OPEL INSIGNIA vs MAZDA6 vs. PASSAT

Mis

Fizikalc
1. sep 2007
2.627
0
36
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
...včasih niti kdo ne ve da je avto naknadno barvan, pa čeprav je nov,,,
smile-1.gif
,passat ninam nobenega problema z rjo, Mazda pa ga ima..

No vidiš, še en dokaz da je imel Ford prste vmes pri Mazdi
hysterical-1.gif
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.497
9.200
113
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Prav maš SAD zato pa boljše da voziš svojga Yugeca še naprej ter se tolažiš da je za vse težave kriva takratna slaba robotizacija
smile-1.gif
Brez zamere ampak ne vpletaj v debato stvari o katerih pojma nimaš.
Sam s svojim Yugecem nisem imel najmanjšega problema.

In btw. napisal sem, da se ne strinjam, da moraš imeti sedaj srečo.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Govorim iz izskušnje. Kolega je kupil dve popolnoma enaki vozili, eno laufa BP, mel je samo neko malenkost, na drugem menjano pol avta,,
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.158
2.256
113
Sad če je kdo tukaj ki nima pojma o avtomobilizmu in ki prodaja špike si to ti in nihče drug
smile-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

cbb

Chef
6. avg 2007
3.337
2
38
50
Nč več u Jesenicama... Zdej Horjul
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Citat:
Uporabnik cbb pravi:
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Citat:
Uporabnik 8888 pravi:
Mazda ima zelo drage servise.

Cene servisov so pomoje primerljive z drugimi znamkami v podobnem razredu ...

Ne vem če. Mislim, da je Mazda vsaj pol dražja... Sicer pa, moji redni servisi pri uradnem serviserju pridejo 150-180 EUR, glavni servis na 120KKM pa 400. Koliko je to pri mazdi?

Pri Hondi to razliko placas ze vnaprej ... pri nabavi novega vozila
smile-1.gif
... Pa ce pogledamo se najcenejsa modela... Mazda6 se zacne pri 22.090€, Honda Accord pa pri 28.780€

Najcenejša honda je 22.500€:) Razen, če je pogoj traktor...:)
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.340
672
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik cbb pravi:

Najcenejša honda je 22.500€:) Razen, če je pogoj traktor...:)


Kot sem ze prej napisal, sem primerjal primerljivo... Torej v obeh primerih karavansko izvedenko... in dizelski motor ... V tem razredu se mi zdi, da velika vecina kupuje ravno to
smile-1.gif
...
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
3
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik Lupo123 pravi:
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Avto nima vsega
smile-1.gif

Senzorji serijski spredaj in zadaj, bluetooth tudi..
Rad bi se nekako znebil 18 col za zimo, tudi kaksen kasko gratis ali gorivo bi bilo ok!

Javim!

LP

Ker boš avto (predvidevam) imel več kot tri leta, ti toplo priporočam nakup dodatnih 16" platišč za zimo. V skrajnem slučaju pa lahko original 18" platišča z gumami lahko tudi prodaš.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.158
2.256
113
Citat:
Uporabnik MViper pravi:
A mislis ti ze kdaj kupit avto, al bos samo te nabildane passate vozu?
evil.gif

Ja ja ne joči več pa mi pošiljaj PMjev saj te bom peljal krog ali dva ko bom v tvojih koncih. Ni me treba zdaj grdo met če nič mimo tebe ne hodit, obljuba je obljuba in držav se je bom!
evil.gif
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.497
9.200
113
Vsaj glede prvega stavka se strinjava.
Sicer pa očitno eni znajo naredit avto, ki se ne kvari (beri Japonci).
 

japke

Fizikalc
13. avg 2007
1.349
12
38
43
skoz okol
Citat:
Uporabnik Blackjack pravi:
Citat:
Uporabnik Hoci pravi:
zakaj majo mazde tko postavljene ročne



confused-1.gif


Ker je bolj ergonomsko, pogosta stvar pri japonskih vozilih.

mal off..
smile-1.gif


Japonci vozijo po levi. Volan imajo na desni. Mazda/Honda/Toyota ipd.. so japonska vozila zato imajo ergonomijo narejeno na njihov sistem. Za naš (levi) trg obrnejo samo armaturo, na pa vseh sistemov v avtu, ker ni nujno potrebno.
Prav tako imajo japonci za tankat ventil na levi strani, pa izpuh na levi ipd....

