Okolju prijazni avtomobili

sad

Guru
24. avg 2007
20.461
9.154
113
Tole je pa odgovor industrije na podaljševanje življenjske dobe:

Je to prava smer?
Odlična ideja. Seveda je pa vse odvisno od izvedbe. Stroškovne učinkovitosti obnove in seveda posledično cene za kupca. Ker če je to le en nov način molzenja kupcev, potem…
Drugače pa odlična in tudi po mojem mnenju res ekološka zadeva, ne pa prisilno siljenje v nakup EVjev, hkrati pa popolnoma ok delujoče ICE na odpad. Res ekološko.
A ni tudi Renault preusmeril eno tovarno iz izdelave avtomobilov na obnovo izrabljenih baterij?
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.841
5.085
113
No ja. Gor omenjajo neke lizinge na 2 ali 3 leta. V tem času ti avti vsaj 300k km nabuhajo, v tujini, da ne bo pomote. Verjetno malo kozmetičnih popravkov, pa kak element motorja in pogona, ki kaže neke večje znake obrabe. Ostalo ne bodo rihtal. Mašine ne bodo menjal, karoserije tudi ne. Bo pa bolj ziher za kupit za kakega laika, kot od švercerja z 03 območja.
In kaj točno je tu drugače od redno servisiranega avta z znano zgodovino, ki ga lahko že zdaj kupiš?

Aje ne točno vsi rabljeni avti se prodajajo pri švercerih iz 03 območja z 300+ k km. Brez zgodovine. Enostavno ni druge opcije. Recimo na pooblaščencih servisirani preverjeni avti ne obstajajo al kaj?
Pa ki vi živite da vas ne vkradejo.


Jaz sn dobo 4 leta starega z 93k km iz lizinga (Belgija) pa z vso znano zgodovino. Še za jebeno menjavo brisalcev je blo vpisano.
Tak da očitno že zaj gre, če v pravo smer pogledaš.
Ne vozijo povsod avtov balkanci, ki bi samo furali do konca pol pa minimum, da lahko fura dalje.

To zgoraj je pač nov način molzenja kupcev, oziroma poskrbet, da denar ostane nim in ne nekemu tretjemu servisu. Ker sfukan avto ti zrihta vsak servis, za to ne rabiš tovarne. In v avto, ki je po treh letih potrebn obnove bo pač preveč treba vložit, da bi blo finančno smiselno za kupca. Redno vzdrževan je pa v nobenem primeru ne rabi. Pa čeprav ma 300k.

Če pa to mislijo dejansko neke resne zadeve naredit kot menjava pogonskega sklopa in notranjosti je pa nekaj drugega.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

sad

Guru
24. avg 2007
20.461
9.154
113
Dej malo vdihni, pa se ne obešaj na tista PRVA tri leta. Tukaj pišejo o 3x treh letih. Tam se pa zna že poznati razlika. Seveda pa, kot sem že prej zapisal: odvisno od stroškovne učinkovitosti tega (proti kupcu).
 
Nazadnje urejeno:

map

Guru
6. jul 2008
7.779
1.919
113
najrajš na babi
Obnova avta je verjetno v tovarni bistveno cenejša kot pri lokalnem avtomehaniku. Predvsem zaradi mase delov, ki so praktično zastonj, mehankar jih mora pa po tržni ceni plačat.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.461
9.154
113
:valjamse: Sam strošek običajno nima praktično nobene veze s tržno ceno, aka ceno, ki jo bo Toyota postavila proti stranki.
Tipičen primer je recimo rabljen avto x znamke, ki se bo prodal pri zastopniku x znamke za jurja več, ker je pač v zavesti kupca tak avto boljši, čeprav je prišel iz istega kontingenta iz Italije, kot avto pri Rabljen avto d.o.o..
 
Nazadnje urejeno:

map

Guru
6. jul 2008
7.779
1.919
113
najrajš na babi
Seveda ne, ampak če hočejo prodati spedenan avto lahko to pedenanje storijo veliko ceneje kot turk u njemačkoj. In zadeva se bo izšla. Vozila bodo odkupovali po bistveno nižji ceni kot je tržna cena. Kot vsak trgovec na sončni in senčni strani alp. Kar se pa tiče vozil iz raznih poslovnih najemom, je pa čista win-win kobinacija. Uporabnik tako avto preplača, oz da vsaj toliko kot je nakupna cena avta, po preteku pogodbe pa avto ostane v firmi, minimalna obnova in se proda dalje. Čisti denar.

Pa bolj kot tistega jurja po rabljenem avtu, si podjetje tako krepi marketing, ustavrja bodočo bazo kupcev, ter ustvarja ugled znamke, kateri je mar za potrošnike. Čisto kontra kot pri tistem revežu v sosednji temi o cliotu. In to se zna dolgoročno obrestovat.
 
