passat lučka za ključ utripa

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
Začela mi je utripat lučka za ključ. Imam samo nemška navodila in jih nič ne razumem. Kaj je narobe, kako popravim, se lahko vozim?

problem001.jpg


problem002.jpg

sprasujem se.gif
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
avto normalno deluje??
tu v navodilih imas opisano kako deluje blokada motorja.
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
2x je normalno vžgau, zaklepanje/odklepanje tut deluje. Pelu sem se 2km čist normalno.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.861
3.889
113
Zadnjic se je meni tudi to pojavilo ob dajanju kontakta in avto celo ni vžgal. Če lučka ob kontaktu ne preneha goreti pomeni, da je aktivirana elektronska blokada motorja ... (avto ne bi smel vžgat)

Tebi to gori med vožnjo ali kaj?
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
ja med vožnjo je utripala, avto vse noramlno delu.

mislim, da je nekaj narobe s ključem ali ključavnico, nekje nimata dobrega stika. ker sem ključ malo porukal pa je ugsnla lučka.
sem ključ vzel ven in ponovno hotu vžgat je spet začela utripat, sem spet mal ključ rukal pa je ugsnla in se med vožnjo ni nažgala.

bom doma ključ razdru pa pogledu če je videt kaj bi lahko blo narobe.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.200
1.818
113
v kolikor imaš drugi ključ (ki je manj obrabljen) uporabljaj njega, pa bo problem rešen.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.861
3.889
113
Citat:
Uporabnik Fusion pravi:
ja med vožnjo je utripala, avto vse noramlno delu.

mislim, da je nekaj narobe s ključem ali ključavnico, nekje nimata dobrega stika. ker sem ključ malo porukal pa je ugsnla lučka.
sem ključ vzel ven in ponovno hotu vžgat je spet začela utripat, sem spet mal ključ rukal pa je ugsnla in se med vožnjo ni nažgala.

bom doma ključ razdru pa pogledu če je videt kaj bi lahko blo narobe.

Ne prebere (dobro) kode ki je v ključu ... opcija je da je kjuč zanič (kar je sicer bolj težko), tako da probaj z rezervnim; lahko je pa tudi "čitalec" pri koncu (oz. nek rele vezan tam okoli). Baje je to pogosta napaka na passatih, tako da bodo na servisu vedeli kaj zamenjat.

Je pa zanimivo da nimaš težav z vžigom .. verjetno zato ker se imobilizacija motorja izvaja med zagonom, potem pa nima več vpliva. Boš pa verjetno v kratkem fasal dan, ko avto ne bo hotel vžgat, tako da če si vezan na vozilo popravi zadevo čimprej.
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
sem sedaj še poklical na servis pa so rekli, naj probam še z rezervnim. če potem več ne utripa je sključem nekaj narobe, če pa še utripa je pa kot je Utisevalec rekel, čitalec na ključavnici crkuje.

Kolk stanejo novi ključi? Na servisu mi niso znal povedat.

Na tem avtu je bilo daljinsko dodatno montirano, tako da je tut daljinc drug (http://www.sacacar.com). Je pa vse v enem, ključ je prilepljen gor in se zapre not v ohišje. Na ključu je pa ta firma http://www.witte.cz/

kljuc je pa tak kot je na tej slikci. zgleda, da je nek tak kompletek vgrajen
kljuc.jpg


žal lahko do rezervnega ključa pridem šele med vikendom
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.861
3.889
113
Citat:
Uporabnik Fusion pravi:
sem sedaj še poklical na servis pa so rekli, naj probam še z rezervnim. če potem več ne utripa je sključem nekaj narobe, če pa še utripa je pa kot je Utisevalec rekel, čitalec na ključavnici crkuje.

Kolk stanejo novi ključi? Na servisu mi niso znal povedat.

