katero motorno olje za C3 1.2 puretech 82 ?

jezek

Guru
24. jul 2008
2.616
1.240
113
Ne tako po domače. Fabrika že ve kaj je naredila (oz kaj je zajebala v razvoju). Napačno olje je pokalo glave in drobilo ventile v Tce motorjih, Vti na PSA nikoli ne dela prav ce je olje napacno itd...
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.330
3.427
113


To lahko daš

Ali pa to

 

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.475
113
Ne tako po domače. Fabrika že ve kaj je naredila (oz kaj je zajebala v razvoju). Napačno olje je pokalo glave in drobilo ventile v Tce motorjih, Vti na PSA nikoli ne dela prav ce je olje napacno itd...
če kdo tukaj po domače, potem to ti. to kaj ve fabrika in kaj se pol uporablja s strani uvoznika v veliki večini ni usklajeno, uvoznik v veliki večini ne posluša proizvajalca.
 

PHOBiA

Guru
11. jul 2013
4.064
1.272
113
motor nima konstrukcijske napake, ampak olje papa, ker olje ni dovolj temperaturno odporno in zapeče batne obročke.
po preveliki želji po eko-eko so temperature motorja šle za 25°C gor, olje pa ostalo enako. zato zdaj menjava olja.

V nasem 208 je Total quarz ineo 0w30, avto star 5 let pa pije olje kot nor. Se mogoce tu priporoca kaka manjeva na drugo olje?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.901
5.458
113
motor nima konstrukcijske napake, ampak olje papa, ker olje ni dovolj temperaturno odporno in zapeče batne obročke.
po preveliki želji po eko-eko so temperature motorja šle za 25°C gor, olje pa ostalo enako. zato zdaj menjava olja.
Pol pa Motul 300V......da bodo estri vse popucal???

Čeprav dvomim da jih pri 0Wxy gradiacijah ni že v formulaciji....to je že estri/PAO svet...
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.901
5.458
113
Pri bencinarju ne kaj dost.....ker GPF za razliko od DPF pri dizlu.....deluje na dosti večji temperaturi in posledično se GPF težje zabaše od DPF....ker pepel sproti zgoreva...greš en krog po obvoznici z povišanimi obrati (prestava nižje) pa se samoočisti....

Sam vseeno ne bi tlacil not 10w40.....ker ima več pepela kot kaka "DPF/GPF" specifikacija ( ACEA C3/C4.... VW504/507...MB229.51/52.....BMW ll-04).....tukaj imaš pepel 0.8 ali manj (C4 ima 0.5max)....ampak to so 0w30....5w30 olja...

Lahko greš na novo VW511 specifikacijo.....DPF/GPF olje ki pa dovoljuje 0w40/5w40 viskoznosti.....jaszt bi probal s tem...

Gostejše olje.....bolj temperaturno obstojno...
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.901
5.458
113
Ampak dvomim da so pri PSA problem zapacani batni obročki...?
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.330
3.427
113
Pa to je isto ko pri vw ju z preoskimi oljnimi batnimi obročki, ki se jim luknjice za bašejo pol pa kabum
 

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.475
113
Ampak dvomim da so pri PSA problem zapacani batni obročki...?
se je razdrl motor pri 55.000km od citrusa c3, 3 valjni bencinar, ker je pil olje, in obrožki sprijeti z bati.
pri 2.0 hdi je pa drug problem, pravtako pri novih vozilih.
zakaj pa po tvoje pijejo olje, da dvomiš?