Citat:
Uporabnik stieber pravi:
aja, zanimivo bi bilo videti, koliko boljši je bil jastreb od thunderjeta, hehehe...15 let nekje mlajši, pa da vidimo...
verjeli ali ne, na papirju prastari thunderjet v tako rekoč vseh postavkah potolče jastreba, le pri vzpenjanju je jastreb nekoliko boljši...plus ne vemo, koliko g-jev prenese thunderjet, niti ne vemo kako okretno je posamezno letalo...
drugače pa en velik lol @jastreb...dobro da je imel vsaj katapultne sedeže, mogoče tukaj zmaga no
Zdravo,
ne ločiš konceptov in namena letal. Thunderjet je bil v tistih časih kot lovsko letalo, uveden praktično po zamenjavi propelerskih letal. J21 je bil avijon za podporo zemljskim enotam in kot šolski avijon. Če se želi leteti pod nivojem radarjev, kar je v hribovitem balkanu možno se ne zahteva neka ogromna hitrost. Ne vem sicer točno, ampak mislim da so tedaj že imeli mig21 ki je bil namenjen večjim višinam in večji hitrosti. J21 je imel ravna krila ki ne omogočajo nadzvočnih hitrosti. Torej niso niti mislili da bi bil nadzvočni. Toliko so pa že vedeli o fiziki.
Če imaš svojo proizvodnjo letal jih tudi lažje servisiraš in vzdržuješ, ne glede na to da so mnogi deli iz uvoza. To potegne tudi potencialno prodajo v tujino in ''šolanje'' strokovnjakov za nadaljni razvoj. Primerljivost pa ni samo končna hitrost, temveč tudi elektronika, radarji, orožja...