Proklet tehnični

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.969
5.395
113
smoukar


EDIT: mi lahko nekdo razloži razliko med "potrdilo o skladnosti vozila" in "CoC".......kakor ste tukaj razlagali sta to meni 2 isti zadevi? :)
 
Nazadnje urejeno:

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.786
1.941
113
Potrdilo o skladnosti je izdano pri nas, CoC pa od proizvajalca oz. tujega organa, ki ga je izdal za njih.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.969
5.395
113
Se pravi ima naše potrdilo večjo veljavo ko ga izvleceš prwd tecnim preglednikom...?
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.786
1.941
113
Naj bi bilo enakovredno. Ko sem registriral nov čoln, so CoC v angleščini sprejeli brez pripomb, da ni v slovenščini.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.969
5.395
113
Zanimivo mi je da potem za CoC samo izjava.... Za homologo pa cel proces (davčna EMŠO kopija osebne in prometne št. gat itd)
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Na COC so tovarniški podatki tega vozila, na homologaciji (prometni) pa tudi dodelave, oz. spremembe. Drugače pa ja, COC je osnova za homologacijski karton pri nas, v Nemčiji pa za fahrzeugbrief oz. prometno.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jello

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.969
5.395
113
Se pravi mi2 z smoukarjem rabiva potem homologo....ker mava lahko še kljuko (vsaj jaz jo imam)..... Na homologo bo potem vse kar je z avtom prišlo skupaj iz salona?
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Razen če je iz časov pred homolomo - se mi zdi, ampak ne vem kaj naredijo z naknadno vgradnjo kljuke recimo na 100enko, če jo daš zdaj vgradit.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.093
3.576
113
Marlbor
Se pravi mi2 z smoukarjem rabiva potem homologo....ker mava lahko še kljuko (vsaj jaz jo imam)..... Na homologo bo potem vse kar je z avtom prišlo skupaj iz salona?
Vse kar je naknadno izven tovarne (bilo) nameščeno na vozilo, je (bilo) potrebno naknadno homologirati in vpisati. Tudi če je bilo delano še na novem neregistriranem vozilu pri trgovcu vozil.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.969
5.395
113
Kot vidiš komplicirajo tudi za originalne ŽE homologirane stvari (bullbar stranske stopnice)...

Pri kljuki se mi gre predvsem zato ker če imajo v evidenci vgradnjo pri njih (kar bi morali imeti glede na Toyota OEM)....potem lahko zahtevam njihovo homologacijo.... In me pride kljuka namesto 300+e (delanje nove)....potem samo tistih 40e al kok za vpis na tehničnem... :)
 

smoukar

Majstr
3. avg 2007
4.054
390
83
44
dolenska
Se pravi mi2 z smoukarjem rabiva potem homologo....ker mava lahko še kljuko (vsaj jaz jo imam)..... Na homologo bo potem vse kar je z avtom prišlo skupaj iz salona?
Jo, homolomo je treba imet. Greš enmu, ki montira zaradi vgradnje. Če sem kaj prov zvedel je okol 150€. V kartončku imam vpisano kljuko in kolesa. Ko jih yebe, rori gredo na bolho.
 
  • Žalosti me
Reactions: Kamele0N

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.969
5.395
113
Za svoje rore ne vem.... Baje so Cobra OEM za Toyoto delani...in kao fora če jih nisi takrat homologo se jih več ne da....neumnost na kubik!

Če ne bo šlo čez jih bomo pa gor pa dol pa vn pa not...
 

smoukar

Majstr
3. avg 2007
4.054
390
83
44
dolenska
Za svoje rore ne vem.... Baje so Cobra OEM za Toyoto delani...in kao fora če jih nisi takrat homologo se jih več ne da....neumnost na kubik!

Če ne bo šlo čez jih bomo pa gor pa dol pa vn pa not...
Cobra je pisal na orvem, na zadnjem od Toyote znak, na bočnih nisem niti gledal. Sam sem jih dol pobral. Zaenkrat ne še ne drži, da jih bi gor dal.
 

jello

Guru
22. sep 2008
9.709
3.590
113
Zadnjič sem pri mehaniku videl reklamo za "priprava vozila na tehnični pregled". Bi ga moral vprašat če to vključuje tudi montažo odmontiranega po tehničnem nazaj na avto.
 
  • Všeč mi je
Reactions: smoukar in Kamele0N

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.093
3.576
113
Marlbor
smoukar 2005 RAV4 2,0 VVT-i 4WD Limited Sport ima po katalogu v seznamu serijske opreme navedeno tudi
- zaščitni odbojnik
- bočne stopnice

To je najbrž najvišja stopnja opreme, pri nižjih stopnjah ni tega v serijski opremi, niti se ni dalo naročiti kot dodatna oprema.
 
  • Všeč mi je
Reactions: smoukar

AndrejD

Guru
20. jul 2007
6.950
1.260
113
Kot vidiš komplicirajo tudi za originalne ŽE homologirane stvari (bullbar stranske stopnice)...

Pri kljuki se mi gre predvsem zato ker če imajo v evidenci vgradnjo pri njih (kar bi morali imeti glede na Toyota OEM)....potem lahko zahtevam njihovo homologacijo.... In me pride kljuka namesto 300+e (delanje nove)....potem samo tistih 40e al kok za vpis na tehničnem... :)

če je original mora tako biti v homologaciji. in takrat ti nimaš stroška za vpis.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.969
5.395
113
Upam da res....ker če se preglednik napredne nimaš lih dost za narest...
 

Oleander

Pripravnik
21. jan 2020
56
56
18
Dva primera ropa slovenskih državljanov v primeru nakupa vozil v EU.
1. Homolomo karton cca - 95 eur, kljub temu, da imamo enotno EU zakonodajo glede standardov. Morali bi avtomatično in brezplačno izdati homolomo na podlagi COC dokumenta.
2. Neupoštevanje tehničnega pregleda narejenega v EU. Janezek kupi avto v Nemčiji, kjer po pravilu naleti na situacijo HU-neu, kar pomeni izvoli na TP za 90 eur. V Slo. je treba tudi v tem primeru plačati famozni znesek cca 35 eur za potrdilo, kar je skoraj enako kot nov TP. Uradno, naj bi nemški TP upoštevali, neuradno pa te okradejo za 35 eur.

TP in momolomo dejavnosti so sila donosen posel, ki lastnikom prinašajo bajne zaslužke.