Renault ZOE 41 kWh

Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Clio TCE 90 naj bi pokuril 4,7 l/100 km, ha, ha, bravo Finance za realne izračune.
Ne predstavljam si da bi kupil Clia TCE za daljšo pot do Munchna ali Dunaja.
Očitno tudi ni jasno da vsak dan napolneš samo tisto kar porabiš in ne celih 40 kWh, ampak ja priključna moč domačega priključka je lahko ovira.

Sicer pa dobro da sedaj ponujajo nakup baterije, ampak se točno vidi da tega načina ne preferirajo, saj je doplačilo zajetnih 9k €, pri Leafu je doplačilo za nakup baterije 6k €.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.039
4.049
113
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Sicer pa dobro da sedaj ponujajo nakup baterije, ampak se točno vidi da tega načina ne preferirajo, saj je doplačilo zajetnih 9k €, pri Leafu je doplačilo za nakup baterije 6k €.

Verjetno zaradi tega, ker ima Leaf baterijo kapacitete 30kWh, Zoe pa 41kWh.
 

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.050
1.460
113
39
Mislim, da bo moral Renault tole z nakupom baterije par jurčkov poceniti, ko pride Ampera E.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Doplačilo za nakup je tudi pri 22 kWh ZOE 9k €, tako da kapaciteta baterije naj nebi igrala bistvene vloge.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.039
4.049
113
Citat:
Uporabnik uncle_sam pravi:
Mislim, da bo moral Renault tole z nakupom baterije par jurčkov poceniti, ko pride Ampera E.

Jp, zato pa vsem, ki trenutno premišljujejo o nakupu EV-ja svetujem, naj počakajo na pomlad, ko pride Ampera-e, ker če se že ne bodo odločili za Ampero-e, da bo njen prihod na trg pocenil druge EV-je, razen seveda, če ne bo GM, kot je naredil napako v primeru Ampere1, ponovno postavil ceno Ampere-e, previsoko.
 
Nazadnje urejeno:

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
1
36
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Električni vs. bencinski avto: kateri zmaga?

V članku je kot primer uporabljen Zoe, zato sem prilimal v to temo.

Mnenja?

Vsekakor je članek (primerjava) manipulativen!
Zakaj? Ker ni upošteval padca vrednosti (oz.ostanka vrednosti) obeh vozil po 5 letih!!!! Pa ne morejo delat take primerjave brez končnega padca vrednosti,vedno je treba upoštevati vse stroške PLUS padec vrednosti...sej to ni solata...
uf-1.gif


Realna primerjava bi bila naslednja: cena ZOE Intense z nakupom baterije in z odšteto subvencijo znaša 26.290 eur,ostali stroški so enaki.
Po 5 letih je situacija taka: Vrednost Clia bo okoli 6k eur,vrednost ZOE pa okoli 13k eur (upošteval sem okviren padec vrednosti 50% ).
In kar naenkrat pridemo do ugotovitve,da po 5 letih razlika med njima ni več slabih 9k eur,kot nas prepričuje tabela v članku,ampak samo še okoli 3k eur...

(in ko pride na trg Ampera-e z - upajmo - ugodno ceno,bodo morali itak spustit cene,vprašanje če bo potem sploh ostalo še kaj razlike v prid bencinarju)
 

map

Guru
6. jul 2008
7.790
1.929
113
najrajš na babi
Kaj je to zaena postavka - cena neporabljenih kilometrov. Se pravi, če vzamem najem baterije za 20k km in če naredim manj kilometrov vsak manjkajoči kilometer plačam po 5 centov?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Čakaš lahko v nedogled, saj bo vedno prišel boljši EV.

Vsako leto boljši EV tudi ne vpliva blagodejno na držanje cene rabljenim, po 5 letih že pri klasičnem avtu težko računaš na 40% nakupne cene, kaj šele pri EV. Dokaj visoka subvencija v Slo sicer kar pomaga, da ni tako hudo in bi si upal računat na teh 40% po 5 letih.
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Ksz

Kako lahko sploh primerjate električni avto in avto z notranjim izgorevanjem...
confused-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

HEPAN

Majstr
5. sep 2007
2.888
155
63
ksz, walda da je članek manipulativen, a 7,500 EUR subvencije pa pade z lufta al kaj?
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.336
760
113
Citat:
Uporabnik INKVIZITOR pravi:
Ksz

Kako lahko sploh primerjate električni avto in avto z notranjim izgorevanjem...
confused-1.gif
Mogoče, ker sta oba avta? težje bi primerjal jadrnico in avto z notranjim izgorevanjem, pa imata oba recimo bencinski motor...
 

