Peugeot 1.2 puretech mlinček kuri olje

MrDaco

Guru
11. sep 2007
10.985
5.090
113
Teli ventili nekaj ne štimajo.
Če jih sestavimo v glavo in to postavimo na mizo!, so ventili v položaju zaprto! Položaj zapiranje zahtevajo vzmeti!
Krmili - odpira - jih odmična gred z jermenom! Potem, ko je vse sestavljeno.
Če odpove jermen, ostanejo ventili v položaju zaprto! In ne udarijo v cilinder.
Ventili udarijo? v cilindel le, če se podre sinhronizacija krmiljenja ventilov ali odpovejo vzmeti ventilov. To je pa že druga zgodba!
Kaj pa ima potem funkcija obdelave na cilindru na mestu ventilov?

Poglej priponko 78035
Če utrga jermen gredo ventili po svoje (inercija) bat pa v ritmu menjalnika, dokler se kuplunga ne stisne.. Retultat na koncu je vskoraj vsak ventil zvit.
 

delavec44

Guru
17. dec 2012
1.670
1.017
113
Tega se res ne da fizično preprečiti? Da kakšen varnostni mehanizem sam sklopko stisne ali pa nek dodaten varnostni jermen nekje zmontiran, če glavnega utrga?

Laično razmišljam ampak to je kritična napaka, čudno da ni nekih mehanizmov za kontrolo ali preprečitev.
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.237
725
113
Tega se res ne da fizično preprečiti? Da kakšen varnostni mehanizem sam sklopko stisne ali pa nek dodaten varnostni jermen nekje zmontiran, če glavnega utrga?

Laično razmišljam ampak to je kritična napaka, čudno da ni nekih mehanizmov za kontrolo ali preprečitev.
Rešitev je več kot simpl...
Konstruiraš motor tako, da bat v zgornji mrtvi legi še ne doseže odprtega ventila....
Nekoč so bili Oplovi OHC motorji 1.3 in 1.6 tako konstruirani...
Meni je doma na Kadettu na jermenu pobralo zobe... Takrat nič takega, nov zobat jermen in vozi dalje...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe in delavec44

motoroki

Fizikalc
30. maj 2022
524
98
28
Nic ne gredo po svoje, gredo tja, kamor jih porine odmicna gred, vsekakor pa ne morejo biti vsi hkrati zaprti
Res je, kakšna inercija ventilov neki..ko se zaradi strgane ketne-jermena odmična gred ustavi, se ventili, ki so bili tist trenutek odprti srečajo z bati. Podobno je takrat, če ketna- jermen preskoči ..
so pa nekoč mnoge znamke delale non-interference motorje, pa jih ne več, ker zmogljivost-nižja kompresija.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi in Kamele0N

MrDaco

Guru
11. sep 2007
10.985
5.090
113
Nic ne gredo po svoje, gredo tja, kamor jih porine odmicna gred, vsekakor pa ne morejo biti vsi hkrati zaprti
Odmična gred pa ima neko gibalno količino in se ne ustavi hipoma. Verjetno jo ustavi prvi bat ki zebije ventil. Zabije pa ga zato ker odmična ni več v fazi z bati, in v nekem trenutku pride do situacije, ko je ventil odprt, bat pa rukne gor. Tisti utori, ki si jih označil na batu, pa imajo funkcijo da se lahko bat ventilu čimbolj približa zgornji točki ko je ventil že zaprt (oziroma je v fazi zapiranja) in se ustvari čimvečja kompresija.
Skratka, tisti utori niso zato tam, da bat nebi zabil ventila pri strganem jermenu (ketni).
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

MrDaco

Guru
11. sep 2007
10.985
5.090
113
Res je, kakšna inercija ventilov neki..ko se zaradi strgane ketne-jermena odmična gred ustavi, se ventili, ki so bili tist trenutek odprti srečajo z bati. Podobno je takrat, če ketna- jermen preskoči ..
so pa nekoč mnoge znamke delale non-interference motorje, pa jih ne več, ker zmogljivost-nižja kompresija.
Malo sem se nerodno izrazil, si pa ti napisal dejstvo.
 

guardy

Guru
3. avg 2007
8.406
972
113
Obišči stran
Mi smo imeli 1.2 82KM letnih 2013, ki je imel ko je šel zaradi karambola od hiše 122k km. Avto ni pil olja, oz ne v količinah, katere se navaja. Se je pa delal redni servis.

2021 smo kupili novega C3 1.2 83KM, ki je sedaj še v garanciji, oz. imamo jamstva 5l. Zelo verjetno bom v kratkem dokupil še 3L jamstva, da bo vse skupaj 8 let, da bom miren zaradi vseh pizdarij.

Aja, zakaj spet c3? Ker 2021 je bil edini, ki je bil na poti in na voljo za ceno 12500€. S precej opreme, pa ko sedajle gledam po avto.net bi na njem celo zaslužil :D
 
  • Všeč mi je
Reactions: novaa

map

Guru
6. jul 2008
7.793
1.930
113
najrajš na babi
Jest sem tud c3 gledal. Zdej je neka reklama za 13400 z avtomatsko klimo, corsa bo 18 let napilnila, pa bi mogoče kej menjal. Sicer ima samo 102k km ampak vseeno. Delal bi cca 5k letno
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
6.878
3.402
113
40
Lj
2021 smo kupili novega C3 1.2 83KM, ki je sedaj še v garanciji, oz. imamo jamstva 5l. Zelo verjetno bom v kratkem dokupil še 3L jamstva, da bo vse skupaj 8 let, da bom miren zaradi vseh pizdarij.

To je meni tudi dosti boljši sistem, enako je pri Peugeot, in najbrž Opel, da lahko dokupiš jamstvo dodatno če želiš. Pri VW so mi rekli da je možno jamstvo za 5 in 6 leto kupiti samo takoj ob nakupu novega vozila, kar je debilno, ker takrat niti ne veš koliko časa boš imel vozilo.
 

guardy

Guru
3. avg 2007
8.406
972
113
Obišči stran
To je meni tudi dosti boljši sistem, enako je pri Peugeot, in najbrž Opel, da lahko dokupiš jamstvo dodatno če želiš. Pri VW so mi rekli da je možno jamstvo za 5 in 6 leto kupiti samo takoj ob nakupu novega vozila, kar je debilno, ker takrat niti ne veš koliko časa boš imel vozilo.

nam je pripadal že ob nakupu avta, ker smo vzeli na lizing. Dejansko če bi skeširal tega nebi dobiu, po izračunih pa avta praktično ne bom preplačal.

Sedaj moram doplačat cca 300€ za podalšano jamstvo 8 let ali 100000km. Glede na to, da žena dela cca 12k na leto do sedaj, bo šlo tole čez.
 

Yogi

Guru
1. sep 2007
4.339
958
113
In kako je z zanesljivostjo pri teh novih CItroen C3 1,2 - 3 cilindri?

Ali se splača stegniti do 4 cilindrov?