Pri Razdrtem: trčilo od 30 do 40 vozil

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
11
38
Tisti odsek je zajeban, pred leti sem ravno po tem klancu dol "iz nule" uletel na snežni metež in sneg na cesti. Ne moreš verjet, če ne doživiš.
 

Floki

Guru
6. sep 2007
9.908
3.027
113
Citat:
Uporabnik erikson pravi:
Drugače bi priletel v kolono z vsaj 130 km/h in še koga poškodoval. Res mu hvala," je sporočil.

Tako kot vsi ostali, ko vidi meglo na polno noter bo že.......pa spet bodo vsi pametni. Bremhaš ko vidiš meglo pred sabo ne pa ko si že v megli. Vsem izpite pobrat.
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Boli mene [cenzura] za povratnike... A se pri penzjonistih tut? Pa pri babah s tehničnimi sposobnostmi enakimi 0 tudi?
 

Nenasiten

Fizikalc
16. sep 2011
845
70
28
te čist razumem, točno tko je blo predlan decembra pri postojni, ko je burja v momentu potegnila sneg čez cesto. z meglo je pa lahko dost podoben. je ni, pol pa v momentu padeš v tako, da nič ne vidiš. sam tapravi alter vozniki so pa zmeri prpravleni na to in odreagirajo še preden sploh prpelejo do megle. nadnaravne sposobnosti.
smirk-1.gif
.
 

Floki

Guru
6. sep 2007
9.908
3.027
113
Ne bit pameten v Postojni sem par minut pred nesrečo mimo peljal v isti sneg kot tisti za mano. S to razliko da sem že prej bremzal in sem v tisto "nič se ni videlo" zapeljal počasi pa ni bil noben problem skozi iti. Če pelješ 130 pa hitro težava nastane.
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
11
38
zdaj tu obasojat in ugibat se mi ne zdi primerno... šlo je za splet izredno slabih vremenskih razmer, verjetno tudi premajhne varnostne razdalje... in katastrofa je tu... jaz na AC pustim pred seboj vozečega vedno vsaj 50m in to v normalnih razmerah. tako, da se mi ponavadi vmes vrineta še dva iz voznega pasu. Alergičen sem na prekratko varnostno razdaljo. Folk čisto nič ne razmišlja...
 

Nenasiten

Fizikalc
16. sep 2011
845
70
28
sej pravm, en takle super as si ti. jaz pri manj kot 10 kmh (na izvozu, merilna tabla na cestninski) namreč nisem videl nič. če bi tist moment ti prpelal naravnost, bi se zabil, da zase neb vedu. tko da niti ne vem kaj si hotu povedat. to, da se pred tabo niso zabil in si zato šel skoz brez nesreče? bravo ajnštajn...
aplauz.gif
 

rocky9

Fizikalc
3. feb 2009
2.837
9
38
Citat:
Uporabnik zaseka pravi:
Problem je, da vozite 3cm za ritjo!! In vedno vsi živčni, vsem se mudi, na kavicah pa imate potem čas posedati ure in ure. Še premalokrat se zgodi takšna nesreča.

Ne, problem je ta, da se folk dela šerifa na AC in se vržejo na prehitevalni pas in gonijo svojih 100-110 na uro. Za to, kar se dogaja zadaj za njimi pa jih boli K. Takim bi jaz nabil kazen, ne pa tistemu ki vozi 140-150. Itak, pa se ne umaknejo iz prehitevalnega, pa ni važno kaj je. Oni bodo tam vozili s to hitrostjo in konec.
Kolikor vem je prehitevalni pas namenjen za PREHITEVANJE vozil, torej če prehitiš vozilo in imaš do naslednjega vozila kar nekaj metrov se lepo umakneš na vozni pas in ko je čas, greš spet na prehitevalni, ne pa da kampiraš na prehitevalnem.
Lani enkrat sem šel iz LJ proti primorski in je tip v cliotu (Sintalov avto), vozil po prehitevalnem pasu nekje od počivališča Lom oz. od izvoza za Cerkno pa vse do izvoza za Unec in še malo naprej, proti PO. Jaz sem večkrat šel na vozni pas, ker pač ni bilo nobenega za prehitevat, on je pa še vedno vztrajal na prehitevalnem pasu. Pa vozil je kot sem prej napisal od 100-110. Taki so največji problem. Vzet izpit, avto zmečkat na njegove stroške in še kazen dat.
Preberi...
Problem so tudi kamioni, ki se stalno prehitevajo...
 