Drugače je pa moj izbor:
1) Accord,
2-3) Insignia ali M6
4)Passat
 

MViper

Fizikalc
19. jul 2007
12.139
0
36
45
No, ce bi jaz kupoval, bi bilo itak tako:

Accord
Mazda6
...
C5
Mondeo
S40
Passat
Insignia
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Vsaj glede prvega stavka se strinjava.
Sicer pa očitno eni znajo naredit avto, ki se ne kvari (beri Japonci).











smile-1.gif
eno je naredit avto ki se ne kvari in biti tehnološko par let odzadi ali pa biti vodilni v razvoju in imeti kako leto z novitetami težave..
Kaj hudiča so pa Japonci kdaj prikazali? Šlepajo se za evropskimi proizvajalci in posnemajo njihove oblikovalske smernice in tehnologijo...v bistvu se celo motim, avtoše dajo narest v evropi da bi bil vsaj malo Evropski.
saj še kupit ne moreš avta po zeli, izbiraš med barvo, tremi različnimi motorji pol se pa zgodba konča, da ne govorim o tem na kakšem nivoju so menjalniki, podvozje,,
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.340
672
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik japke pravi:

mal off..
smile-1.gif


Japonci vozijo po levi. Volan imajo na desni. Mazda/Honda/Toyota ipd.. so japonska vozila zato imajo ergonomijo narejeno na njihov sistem. Za naš (levi) trg obrnejo samo armaturo, na pa vseh sistemov v avtu, ker ni nujno potrebno.
Prav tako imajo japonci za tankat ventil na levi strani, pa izpuh na levi ipd....

Drugače je pa moj izbor:
1) Accord,
2-3) Insignia ali M6
4)Passat

Ni cisto tako... Pri razlicici, ki ima volan na desni, je rocna prav tako postavljena na sovoznikovo stran sredinske konzole
smile-1.gif


20101115150108642.jpg



Za tankat imam jaz tudi na levi (torej na voznikovi strani) ... modeli z volanom na desni pa imajo tudi na levi ... ker zunanjosti in kontrukcije pa ne bod menjali zaradi tega
smile-1.gif
...

20101115145047294.jpg


Sicer pa glede odprtine za tocenje goriva... eni imajo na levi, eni na desni ... ne gelde na to, za kateri trg so narejeni
smile-1.gif
...
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.497
9.200
113
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
smile-1.gif
eno je naredit avto ki se ne kvari in biti tehnološko par let odzadi ali pa biti vodilni v razvoju in imeti kako leto z novitetami težave..
Kaj hudiča so pa Japonci kdaj prikazali? Šlepajo se za evropskimi proizvajalci in posnemajo njihove oblikovalske smernice in tehnologijo...v bistvu se celo motim, avtoše dajo narest v evropi da bi bil vsaj malo Evropski.
saj še kupit ne moreš avta po zeli, izbiraš med barvo, tremi različnimi motorji pol se pa zgodba konča, da ne govorim o tem na kakšem nivoju so menjalniki, podvozje,,
Glej, v tej temi se pogovarjamo o treh avtomobilih, od katerih ima zanimivo ravno japonski največ opreme.

In btw. boli me k... za tvoje tehnološke inovacije, če si jih lahko privoščiš ob zgolj mastnem doplačilu. Hkrati pa recimo pri BMW-ju v avtu vrednem 35k EUR moraš doplačat faking 200 EUR za sredinsko konzolo. Ne me jeb.... Japonci kar dajo ven, dajo vsaj za približno normalen denar in v serijsko opremo. In malo glej te tvoje inovacije, koliko jih v uberwagnih doplača? Pri nas imaš faking osnovno trojko, za katero folk kešira po 30 in več jurjev, noter pa izgleda kot kakšen Chevrolet. Pardon, le ta izgleda bolje. Tako da, te inovacije pomagajo en k... In potem še govoriš o nekih okvarah na teh inovacijah. Sorry, ampak da mene avto tako jebe kot tvojega kolega, ko je menjal pol avta, ma ni šans, da še pogledam to znamko, razen če bi mi takoj zamenjali za novega, kateri bi delal brezhibno in se mi svinjsko opravičili.
Mater, vsi avti so mi delali precej normalno, pa so bili zraven še po altersko pregovorno zanesljivi francozi... Tako da, ne mi bluzit o sreči. Če skeširaš normalen denar, potem ima da dobiš normalen avto, ne pa, da je pol leta na servisu. In tudi v tem primeru, čeprav Japonci več ne blestijo tako v zanesljivosti, se z njimi brez izgube živcev dogovoriš, da gre pod garancijo ali kulanco.

Glede izumov so ti pa že drugi odgovorili, kaj so vse japonci vpeljali v proizvodnjo. Da ne govorimo o hibridih, kjer ima Toyota skoraj 10 letno prednost, ja tudi pred tvojim uberwagnom. Pa bo to še naraslo, ker kolikor vem bo šele drugo leto ali šele 2012 naprodaj uberwagen Audi hibrid. Loool.
 

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.107
297
83
Nazaj k temi.
Jaz bi predlagal da obdržiš obstoječega. Obstoječi passat ima več ali manj vso potrebno tehnologijo (varnost, udobje) kot vozila, ki jih izbiraš.
Razliko ki bi jo moral doplačati za novo vozilo porabi raje za dopust ali bolj sproščeno življenje. Avto ki ga imaš, bo brez problema zdržal še naslednjih 200000 km. Skoraj zagotovo lahko rečem da boš imel naslednjih 100000 km manj problemov, kot si jih imel z novim.

V naslednjih 4 ih letih se bodo pa že pojavila vozila, ki bodo tudi bolj varčna od obstoječih.