Proklet tehnični

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.968
5.395
113
Uradno je tako....da je kolega uvozil Berlingota iz DE z original temnjenimi šipami z TUV certifikatom....in se je preglednik vtaknil v to in je mel cel hokus pokus da je "dobil" račun za temnenje stekel v Sloveniji da je potem lahko homologo še pri nas!
Če bi bilo po preglednikovo bi moral vlect folijo dol... Pa tuki jovo na novo temnit :nigladek:
Zato pa pravim AndrejD da je (na žalost) vse odvisno kak dan ima preglednik...
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Pri "uvozu" avta ne rabiš na tehničnega do datuma 4, 2, 2,1, 1, leta po prvi registraciji v tujini.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.968
5.395
113
Ne vem kaka foea je bila zadaj...uglavnem tehnični ni šel čez taradi vpisanih temnjenih stekel z TUVom narejenim...
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Ob prvem pregledu vozila, ko greš na homologacijo je treba zahtevat vpis vsega kar je v COC ali farzeugbrifu. Jaz jim dam vpisat še kako drugo "stvar" ki je "slučajno" skočila na avtodom do homologacije - recimo zadnje zračne blazine. ;) Po navadi glumim, da je to pač blo gori. :cool:
 

olfa

Majstr
4. sep 2007
2.374
156
63
Poznam primer, kjer je nataknil original kljuko kupljeno na ebayu na avto in sel naknadno vpisat kot, da so pozabili vpisat.

Pa so mu jo brezplacno dopisali na homologacijo.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.921
5.194
113
Meni je niso hteli pa je bil avto pripeljan iz belgije z vsemi papiri, je bla samo za pecikle. In so rekli da se to ne vpisuje. Pol smo se ene 3 mesce zajebavali da bojo pac oni prevzeli odgovornost in naj mi dajo pisno da se ne vpisuje. No pol so vpisali bp in zaračunali tudi
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.400
1.356
113
Kameleon: če boš uspel dobiti "zaresen" COC dokument, ki bo spisan z uporabo tvojega VINa in tovarniške baze, bi morala biti v njem biti navedena tudi kljuka.

Ostala oprema, ki je bila del najvišjega paketa opreme pa verjetno ne.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.968
5.395
113
Imam VX homologacijo.... Kolker razumem mam bullbar (luči?) in stranske stopnice v tem... Luči so vezane na dolge kar je prepovedano....ampak glede na to da je fotr upokojen štromar ni lih blem :)
Pač vrzem jih dol pa po tehničnem 1x spomladi zrihtam...

Bolj mi je važna OEM kljuka in ORIGINALNA dodatna oprema...

Pustmo se presenetit.... Zdaj zbiram material da drug teden pošljem na email in zrihtam homologo....
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.968
5.395
113
Sem pa ravnokar slučajno ko sem šel iz pijače dobil idejo za sprednje lampe :)

Fora je da mora bit snop od dodatnih nižji od glavnih lamp.... Ideja... Predelan bullbar in nižje lampe....to bi se dalo prek kakega kleparja zrihtat....žal nisem spoznal lastnika. Original bullbar je prečka par cm višja...se vidi da je predeloval da ustreza aktualnemu
DSC_1657.JPG
zakonu....
 

matofill

Guru
18. sep 2008
3.673
733
113
Se kdo ukvarja z homologiranjem električnih motorjev iz kitajske tako imenovanih City coco. Če da, naj me kontaktira na ZS, papirji so prakse ni, pa bi raje, da mi nekdo uredi, ki se malo spozna.
 

bertoncl

Guru
4. jun 2015
1.753
589
113
Meni je niso hteli pa je bil avto pripeljan iz belgije z vsemi papiri, je bla samo za pecikle. In so rekli da se to ne vpisuje. Pol smo se ene 3 mesce zajebavali da bojo pac oni prevzeli odgovornost in naj mi dajo pisno da se ne vpisuje. No pol so vpisali bp in zaračunali tudi

Meni so na avtu ob uvozu brez vprašanj vpisali original monitrano kljuko v homologacijski kartonček. Očitno res vsak malo po svoje:)
 
  • Všeč mi je
Reactions: McGiver

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
761
113
za to jih rabijo v avstraliji, ker pri nas jih ni.

pri nas so srne recimo. al pa kakšen pešec k zaide tja kjer mu ni mesto. :)



pač za izgled so več ali manj te bulbari. pa sej ne, da je bilo že ene parkrat omenjeno v tej temi.


daleč samo od vizualnega izgleda, praktičnih razlogov je kar nekaj.. če nisi nisi nikoli imel terenskega vozila z takšno opremo, da bi videl prednosti katere ponuja takšen bullbar ali železen odbijač potem je logično da je zate bullbar samo za izgled.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Sonny_Chiba

smoukar

Majstr
3. avg 2007
4.054
390
83
44
dolenska
Pragovi. To je spodnji del železa med kolesi. Nad njim so ponavadi vrata. Velikokrat se zgodi da prag s hlačami obrišeš.