Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
Citat:
Uporabnik dbest pravi:
Čudn je sploh, da kdo kupi kakšen kupe s samo dvojnimi vrati, ker tam ni, če sploh kaj, bolje kot pri i3.

Seveda je bolje, ker ti zadnja vrata ne zapirajo izhoda in imaš odprto pot mimo zadka vozila.

dbest

Pripravnik
24. sep 2007
vrata kupeja so tako dolga da na ozkem parkingu šofer komaj ven zleze kaj šele tisti z zadnjega sedeža. A si ti kdaj že sedel še kje drugje kot v uni gari od ampere?

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
in mimogrede... ni edini, ki ima tako reseno odpiranje zadnjih vrat...

Tako, da jih ne moreš odpreti/zapreti, če so sprednja vrata zaprta?

Mazda RX-8 ima recimo tudi tak nacin ... pa mozno je, da je se kaksen tak...

Zanimivo. Ampak enak problem (1:17):

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Ampak tole mora biti res strasen problem, da moderator zasvinja temo o Zoe z nekimi brezveznimi zadnjimi vrati nekega BMWja...
smile-1.gif
Pomoje nekdo danes ne bo moral spati zaradi tega
wink-1.gif

dbest

Pripravnik
24. sep 2007
ima pa i3 kar se sedežev tiče res en idiotizem. odpreš prva vrata in potem ne dosežeš ročke da prevrneš prvi sedež. ali si zviješ roko ali pa odpreš še zadnja vrata.

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Ampak tole mora biti res strasen problem, da moderator zasvinja temo o Zoe z nekimi brezveznimi zadnjimi vrati nekega BMWja...
smile-1.gif
Pomoje nekdo danes ne bo moral spati zaradi tega
wink-1.gif

Tema je bila že prej zasvinjana.

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
z nekimi brezveznimi zadnjimi vrati nekega BMWja...
smile-1.gif

Očitno nisem samo jaz tega mnenja: 2014 BMW i3 Long-Term Road Test

Citat:
A few editors, like James Riswick, have previously reported that suicide doors are an issue if you're parked next to something (e.g. a car, a wall, a rhinoceros, etc.) and have rear passenger that would like to be let out. BMW anti-mobster technology requires that the front-hinged front door be opened before the rear-hinged rear door latch can be operated. This promotes a natural barricade situation when the doors are open, leaving the driver and rear passenger to coordinate a rather ungraceful exit strategy.

servicesedmunds-mediacom.jpg
[/img]

Ampak, vidva že vesta.

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
Marlbor
S takšnim avtom itak nimaš kaj iskati na navadnih parkirnih prostorih. Če hočeš priti domov, rabiš prostor z vtičnico, ti so pa v glavnem prostornejši.

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
Stylish design doors can be impractical

Citat:
The doors are actually really tasty and I like how the rear doors open at the rear and that BMW completely removed the center pillar (the B-pillar). It’s different and looks very futuristic. But the downside is that it’s hard to drop off people from the back seat. If all are leaving the car at the same time there is no problem but if just people from the back seat need to get out things get difficult. Because the seatbelt for the front seats are attached to the front edge of the rear doors, either the driver or front passenger first take off the seat belt, step out and then open the back door to let the passengers out.

The other day I gave the eldest son and his friend a ride to school. They wanted to sit and talk in the back seat. When they wanted to get off we realized that it was not a good idea. It is not possible to open the front door from the back. At the end I had to get out and walked around to open.

I have no children sitting in a child car seat but I’ve read about others who have testified that rear-facing seats do not work well in the backseat of the i3. Because the back door is narrow, it is difficult to access a child in a rear-facing seat.

The conclusion is that the design is wonderful and works well if everyone is in and out of the car at the same time, but that it becomes impractical if you often need to drop off passengers from the back seat.

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:
S takšnim avtom itak nimaš kaj iskati na navadnih parkirnih prostorih.

Zakaj ne? Zaradi designa vrat? Se strinjam.

Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:
Če hočeš priti domov, rabiš prostor z vtičnico, ti so pa v glavnem prostornejši.

Bloki s podzemnimi garažami imajo posebna parkirna mesta za električna vozila, ki so prostornejša? Prvič slišim.

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
Medvode / Slovenija
www.mobile.si

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
Sem že eno zaklenil, pa bom še to.

Lahko pa se javiš za moderatorja in mi pomagaš. Boš malo videl, kako je biti na drugi strani.

Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.