HEPAN

Majstr
5. sep 2007
2.888
155
63
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Mislim, da je v članku že odšteta subvencija.

ja je odšteta, ampak nekdo more to plačat...tako da finančno je potrebno pri končnih 25 jurjih stroškov dodati še tistih 7,500 € ki jih plačamo mi vsi...tam pa je razlika med obema avtomobiloma finančno še bolj v prid ICE
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Mogoče, ker niti pod razno električni ni uporaben, tako kot je tisti z notranjim izgorevanjem.

Ker so debilno dragi, imajo absurdno kratek domet, se polnijo več ur, spontanega načrtovanj poti ni več, vsaka najmanjša sprememba povzroči paniko in vse kar počneš je, da preračunavaš/razmišljaš/tuhtatš, ali ti bo uspelo priti do točke B. C odpade v naslednjih 6-8 urah. Takrat se zahvaljujoč Nikoli Tesli avto polni.

Ker nimam dnarja za 2 avtomobila, če bi imel pa samo električnega, bi pa zraven uporabljal še javni prevoz. Spet smo v tistih 6-8 urah.

Električni avto, ki stane 30.000-40.000 € in spaca 200-250 kilometrov (če sploh), pač ni primerljiv z avtomobilom, ki ima motor z notranjim izgorevanjem. Cajti, ko se je še vozilo z vozovi, pa si vmes mogu več ur futrat in naspat konje, so za ene tok zanimivi, da si zategadelj omislijo električni avto.

p.s.

V zgoraj napisanem je BMW i3, ki si ga skeširal (si pri denarju) in ga imaš za tistih 15 kilometrov do službe, v petek se pa vsedeš v BMW 5-ko 325d in greš na morje (vsaj 6-8 ur se prej skopaš) izvzet!

Mogoče zato ni primerljivo?
 
Nazadnje urejeno:

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Sploh me ne prepriča. Je pa lepo videti, da bogati entuziasti kupujejo beta in bomo ostali lahko nekoč kupili razvito in stestirano tehnologijo.
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Pardon.

525d. Sem tako skromen, da sem si pripisal 325-ko.

Naj mi ljubitelji BMW znamke oprostijo.
roza.gif


Notranjc ti pa eno
nahrung002.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.039
4.049
113
Citat:
Uporabnik INKVIZITOR pravi:
Mogoče, ker niti pod razno električni ni uporaben, tako kot je tisti z notranjim izgorevanjem.

Ker so debilno dragi, imajo absurdno kratek domet, se polnijo več ur, spontanega načrtovanj poti ni več, vsaka najmanjša sprememba povzroči paniko in vse kar počneš je, da preračunavaš/razmišljaš/tuhtatš, ali ti bo uspelo priti do točke B. C odpade v naslednjih 6-8 urah. Takrat se zahvaljujoč Nikoli Tesli avto polni.

Ker nimam dnarja za 2 avtomobila, če bi imel pa samo električnega, bi pa zraven uporabljal še javni prevoz. Spet smo v tistih 6-8 urah.

Električni avto, ki stane 30.000-40.000 € in spaca 200-250 kilometrov (če sploh), pač ni primerljiv z avtomobilom, ki ima motor z notranjim izgorevanjem. Cajti, ko se je še vozilo z vozovi, pa si vmes mogu več ur futrat in naspat konje, so za ene tok zanimivi, da si zategadelj omislijo električni avto.

p.s.

V zgoraj napisanem je BMW i3, ki si ga skeširal (si pri denarju) in ga imaš za tistih 15 kilometrov do službe, v petek se pa vsedeš v BMW 5-ko 325d in greš na morje (vsaj 6-8 ur se prej skopaš) izvzet!

Mogoče zato ni primerljivo?

Si za casom.

Rabljeno Ampero dobis za 15kEUR in nimas nobenega strahu z dosegom.
Za 30-40kEUR pa bos od spomladi naprej dobil Ampero-e z 400-500km dosega. Vec kot zadosti. Pa tudi, ce bi ti res slucajno zmanjkalo, imas hitre polnilne postaje na AC krizu.
 
Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.