Proklet tehnični

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.864
3.892
113
daleč samo od vizualnega izgleda, praktičnih razlogov je kar nekaj.. če nisi nisi nikoli imel terenskega vozila z takšno opremo, da bi videl prednosti katere ponuja takšen bullbar ali železen odbijač potem je logično da je zate bullbar samo za izgled.

Nekaj je resna oprema na resnih terencih, drugo je pa šminka na softroaderjih. Recimo RAV4 iz začetka teme ni nikoli imel serijsko rorov, tisto je vse aftermarket čeprav so bili nekateri montirani ob dobavi (sploh na trgih kjer je bilo to kavbojsko urejeno, recimo Italija). Serijsko je offroad odbijač na RAV4 obstajal samo kot drugačen odbijač, enako je s pragovi ki je samo drugačen plastičen prag (stopnica).

Če nimaš vozila ki ima šasijo ali pa ustrezno dimenzionirano nosilno karoserijo (jeep čeroki, lada niva, ...) potem je bulbar za večino namenov še slabši ko pride do resne uporabe. Prvič je montirano to tako da še prej primeš, ker je ponavadi pod najnižjo točko serijskega vozila (za en suv ki ima prednji most na 20 cm, pobere nosilec še ena 3-5 cm kar potem pomeni da si na višini nekega normalnega osebnega vozila).

Skratka raje rajsa ali bula v odbijaču (tudi predrt kuler) kot pa zvit prečni nosilec motorja oz. most kamor je ponavadi pričvrščen bullbar. Prvo se da popravit, drugo je samo še za v prešo.

Za vejce in grmičke odmikat je dober pa tudi odbijač vsakega vozila, če ga je komu škoda pa ne bo šel v "offroad".

Isto z bočnimi zaščitami, maš cevi ki štrlijo 5cm ven pa še 5cm nižje kot je prag vozila, kaj si dobil v smislu offroada z SUV ki ima prag na višni 25cm in si ga znižal z cevjo (pritrjeno malodane z neti) na 20cm?
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.864
3.892
113
Vem, to je drugo. Omenjam da ne bo kdo drug dobil idejo da bo sedaj s tistim SUV bullbarom preverjal ali je močnejši od drevesa! ;)
 

smoukar

Majstr
3. avg 2007
4.054
390
83
44
dolenska
Meni je 2x prav prišlo. Enkrat, ko sem hotel en kos železa odmaknit s ceste. Zapeljal sem na stran, ker sem mislil, da je sam trava. Zadje kolo je zapeljalo v luknjo in med tem je močno udarilo pri zadnjem kolesu. Če ne bi bilo rora, bi poškodovalo prag, tako je sam risto zaščito zvilo.
Drugič, ko sem se neki afnal po stran poteh in sem s prvim delom udaril v skalo. Verjetno bi se kaj poznalo, tako ke pa sam bull bar na spodnem delu malo zvilo in pri vijakih zdrsniko za centi dva. Jo, in to sam na mestnim SUV. Zaenkrat ne rabim en kup rapor in reduktorjev.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.970
5.395
113
Fun fact...ko sem na začetku tedna šel na Toyota stran...sem jim poslal problem na info@... Ker tam piše da karkol pač te zanima lahko vprašaš itd.... No do danes nobenega odgovora.....tudi na tisto stran njihovo me niso napotili......

....tko da hvala za alter.si in "CoC" termin....
 

guardy

Guru
3. avg 2007
8.408
975
113
Obišči stran
Meni niso vpisali 17 col dimenzij. Imel sem 16 col in 18 col, 17 pa ne. Potem sem moral do uvoznika, da sem dobil potrdilo, da 17 je pri tem avtu in nato nazaj in plačat ponovno za "dodaten" vpis.
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.204
2.440
113
v lokalni ostariji
Tehnicni so ratali jebeni. Ampak to ste hoteli. Sevede nej jebejo vse druge samo tebe ki mas neko malenkost ne smejo :) tipicno za Slovenijo pa kamere itd itd...
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.093
3.576
113
Marlbor
Zanima me kolko jebejo cigane na teh tehničnih. Ko vidiš kaj vozijo ti gre na kolzanje. Pr nas tanavadnih se bo pa vtikal v vsak šrauf
Cigani se vozijo na ukradene tablice, ali pa kupijo rabljen avto za 100eur, ki ima veljavno registracijo še kak mesec, potem pa naivnega prodajalca zmutijo, da ne naredita prepisa in se tak vozijo dokler avto laufa.
 

smoukar

Majstr
3. avg 2007
4.054
390
83
44
dolenska
Sem v bifeji (kje pa drugje) zvedel, da tudi traktorje pregledujejo na muč. Očitno so to povračilni ukrepi zaradi kazni oz tistih par 20€, ki so jih dodatno zaslužili.
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
6.950
1.260
113
Fascinantno kako vsi vidijo zaslužek v tem da je nekdo začel izvajat zakon.
Lahko pa odstranimo vse zakone in vsakemu puško v roke.
Me zanima če boste potem veseli.


Koji k.. imajo pa ti pravico ogrožati menez svojimi neizpravnimi avti in traktorji ?
Naj ogrožajo svoje otroke če upajo.
Stalno so drugi krivi, a facking kmet s traktorjem brez zavor luči itd pa je nikoli nič kriv ?
Saj ga ni noben prisilil da se vozi po javnih cestah. Naj se s tem vozi samo po svojih
njihav pa mu noben nebo nič rekel. Dokler pa bo na javnih cestah pa bo ustrezal zakonom
ali pa ga nebo tam.

Vožnja je privilegij.

In tvoje pravice se končajo takoj tam ko se začnejo moje!
 

smoukar

Majstr
3. avg 2007
4.054
390
83
44
dolenska
Kmet bo mel prej kot marsikdo avte poštiman stroj. A razni premium avti, ki gredo gladko žez tehničnega, gor pa gume katerih ime ne znaš spregovorit ali celo zlizane tako, da jih niti na relčiju ne bi gor imel, to je pa varno?
Poznam par ljudi, ki so kak evro dal na tehničnem. Vsi, čist vsi so tako reševal zaradi izpuha.
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
6.950
1.260
113
Dokler gume ustrezajo predpisom in veljavni zakonodaji me ne zanima kaj je gor.
S tem da mora voznik ustrezno prilagodit vožnjo kot imamo tudi napisano v zakonodaji.
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.786
1.941
113
Stara zgodba med iskanjem ravnovesja med pravicami in odgovornostjo. Želiš biti v prometu s tehnično neustreznim avto, gumami, itd.? Ni problema. Samo ne potem iskati lukenj v zakonu in postopkih, ko bodo nastopile posledice.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sistemik

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.206
891
113
Hibrid ali BEV pa si cist. Zal, ampak to je danes safe side. Glede ostalega se pa cisto strinjam s predhodniki. Zakon je tak in treba ga je spostovat. Vsi!
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.093
3.576
113
Marlbor
Hibrid ali BEV pa si cist. Zal, ampak to je danes safe side. Glede ostalega se pa cisto strinjam s predhodniki. Zakon je tak in treba ga je spostovat. Vsi!
15 let stare Toyote Prius imajo že nekaj problemov s plini. Na tehničnem pregledu ne pomaga nič, da je hibrid, ker jih zanimajo plini med delovanjem bencinskega motorja.