Tukaj se pa tudi sam pridružujem LeQuacku ter NekdoK-ju:
možnost, da avto po 10 letih zariba seveda obstaja, a v primerjavi z iztrošenostjo baterij po 10 letih je ta možnost majhna.
Če poenostavim: danes kupim 10 let star avto z 200000 km, ... mogoče bo kaj večjega crknilo, ampak večja verjetost je, da bom z njim naredil še 100000 km. Do recimo starosti avta 15 let.
In kupim električarja. Ko bo avto star 10 let, bom ZAGOTOVO moral menjat baterijo za vsoto pod njegovo tržno vrednostjo (po 10 letih).
In, kaj bo naredila oseba z malo dohodki, sploh, če bodo električarji cenovno še naprej "zlati"?
Sedanji avtomobili (ne morem pisat za tiste čez 5, 10 let) bodo dejansko približno ekonomsko koristni samo 1.lastnikom (če seveda imajo denar), 2.lastniku po 10 letih pa zagotovo ne. Za avto bo plačal 10k€, pol pa še 15k€ za amenjavo baterije ...k'mon.