Peugeot 1.2 puretech mlinček kuri olje

Piton

Guru
11. apr 2022
1.679
-205
113
Smo ze ugotovil, da so zanič tiste mašine, ki imajo jermen v olju,(zamašitev oljnih kanalov) povrh še 3 cilindrični, uni s ketnami so malo boljši, če nimajo turbine, če je pa turbo je pa ponavadi glih ta problem. downsizana mašina je pač bolj obremenjena kot normalna pri istih konih, zato pa krešira dost prej.
suzuki ma ketno ponavadi, če ne jermen zunaj..50 kilo ni velik-počakaj do 100, pol pa bo.
V resnic majo 2 problema:
- z jermeni, ki razpadajo in "mašijo žile"
- zanič hlajenje (pretirano gretje) in se zapečejo batni obročki in pol gre olje skoz za keks
Uglavnem kubatura in "navitost" nimata direktne veze, mata pa posredno.
Pač, stari majstri po fabrkah so šli u penzijo, zdaj se mulci špilajo inženirje.
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.237
725
113
V resnic majo 2 problema:
- z jermeni, ki razpadajo in "mašijo žile"
- zanič hlajenje (pretirano gretje) in se zapečejo batni obročki in pol gre olje skoz za keks
Uglavnem kubatura in "navitost" nimata direktne veze, mata pa posredno.
Pač, stari majstri po fabrkah so šli u penzijo, zdaj se mulci špilajo inženirje.
Proti zapečenim batnim obročkom pomaga edino pogostejša menjava motornega olja... Kolikor pač pomaga
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.373
3.459
113
Ne se sekirat imaš možnost 6 letne garancije in menjave 5 motorjev do 200000 km ko poteče garancija.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.373
3.459
113
Zamenjava motorja bolj težko Skupina Stelantis zadnje čase uporablja 1.2 tricilinder puretec v vseh vozilih od Kosilnice, pa do čezoceanske ladje...
Pa še 1/3 vseh svetovni proizvajalcev je uspela stlačit pod en pisker...

Skratka totalen zeheb...
Pač obvoz.
Sicer pa ima Fiat in Alfa še svoje motorje zaenkrat.
 

matjazy

Fizikalc
3. jan 2008
181
98
28
No, roko na srce tudi prejšnja teh generacija citroenovih bencinarjev (VTi motorji) ni bila kaj dosti bolj zanesljiva? Tudi tisti motorji so začelo kmalu pit olje itd.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.756
2.043
113
za šankom
1.6 atmosferca misliš? Olje je pil ampak je delal, njegov prisilno polnjeni brat je imel pa poleg porabe olja še vrsto drugih problemov ja
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.386
5.897
113
pri taščici
Prince
Main article: Prince engine
The Prince engine is a family of inline-four 16-valve all-aluminium petrol engines with variable valve lift and variable valve timing developed by PSA Peugeot Citroën and BMW. It replaced a part of the TU line (the other part was later replaced by the EB engine) and both the ES and EW lines.

Engines:

EP3 — 1.4 L (1,397 cc) Euro 4 70-72 kW
EP3C — 1.4 L (1,397 cc) Euro 5 70-72 kW
EP6 — 1.6 L (1,598 cc) Euro 4 72-88 kW
EP6C — 1.6 L (1,598 cc) Euro 5 72-88 kW
EP6DT — 1.6 L (1,598 cc) Euro 4 103-120 kW
EP6CDT — 1.6 L (1,598 cc) Euro 5 103-120 kW
EP6DTS — 1.6 L (1,598 cc) Euro 4 128-152 kW
EP6CDTS — 1.6 L (1,598 cc) Euro 5 135 kW
EP6CDTX — 1.6 L (1,598 cc) Euro 5 147-150 kW
EP6FDTR — 1.6 L (1,598 cc) Euro 6 200 kW
EP6FADTX — 1.6 L (1,598 cc) Euro 6.2 164 kW
EP6FADTR — 1.6 L (1,598 cc) Euro 6.2 199 kW