Mondeo vs. Superb vs. Insignia vs.??

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
Nisem imel namena komentirati voznje ampak porabo pod 5 litrov. Ce ze navajas tako porabo se napisi stil voznje. Potem se pa folk cudi ker njim pa 7 porabi.
 

huehue99

Zelenc'
2. jul 2020
8
1
3
Evo še jaz dam glas za Mondea. Imam sicer karavana z dieselskim motorjem. Med tednom delam kratke relacije prot koncu tedna pa daljše. S tem avtom nimam nikakršnih problemov. Vse dela kot mora,v notranjosti nič ne škripa,... Kot so ti že zgoraj omenili avto ima res prostora kolker češ, vozi se naravnost odlično. Bi te pa opozoril na to, da je avto precej težek in zna biti kakšen manjši motor bolj povod za veliko porabo pa še premaknil se ne bo ravno hitro. So pa bile pri hiši že 3 generacije mondejev in z nobenimi ni bilo večjih (dragih) problemov. Se pa strinjam, da je škoda Superb tudi odličen in lep avto. Žal izkušenj z slednjim nimam.
Kaj pa felerji pri Mondeu, ko je bil star 5 let +? se je poznalo, da je kaj odpadalo, štekalo, kar ne bi smelo itd.?
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.192
3.821
113
Imam sodelavca, ki ima Mondeo "Ghia" 2.0 tdci, letnik 2004 in mu dela ok, predvsem pa avto znotraj (razen malo razpokanega usnja) ne razpada in je še vse tako, kot mora biti. Znanec ima letnik 2012 1,6tdci ""Econetic" in je tudi ok, nič se ne lušči ali odpada (avto ima sicer cca 250.000 km).
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.192
3.821
113
Aja, morda še to: 1,6 dizel v ta avto RES ne paše, saj ga je recimo že avtocesti na kakšnem klancu treba prestavljati v nižjo, če pa je še polno naložen, se že orenk matra (in ima tudi dokaj veliko porabo). Gre za masiven avto, ki ga je treba ustrezno poganjati (z vsaj 2.0 motorjem).
 
  • Všeč mi je
Reactions: PHOBiA

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.107
297
83
Kaj pa felerji pri Mondeu, ko je bil star 5 let +? se je poznalo, da je kaj odpadalo, štekalo, kar ne bi smelo itd.?
za mojega 10 let starega sem pozabil na nekaj 'malenkosti'
Tudi pri meni se je začel luščit krom na prestavni ročici. so mi jo zamenjali. Pa se je ponovilo. Nato sem dal čez hanzaplast, tako da je ok.
Zunanja antena za radio se je začela luščit (verjetno od avtopralnic)

Sprednja žarnica naključno ni delala (jo je bilo potrebno butnit da se je prižgala). Bil nek slab spoj na kontaktu. Rešil avtoelektričar. (podobno se dogaja z zadanjo štop žarnico)
Hupa nehala delat. (isto rešil avtoelektričar) baje neka korozija.
Desno vzratno ogledalo se ne spusti, ko dam v vzratno.

Ampak zaradi teh malenkosti še ne nameravam menjati avta.
 

PHOBiA

Guru
11. jul 2013
4.055
1.269
113
Aja, morda še to: 1,6 dizel v ta avto RES ne paše, saj ga je recimo že avtocesti na kakšnem klancu treba prestavljati v nižjo, če pa je še polno naložen, se že orenk matra (in ima tudi dokaj veliko porabo). Gre za masiven avto, ki ga je treba ustrezno poganjati (z vsaj 2.0 motorjem).

Imam 1.6tdci in mi trenutno recimo se odgovarja, ogromno vozenj na AC ob omejitvi 110 in 100, tak da se gre. Vendar klima plus nalozen avto pa je ze kriz, ja. Poraba je sicer ob moji voznji 4,4, lifetime pa 4, 7.

Drugace je meni sla sklopka nazalost. Kar fajn strosek.

Drugo vse ok, z motorjem vse bp.
 

B81

22. jul 2007
34.425
8.917
113
No moj stari Mondeo je bil letnik 2002, bencin 145 KM. Kaj vse je toti avto zdržal...ne vem, kateri avto bi se lahko šel z njim. To je robato, močno, to daš gas, se zaziba levo desno, zadere pa gre... ne pa te nove piščalke majčkene...daš gas pa ne ve če bi se zadrl ali bi zakašljal ali bi crknil kar....

Bi tu vprašal, kaj pa Superb? Videl prtljažnik danes od blizu in se zdi čisto neki bolj fini avto (imela el .prtlj. vrata), nekako mi je delovala krepko nad passatom, mondeom in ostalimi podobnimi?

