Zvok pa res ni grd. Prav lepo prede, sploh ko ga pohodiš. Primerjal sem z Kia/Hyundai 3 cilindrski, tam če odpreš pokrov misliš da je olja zmanjkal ker je tak grozen zvok in vibracije. Puretech v primerjavi s tem je uglajen kot kak Bentley.
Se popolnoma strinjamo. Pri vseh polomljenih ventilih mi še nikoli ni poškodoval cilindraTeli ventili nekaj ne štimajo.
Če odpove jermen, ostanejo ventili v položaju zaprto! In ne udarijo v cilinder.
Bi ti verjel, če nebi vozil službenega C4.Zvok pa res ni grd. Prav lepo prede, sploh ko ga pohodiš. Primerjal sem z Kia/Hyundai 3 cilindrski, tam če odpreš pokrov misliš da je olja zmanjkal ker je tak grozen zvok in vibracije. Puretech v primerjavi s tem je uglajen kot kak Bentley.
mehanizem so evri v tvojmu tošluTega se res ne da fizično preprečiti? Da kakšen varnostni mehanizem sam sklopko stisne ali pa nek dodaten varnostni jermen nekje zmontiran, če glavnega utrga?
Laično razmišljam ampak to je kritična napaka, čudno da ni nekih mehanizmov za kontrolo ali preprečitev.
Očitno dolge ture.... pa zgleda, da zna vozit.Ravno berem v eni FB skupini, en poljak je dal sliko svojega C3 cactus z 1,2 puretech mlinčkom iz 2016 z 385k km, vse original, nobenih težav. To je pa za tak majhen motor že kar huda kilometraža.
še bolj huda kilometraža za šofera ki je te kilometre nabijal v takem avtu... no dobro.... vsaj twingo niRavno berem v eni FB skupini, en poljak je dal sliko svojega C3 cactus z 1,2 puretech mlinčkom iz 2016 z 385k km, vse original, nobenih težav. To je pa za tak majhen motor že kar huda kilometraža.
full opremo, to misliš zraven levega špegla, še desni špegl?V določenih teh avtomobilih s full opremo se dosti bolj pelješ kot v oskubljenih Nemcih. In za manjšo ceno.
Vzmetenje so ti kaktusi imeli res odlično. Zvočna izolacija po drugi strani pa ni bila pretirano dobra nad 90km/h. Pač, mestni avto, zato tudi zaščitne plastike na vratih.