja
Recimo avto je na prostem teku z omenjeno okvaro imel 180 ppm HC in 6.0 % CO pred odpravo napake.
pri 800 in pri skoraj 3000 obratih je mel fuel trim - minus 25%

če ima HP pumpa za bencin da je diht, je oljnato na 6 kotnem delu,
če pa je v okvari, pa je oljni film spran in je dejansko srebrno do kovine

Če imaš napake P2178/2188 imaš lahko MAP senzor sesalnega v okvari

Poglej še ta video, pa drugič vsaj tip motorja napiši, da te ne bo kdo za ušesa na forumu :)
 
  • Ljubezen
Reactions: tony

Hondi

Guru
18. avg 2007
3.693
532
113
  • Všeč mi je
Reactions: tony

futuristic

geđet frik
Osebje foruma
13. jul 2007
8.010
738
113
ne vem, katera oznaka motorja je, ker to je bistven podatek, ki ga, jasno, nisi napisal.
niti točnih napak

Ampak važno, da imaš dovolj testerjev :)

Recimo pri napakah:
P030000
P017200
P017500
P217800
P218800
Če rail pressure prehitro pade pri ugašanju avta, imaš puščanje visokotlačne rail črpalke za bencin
Pri ugašanju mora tlak malo narasti, pa potem počasi padati (gledaš parameter high rail pressure na testerju po lastni izbiri :))
Če pušča, bo fuel trim v minus v procentih, recimo -25%
Če pumpa pušča, potem gre gorivo v olje, hlapi goriva gredo preko breatherja v sesalni kolektor (večina avtov laufa na vakum preko crankcase odduška)
Potem tudi nivo olja naraste, lahko pride do okvar motorja, verige ali ležajev zaradi razredčenosti olja
Recimo avto je na prostem teku z omenjeno okvaro imel 180 ppm HC in 6.0 % CO pred odpravo napake.
pri 800 in pri skoraj 3000 obratih je mel fuel trim - minus 25%

če ima HP pumpa za bencin da je diht, je oljnato na 6 kotnem delu,
če pa je v okvari, pa je oljni film spran in je dejansko srebrno do kovine

Če imaš napake P2178/2188 imaš lahko MAP senzor sesalnega v okvari

Poglej še ta video, pa drugič vsaj tip motorja napiši, da te ne bo kdo za ušesa na forumu :)
Nobene napake ne javlja zato tudi nisem napisal nobene.
Sicer pa hvala za info. ;)
 

tony

Guru
23. jul 2007
10.633
1.808
113
"CXSA potem, ker SLo prometne so še v dobi pumpeduse motorjev, kjer so bile max 3 črke za VAG agregate (facepalm)"

Zelo zanimivo, to mora biti feler uvoznika (kaj pa na homolomo kartonu, je tam tudi še tričrkovna oznaka?)... Za BMWje je bil 4 in več črk že 35 let nazaj...
 

Hondi

Guru
18. avg 2007
3.693
532
113
Nobene napake ne javlja zato tudi nisem napisal nobene.
Sicer pa hvala za info. ;)
ja to ne drži
Cylinder 1 misfire

P in koda?
Ok, potem pa domača naloga:
koliko je olja in ali ima vonj po bencinu?
Kakšen je fuel trim bank, a je v minus v procentih?
Najprej blokiraš crankcase vent cev, ki gre na sesalnega oz pred turbo (odvisno od motorja)
Če je vse OK, potem je najverjetneje vzrok puščanje HP pumpe in benz hlapi prehajajo v sesalni del (kot sem razlagal zgoraj).
 

futuristic

geđet frik
Osebje foruma
13. jul 2007
8.010
738
113
Ne zabeleži napake, lahko ti dam screenhot scana iz dveh različnih testerjev.
To baje ni nenavadno je če občasen misfire...
(Lani ko mi je injektor spustil je pa bila zabeležena napaka ampak takrat se je tudi prižgala lučka za napako na motorju)

Ostalo sporočim...
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.733
4.533
113
Če je missfire na iskri ga načeloma zazna takoj in tudi shrani med napake, če iskra gre normalno, ampaka zaradi nečesar drugega bat nima ustreznega pospeška rabi ECU nekaj časa da zazna napako (senzor(ji) ki merijo obrate gredi, načeloma lahko to zaznajo). Izjema so motorji ki imajo še senzor klenkanja, tega nimajo vsi imajo pa ga danes dosti pogosto. Za konkreten 1.4TSI nisem ziher, ampak če ima senzor, pa ne javi napake, potem je lahko tudi okvarjen senzor klenkanja kriv za missfire.
 

futuristic

geđet frik
Osebje foruma
13. jul 2007
8.010
738
113
Tole sem lahko na hitro izmeril..

Motor v prostem teku:
1759917142523.png


Motor na 2500 obratih:
1759917222192.png

1759917238716.png

1759917268298.png


Olja je ravno prav, mogoče smrdi malo bencinu mogoče samo po razgretem olju (nisem čisto ziher).
 

futuristic

geđet frik
Osebje foruma
13. jul 2007
8.010
738
113
Če izbrem OBD2 namesto VAG v scanerju dobim dejanske trim vrednosti...
1759920689837.png


na 2700 RPM:
1759920758600.png

1759920775757.png

1759920792425.png

težko je držat gas čisto pri miru...
 

luka51

Guru
16. avg 2007
15.229
6.549
113
Nič posebnega. Long trimi med -+ 5 so normalna stvar. Zaradi tega ne bi smelo bit napake. To se spreminja glede na temp in kvaliteto goriva. Short pa lahko tudi -+10 skacejo trenutno. Ampak glede na long, ki so povprečje short ni nic posebnosti.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi

Hondi

Guru
18. avg 2007
3.693
532
113
po temle je z gorivom vse bp

Diagnose Dan in v bistvu program Autofrontal je nora zadeva, 10.000 biltenov od tehnikov s terena in rešenih problemov na dejanskih primerih