Floki

Guru
6. sep 2007
9.908
3.027
113
Citat:
Uporabnik Nenasiten pravi:
sej pravm, en takle super as si ti. jaz pri manj kot 10 kmh (na izvozu, merilna tabla na cestninski) namreč nisem videl nič. če bi tist moment ti prpelal naravnost, bi se zabil, da zase neb vedu. tko da niti ne vem kaj si hotu povedat. to, da se pred tabo niso zabil in si zato šel skoz brez nesreče? bravo ajnštajn...
aplauz.gif

Ja v primerjavi s tvojo vožnjo in razmišljanjem sem verjetno res Ajnštajn. Če bi 50 vozili verjetno ne bi bilo nobenega mrtvega. Ampak kot je rekel po TV sedaj tisti ki je mahal vozilom. Vsi na polno nima veze a je megla ali ne.
 

Nenasiten

Fizikalc
16. sep 2011
845
70
28
taprav Ajnštajn si ja, un z risank. nared vsem uslugo pa ostan v vrtcu na poganjavčku ker ti očitn ni jasn, da se ti gosta megla pred faco lahko nabije tut v MOMENTU, torej brez da maš prej kak pas megle in ko voziš NORMALNO in podobno kot ti je pr postojni v MOMENTU naneslo sneg v gobec. če ne veš kaj je moment ti pa svetujem da vprašaš mamiko, morda ti bo vedla povedat. preklet [cenzura] en zahojen bebav
stupid-1.gif
 

sandra

Guru
10. dec 2007
5.780
2.243
113
Zakaj končno ne prepovedo da bi tovornjaki/šleparji prehitevali. Če ste gledali dlike se vidi da je en šleparjev pomelo z avtomobili pred njimi.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.581
8.918
113
Citat:
Uporabnik Floki pravi:
Citat:
Uporabnik erikson pravi:
Drugače bi priletel v kolono z vsaj 130 km/h in še koga poškodoval. Res mu hvala," je sporočil.

Tako kot vsi ostali, ko vidi meglo na polno noter bo že.......pa spet bodo vsi pametni. Bremhaš ko vidiš meglo pred sabo ne pa ko si že v megli. Vsem izpite pobrat.

Ne vem, če imaš čisto prav. Sicer se strinjam, da je folk po AC počen, samo razmere takrat v Grosupljem sem doživel, smo se po točno isti AC peljali nekaj minut prej. Takrat je bilo sončno in za ovinkom zid, tko da verjamem, da kaj dost ni blo za nardit. Nebi bil na tvojem mestu siguren, da se meni to ne more zgodit.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.945
1.099
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:
zdaj tu obasojat in ugibat se mi ne zdi primerno... šlo je za splet izredno slabih vremenskih razmer, verjetno tudi premajhne varnostne razdalje... in katastrofa je tu... jaz na AC pustim pred seboj vozečega vedno vsaj 50m in to v normalnih razmerah. tako, da se mi ponavadi vmes vrineta še dva iz voznega pasu. Alergičen sem na prekratko varnostno razdaljo. Folk čisto nič ne razmišlja...

Zdaj bo sicer kdo v luft skočil, ampak varnostna s tem nima dosti zveze. Take nesreče nastanejo, ko ne vidiš in priletiš na ustavljeno. V zelo gostem prometu so redke, najhujše so takrat, ko je ravno dosti redek promet, da ne opaziš, da se spredaj nekaj dogaja.
Po domače: če vidiš da eden spredaj bremza (če si mu dovolj blizu), tudi v zelo gosti megli ni hudega - ker razlika v hitrosti, tudi če ga zadeneš, ni tako velika. On 100, ti 20 metrov za njim 100. on po bremzi, razlika, ko ga anbiješ je recimo 20 ali 30 na uro.
Jeba je, ko se ti zdi, da spredaj ni nikogar, potem pa včasih prej poči kot da bi sploh videl, da kdo stoji. In ga nabiješ z 80 ali 130 ali kolikorkoli že, in je hudo, sploh če greš zadaj pod kamion.
Poleg tega si 99% tistih, ki pametujejo in iščejo krivce niti ne predstavlja, kako to zgleda izza volana. Prehod aiz redkejše v zelo ogsto meglo se včasih niti ne da zaznati, razen če si zelo pozoren (stalno gleš koliko črt se vidi), če ni nobenega avta pred tabo. In potem čisto prilagojenih 100 ali 130 za dokaj redko meglo rata vsaj 2x preveč. In če še kdo v tej gosti megli že stoji ...
Pri teh masovkah v megli je ponavadi tako, da ko enkrat nastane nesreča spredaj, za une zadaj ni rešitve, če se poklop kombinacija par faktorjev. Gostota prometa, vidljivost, čas dneva (tudi zaradi zbranosti voznikov) ipd ...