Na tem avtu je bilo daljinsko dodatno montirano, tako da je tut daljinc drug (http://www.sacacar.com). Je pa vse v enem, ključ je prilepljen gor in se zapre not v ohišje. Na ključu je pa ta firma http://www.witte.cz/

kljuc je pa tak kot je na tej slikci. zgleda, da je nek tak kompletek vgrajen
kljuc.jpg


žal lahko do rezervnega ključa pridem šele med vikendom

Kjuč za centralno nima veze z imobilizatorjem (elektronsko blokado zagona) .. v ključu (original) imaš če razdreš neko "kapsulo", ki je v bistvu tuljava z "shranjeno" kodo za zagon. Ta tuljava/kapsula je pomembna! Brezveze delat nov ključ ker pride predrag; če boš ugotovil da nagaja kjuč razdri rezervnega in daj tuljavico iz tistega v tistega z daljincem, ma da dela.
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
potem so očitno tuljavo iz originala že prestavli v ta daljinc? ker sedaj je ključ za vžigat in daljinc vse v enem, kot kaže slikca
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.861
3.889
113
Citat:
Uporabnik Fusion pravi:
potem so očitno tuljavo iz originala že prestavli v ta daljinc? ker sedaj je ključ za vžigat in daljinc vse v enem, kot kaže slikca

No ni nujno da gre za taisto "tuljavo" .. pač pa za tuljavo ki ima ISTO kodo!
grin1.gif


Kot je bilo že nekajkrat omenjeno, najprej poskusi z rezervnim da boš videl pri čem si. Če si do sedaj s ključem lepo ravnal potem je velika verjetnost da je napaka v samem čitalcu (recimo od oka je verjetost 80:20).
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
cipi so vsi enaki, naroci se samo kljuc ki mu izrezkajo profil potem se na servisu cip skodira.
Kljuc je okrog 50 EUR navaden, za zlozljivega sem jaz dal nekaj manj kot 100 EUR v Avstriji pri nas so hoteli nekaj cez 150 EUR!
 

FuriousG

Majstr
30. jul 2007
3.347
150
63
37
Mogoče čist bedna fora... Baterijo v ključu maš dobro? Ker mi je Stilo enkrat tako napako ven metal. Sam to je Fiat.
redface-1.gif
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
prej sem ključ še okol obrnil in lučka se ne prižiga.

je pa ključ takšen in jst ne vidim tukaj nobene tuljave ali bilo kaj, kar bi lahko bilo povezano s kodo :S

img1468.jpg


img1469.jpg


img1471.jpg


img1472.jpg
 

blazzzzz

Pripravnik
18. avg 2007
107
0
16
što
Citat:
Uporabnik Fusion pravi:
prej sem ključ še okol obrnil in lučka se ne prižiga.

je pa ključ takšen in jst ne vidim tukaj nobene tuljave ali bilo kaj, kar bi lahko bilo povezano s kodo :S

mislim da je to
516021-t.jpg
 

Priponke

  • 516021-t.jpg
    516021-t.jpg
    36 KB · Ogledi: 607
Nazadnje urejeno:

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
ponavadi je zataknjeno kje za plastiko v ohisju kljuca, izgleda pa kot taka mala amula, zraven ni nobenega vezja.To kaj mas na sliki je samo za daljinsko zaklepanje.
To ni originalen kljuc, ker se mi zdi da imas tam oni del ki pride v kljucavnico zraven zalotan.
 
Nazadnje urejeno:

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
amula si mislil amPula?
potem je to to kar je blazzzz obkrožil. tiso je res nekaj malega steklenega, zgleda kot neka diodica.
Kaj to crkuje, je potrebno zamenjat, koliko stane, ali gre del v ključavnici po gobe?

ne ključ ni original, sem tudi že nekje višje razložil.
 

Mathew

Pripravnik
6. sep 2007
401
0
16
MS
Transponder ali po domače ta tuljavica je ponavadi kot so že napisali zataknjena v originalnih ključih, ti imaš neoriginal daljinec in so jo verjetno zalepili da nebi padla stran, ko bi menjaval baterijo v daljincu. Transponder se programira z testerjem rabiš pa vsaj pri oplu je tako (verjetno pri vseh ostalih isto) varnostno kodo. To ponavadi dobiš pri avtu zraven, če pa je rabljen pa lahko naročijo na servisu b.p. Lahko pa crkuje sprejemna antena, ki je ponavadi ob ključavnici, probaj obesek bolj približati klučavnici, če bo takrat bolje. Je pa čudno da utripa lučka in avto vžge, ponavadi ko utripa lučka vezje imobilizatora ne zazna kode in ne pošlje povelja naprej motornemu računalniku, da vžge avo. Če je tranponder hin se da nov noter in se ga sprogramira z testerjem (cena transponder čipa okrog 50€ govorim po spominu), če pa crkuje sprejemna antena pa bo dražje. Včasih pa zadostuje že če se še enkrat sprogramira stari transponder. vglavnem na servis bo treba, lahko se zgodi, da ti avto kje nebo več vžgal.