Proklet tehnični

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Pri hibridih je večja štala, ker na tehničnih nimajo pojma, kako zalaufat, ogret in nato testirat bencinski motor. Vse tri točke morajo biti pocahnane. :)
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.882
5.160
113
130 kmh po AC za 20 km in bo motor ogret.
dovolj če avto stoji na mestu si bo sam ogrel vse sisteme na dovolj "eko" temperaturo. Če bo pa peljal normalno 2-3km bo pa na delovni.

Je pa tak kot je map rekel zaenkrat še ponekod neznanka kako ga spravit na obrate ko avto stoji v p
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
6.949
1.260
113
Pri hibridih je večja štala, ker na tehničnih nimajo pojma, kako zalaufat, ogret in nato testirat bencinski motor. Vse tri točke morajo biti pocahnane. :)

Ti noben ne brani da se pred tehničnim zapelješ malo naokrog. Mislim da imajo to celo napisano da moraš priti tja
z ogretim motorjem ?
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.089
3.574
113
Marlbor
Pri hibridih je večja štala, ker na tehničnih nimajo pojma, kako zalaufat, ogret in nato testirat bencinski motor. Vse tri točke morajo biti pocahnane. :)
Zakaj bi ga na tehničnih morali posebej ogrevati za meritve? Če se pripelješ na tehničnega in avto tam ne zadostuje predpisom, pomeni da tudi sicer pri vsakodnevnih vožnjah ne izpolnjuje norm. :bonk: Če pride Greta in te ustavi direkt na izvozu iz garaže, ter izmeri pline, morajo štimati v okviru predpisov isto kot da bi pred tem naredil 100km ogrevalni krog, kolikor je bojda minimum za priusa.
Najboljše, da še sedaj za dizle naredimo, da jim je prvih 20km dovoljeno dimiti vse mogoče delce, da se ogrejejo, potem pa ima da filtre vklopi...
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

luka51

Guru
16. avg 2007
13.882
5.160
113
pomeni da tudi sicer pri vsakodnevnih vožnjah ne izpolnjuje norm. :bonk: Če pride Greta in te ustavi direkt na izvozu iz garaže, ter izmeri pline, morajo štimati v okviru predpisov
Vidim da nimaš pojma. Ga ni avta na tem svetu ki ustreza normam ko pride iz garaže. Ga ni avta ki ustreza normam dokler ni katalizator na delovni temperaturi.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.089
3.574
113
Marlbor
Vidim da nimaš pojma. Ga ni avta na tem svetu ki ustreza normam ko pride iz garaže. Ga ni avta ki ustreza normam dokler ni katalizator na delovni temperaturi.
Normam na TP zadostuje vsak avto mlajši od 20 let, če je brezhiben, tudi hladen.
Imam do TP 100m in ga opravim brezhibno z neogretim motorjem. Že to ko ga prvo držijo par sekund na obratih, je dovolj, plini se pa vsaj pri nas na koncu pregleda delajo, ko avto že vsaj 5 minut laufa.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.223
4.703
113
Hladen motor zadostuje "normam", ki so jih sposobni meriti z napravami na naših tehničnih pregledih. Ne zadostuje pa normam, ki so bila za vozilo vpisana ob homologaciji. Meriti bi bilo potrebno slednje.
Kaj če bi NOx, CO, CO2 in podobne reči definirali na stanje pri polni moči motorja?
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Normam na TP zadostuje vsak avto mlajši od 20 let, če je brezhiben, tudi hladen.
Imam do TP 100m in ga opravim brezhibno z neogretim motorjem. Že to ko ga prvo držijo par sekund na obratih, je dovolj, plini se pa vsaj pri nas na koncu pregleda delajo, ko avto že vsaj 5 minut laufa.
Bencinar? Saj 100m + laufanje pred vrati + laufanje še med pregledom ga že ogreje.
Edit: Hladen - dejansko hladen- pa 100% ne ustreza normam.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.860
3.887
113
Če imaš bolj pri koncu katalizator potem samo ogrevanje na mestu ni dovolj, moraš par minut gonit na 3-4k obratov pod obremenitvijo da da kaj od sebe. Isto je z zavorami (zadnjimi), če bolj malo zaviraš moraš pred tehničnim narediti 2x 100-0km/h na polno da imajo ustrezen zavoren učinek.

Ampak na tehničnih (če so kaj na mestu) to vejo in če si na meji ti pri zavorah kuri malo zavore na valjih, za katalizator ti pa reče da se pojdi vozit en krog in potem pripelji nazaj direktno na meritev.

Glede hibridov in meritev a nimajo vsi standardno foro da ko odpreš havbo zalaufajo motor (štandgas)? In potem če daš gas v P gredo v emission control mode (tistih 2000 rpm ali koliko rabi na tehničnih da zmeri vrednosti za hi-rpm).
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.370
5.884
113
pri taščici
Z mojima starima smrduhoma se nisem.imel teazav z izpuhi. Pa sta največkrat nepopolno ogreta.
Zadnje bremze pa so že bile razlog. Ampak takrat niti zaviranje z ročno ni več pomagalo. Fuc klešče....
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.089
3.574
113
Marlbor
Pa saj to je to. Tak da to, kar je Ogo napisal, da na tehničnih pregledih ne znajo pravilno ogret mašine 15 let stare Toyote Prius in so zaradi tega neustrezni plini, je navaden bullshit in glupo iskanje izgovorov. Ravno s to logiko merjenja plinov se je odkril VAG škandal. A bomo zdaj ugotovili še za Toyoto Prius, da je potrebno med tehničnim pregledom narediti za Toyoto posebno proceduro zagona, ogrevanja in merjenja plinov, da bodo rezultati sprejemljivi? :bonk:

Pri hibridih je večja štala, ker na tehničnih nimajo pojma, kako zalaufat, ogret in nato testirat bencinski motor. Vse tri točke morajo biti pocahnane. :)
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Ne boš verjel ampak ja. Ker po defaultu ima stoječ Prius bencinski motor preprosto ugasnjen.
Torej ja, na tehničnemu pregledu mora biti človek poučen, kako to spravi v pogon.
Ne pa da ga po 15 minutah mine in te preprosto spusti skozi. :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: Najbolji

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.917
5.461
113
smoukar

Pr men se premika....dobil vgradna navodila za westfalia kljuko + homologo za kljuko (tudi na sliki je identična moji)....upam da bo to zadost za vpis da se ne bo kdo se spomnil utrujat z računom pri 20 let stari kljuki :(

Stranske stenge so del VX opreme!

Bullbar če ma cifre gor je OEM Toyotin...ti ga boš lahko vpisal...moj mislim da je žal Cobrin... Jbtga

Ti pošljem na ZS kam in kako!

landcruiser hvala za nasvete!
 
  • Všeč mi je
Reactions: TGV