Da se verižnjak ni nadaljeval, je očitno poskrbel 1 človek ki je imel dosti časa (spet: gostota prometa), da je ene uspel ustavit - možno pa je tudi, da je rep verižnjaka prišel izven območja najslabše vidljivosti. Nekaj (za prste en roke, verjetno) jih je uspelo ustavit, velika večina ne. Tako v teh nesrečah pač je, in listo preprečit s ejih ne da. Največ pomagajo informacijski portali vsakih par km (z realnimi opozorili, tore omejitvijo, podatkom o vidljivosti in koliko naprej od portala je ta megla). Ampak za DARS je to ZF.
Pričakovat pa, da bo večina voznikov sposobna take situacije prepoznat vnaprej (in vedela, kako reagirat - pa še tu je seveda vedno tisto kura-jajce vprašanje: kako močno zmanjševat hitrost, ko se to zgodi, da dovolj zmanjšuješ a hkrati s prehitrim zmanjševanjem ne povzročaš nevarnosti), je pa utopično. Sam sem že kako doživel, pa se še vedno zgodi, da spregledam spremembo razmer in sem prehiter, dokler ne odreagiram.
Sicer podatkov verjetno nikoli ne bo v javnosti, ampak sem prepričan, da je do večine žrtev prišlo na dva načina: na stiku tovornjaka in avtomobila (zaradi nekompatibilnosti, ki se jo EU ne loti) n pri tistih, ki so lezli ven, pa je naslednji not priletel ...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.945
1.099
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Floki pravi:
Citat:
Uporabnik Nenasiten pravi:
sej pravm, en takle super as si ti. jaz pri manj kot 10 kmh (na izvozu, merilna tabla na cestninski) namreč nisem videl nič. če bi tist moment ti prpelal naravnost, bi se zabil, da zase neb vedu. tko da niti ne vem kaj si hotu povedat. to, da se pred tabo niso zabil in si zato šel skoz brez nesreče? bravo ajnštajn...
aplauz.gif

Ja v primerjavi s tvojo vožnjo in razmišljanjem sem verjetno res Ajnštajn. Če bi 50 vozili verjetno ne bi bilo nobenega mrtvega.

Če bi stali, tudi ne.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.945
1.099
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Citat:
Uporabnik Floki pravi:
Citat:
Uporabnik erikson pravi:
Drugače bi priletel v kolono z vsaj 130 km/h in še koga poškodoval. Res mu hvala," je sporočil.

Tako kot vsi ostali, ko vidi meglo na polno noter bo že.......pa spet bodo vsi pametni. Bremhaš ko vidiš meglo pred sabo ne pa ko si že v megli. Vsem izpite pobrat.

Ne vem, če imaš čisto prav. Sicer se strinjam, da je folk po AC počen, samo razmere takrat v Grosupljem sem doživel, smo se po točno isti AC peljali nekaj minut prej. Takrat je bilo sončno in za ovinkom zid, tko da verjamem, da kaj dost ni blo za nardit. Nebi bil na tvojem mestu siguren, da se meni to ne more zgodit.

Točno to. In potem se moraš v par sekundah odločit, kaj naredit. A na polno bremzat iz 130 na 50 ali še manj, da v tisti zid megle počasi zapelješ? A je res tako gosta ali se samo zdi? Na koliko zbremzat? A ti bo kdo v rit priletel, če to narediš? Itd ..Itd ..
Iluzorno je pričakovat, da je povprečen voznik sposoben dovolj hitro sprejet najboljšo odločitev. Ma kaj povprečen, velika večina ...
 

Tenforest

Guru
3. sep 2007
5.662
501
113
41
povsod malo
Očitno jih je nekaj umrlo ker so se zabili pod prikolico od tovornjaka... gre glava in kot sem slišal naj bi bilo nekaj ločenih nesreč ki so se združile v eno.
Tukaj gre za učinek harmonike prvi se ustavi naslednji se še naprej pa se že ne več in potem poka dokler pač je avtov in potem se spet kakšnemu uspe ustavit.
Pravijo da so AC še vedno najbolj varne ceste glede na količino vozil ampak ne vem kako bo s statistiko za tole a bodo šteli eno nesrečo ali +50 nesreč?
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
JA, za DARS je ZF postavitev portalov po celotnem AC križu in promptno obveščanje... Važno da je denar za upravo in voluharje zraven.
Če je pa res, da je bilo obvestilo o gosti megli in zmanjšanju hitrosti prižgano v smeri KP, v smeri LJ pa ne je za to odgovorna oseba, ki je takrat dežurala in bila dolžna reagirati. Torej bi morala kazensko odgovarjati zaradi povzročitve splošne nevarnosti (najman).
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.945
1.099
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
JA, za DARS je ZF postavitev portalov po celotnem AC križu in promptno obveščanje... Važno da je denar za upravo in voluharje zraven.
Če je pa res, da je bilo obvestilo o gosti megli in zmanjšanju hitrosti prižgano v smeri KP, v smeri LJ pa ne je za to odgovorna oseba, ki je takrat dežurala in bila dolžna reagirati. Torej bi morala kazensko odgovarjati zaradi povzročitve splošne nevarnosti (najman).

Res je. Je pa tudi možno, da v smeri Lj KP je kak portal pred mestom nesreče, v kontra strani pa ne. Se ne spomnim, kako so postavljeni ...