Sicer pa je fino prebrat, da se Mondeo primerja enako z ostalimi. Ker iščem nekaj, se mi zdi nekak ok nakup, le da se verjetno malce težje proda potem pri 10. letih, kot se proda passat.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.192
3.821
113
No ja, Superb to ravno ni, razen če primerjaš L&K z Ambition Passatom. Placa ima pa res več, tako v kabini kot v prtljažniku.
 

B81

22. jul 2007
34.425
8.917
113
Kaj pa je L&K? Zdelo se mi je, da je vse nekak zapolnjeno zadaj, prtljažnik npr. je stisnil in se je rolo odpeljal naprej... (ne vem, če ima passat mogoče enako).
Prvi vtis pač.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Meni je limuzinska izvedba passata zelo vseč, ampak, kaj, ko so ga zelo, zelo polomili pri izvedbi prtljažnika, ki se oprostite izrazu, bumbarsko odpira. Zato so izgubili kupca in gledam samo Superba, ki se mu odpre komplet prtljaznik zadaj s šipo vred. Passat karavan mi je pa grd oz. nevsecen, ampak limuzina pa zelo lepa
 

B81

22. jul 2007
34.425
8.917
113
Pomeni da ima passat 4 vrata, superb pa 5. Mondei so obe varianti, passat le ena, vecina avtov ima samo 4 vrattne limuzine, enako bmw. Za 5 vrat je potem drug model avta, npr. A4 in A5..
 

first1

Fizikalc
19. mar 2018
287
132
43
Drugace je meni sla sklopka nazalost. Kar fajn strosek.
Koliko je to? Kolega je zdaj pri 200k km na 1.6 tdci mondeo, pa je prvič sklopko menjal pri cca 80k km, sedaj pri 200k km pa kar komplet sklopko in dvomasni vztrajnik, prišlo je okoli jurja baje. Ali so sklopke poddimenzionirane na teh 1.6 tdci ali pa pač on ne zna speljevati. Res pa da ima dosti mestne vožnje.
No moj stari Mondeo je bil letnik 2002, bencin 145 KM. Kaj vse je toti avto zdržal...ne vem, kateri avto bi se lahko šel z njim.
Lahko potrdim navedeno, res da je spil malo več od dizlov, ampak še vedno ne pretirano za svojo težo in velikost. Klima je vseh 15 let delala brezhibno, motor z verigo, pa tudi v ovinke je šel solidno. Tudi sam imam lepe spomine nanj.
 

B81

22. jul 2007
34.425
8.917
113
Mimogrede, meni je sklopko zrihtal en uporabnik tukaj, pa se ne spomnim več imena, za smešen denar. Vztrajnika ni bilo potrebno menjat, pri ca 220 k km je avto šel v Bolgarijo za 450 eur...
ne vem od kod cene jurja ipd za sklopko, ležaj in vztrajnik.
1594449779708.png
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.388
1.354
113
Ce te skrbijo kratke relacije potem noben "turbo motor" ni primeren. Namrec oba se dolgo segrevata.

To drži, in sam to opažam na Suzukijevem trivaljnem 1.0 mlinčku, predvsem se pozna pozimi. Sem težil na servisu (dobil odgovor, da so vsi taki), in ker nisem verjel, sem sitnaril še na angleškem forumu (dobil isti odgovor).

Ampak: kakšen je razlog za to?
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Zato, ker je izkoristek bencina mnogo vecji, kot bencinski motorji 20 let nazaj. Torej gre manj energije v toploto in vec v pogon. Vcasih je pa slo vec energije v toploto in manj v pogon, ker so bili izkoristki slabsi. Zato se nasploh tudi diesel motorji tezje ogrejejo, ker motor bolj izkoristi nafto, plus manjsi obrati motorja tudi nekaj naredijo v to smer.
Pri novejsih turbo mlinckih so verjetno tudi obrati malo manjsi, ker turbina pomaga, ker vcasih si rabil pri navadnih bencinarjih malo vec obratov, da se je zbudil.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.388
1.354
113
Koliko pa so to varni motorji za 15 km fure sem pa tja?

Če sicer motor ni na slabem glasu, ne bo nobene panike.

Se pa pri takšni kilometrini in malem turbo mlinčku pripravi, da bo pozimi (avto v neogrevani garaži) trajalo ene pol razdalje, da bo kaj resnega od gretja. In na poti nazaj (če na šihtu nimaš garaže), bo zares začelo greti še kasneje.

Lahko bi vgradili kakšne žaluzije v masko :)