Nazadnje urejeno:

sad

Guru
24. avg 2007
20.461
9.154
113
Še enkrat, če nisi prebral tistega pr sporočila Toyote. V njem je bila omenjena VIŠJA tržna vrednost takega avtomobila. Zato sem napisal, da počakajmo, kaj bo dejansko iz tega se ven rodilo, ker taki pr članki mi takoj povzročijo, da se primem za denarnico. Sam strošek “obnove“ tukaj ni toliko pomemben.
Samo še v razmislek: Čedo iz Celja ima lahko bistveno nižji strošek “obnove” z deli na črno, po možnosti ukradenimi, kot pa pooblaščenc, ki mora večkrat precenjene dele kupovati znotraj Toyota mreže. In tudi če bo to delala Toyota v nekem centru, bodo že samo stroški logistike avtomobilov kar nekaj nanesli.
Počakajmo, kaj se bo iz tega dejansko izcimilo. Ideja je odlična, ampak nekako mi liči na novo cuzanje kupcev. Aka BMW Premium Selection, pa greš gledat avto in je praktično samo še 1/4 avta v original barvi. Noter pa kot bi bik kravo pof…
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
Počakajmo par let pa vidimo. Vsekakor pa pozitiven odmik od samo proizvodnje novih smeti.
Tudi Apple v tujini prodaja refurb izdelke v svoji prodajni mreži in daje leto garancije zanje …

Glede na to, da so avtomobili vsako leto dražji, je edini način, da se ekonomika ne sesuje in posledično avto industrija ne naredi samomora iz zasede, da imajo izdelki pač tudi daljšo življenjsko dobo.
Če tega ne bodo naredili, bo uletel nekdo z nizko ceno in jih razjebal. Verjetno Kitajci.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.150
4.596
113
Proizvajalci vozil si želijo, da od svojega izdelka dobivajo denar bolj dolgoročno. Ali dajanje v najem, ali tovarniška obnova vsakih nekaj let, ali naročnina na neke SW, itd ...
Samo prodaja olja in filtrov po n-kratniku cene servisni mreži v tem trenutku ni več dovolj dobičkonosno.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.461
9.154
113
Seveda je dovolj dobičkonosna sedaj. Samo proizvajalci niso butli in vedo, da se bo ta vir z EVji zelo zmanjšal. Zato pa poizkušajo najti nove načine prihodkov, pa najsi bodo online storitve ali pa menjava hladilne tekočine v bateriji na 60.000km s ceno blizu tisočaka. #šparamo
 
  • Všeč mi je
Reactions: novaa

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.630
767
113
Koliko pa ima danes v resnici proizvajalec od servisiranja vozil? A ni to bolj v domeni trgovcev, tudi trguvci poberejo kar zajeten delež marže. To da se proizvajalec vključi v "refurbish" rabljenih vozil bo vsekakor nek nov prihodek, ki ga do sedaj ni bilo.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.461
9.154
113
Koliko? No, na hitro. Cena IDENTIČNEGA dela (razen morda tovarniške številke dela ni gor) je vsaj 4x višja od cene v trgovini z deli. Pooblaščenci imajo okrog 30-40% rabata, pa računaj. Upoštevaj dejstvo, da jaz pebo kmet kupim 1 kos, tovarna pa milion kosov.
Potem računaj “licence”, pa obvezna šolanja, pa letna naročnina na program, pa nakup orodja, kjer so cene spet da te srat prime, pa…
Ja, res jim je težko :).
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.173
8.953
113
PA še mal upooštevaš, da na uradnih servish povečini še delajo samo ziher stvari, redni servisi, vpoklici, če pa je kaj zagonetnega, pa hitro diagnostika, potem pa po vrsti vse menjavat.... Lahko sicer da se motim, ampak tako imam občutek, glede na skupine v katerih sodelujem, in podobno kako te ponavadi odslovijo na servisu.
Nekako pa se mora tudi steklo in marmor v salonu poplačat.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.630
767
113
Koliko? No, na hitro. Cena IDENTIČNEGA dela (razen morda tovarniške številke dela ni gor) je vsaj 4x višja od cene v trgovini z deli. Pooblaščenci imajo okrog 30-40% rabata, pa računaj. Upoštevaj dejstvo, da jaz pebo kmet kupim 1 kos, tovarna pa milion kosov.
Potem računaj “licence”, pa obvezna šolanja, pa letna naročnina na program, pa nakup orodja, kjer so cene spet da te srat prime, pa…
Ja, res jim je težko :).

Dosti stvari si napisal na pamet preko palca. Ti praviš da je to veliko jaz ti pa preko palca povem da je to malo. Če ti tvoja znamka prodaja dele (pa ne mi z oljem in drobnim potrošnim materialom) 4x dražje, bi bilo za razmislit o menjavi znamke.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.630
767
113
A se spomnite kako je luka51 iskal 12V akku in je dobil na uradnem servisu AGM ceneje kot preko trgovine z avtodeli? Ja, se mi je zdelo, da se spomnite.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.173
8.953
113
glej kakšen čep in kakšen vijak in kaj podobnega dobiš lahko ceneje, vse ostalo pa bolj no no. Vredi?
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.173
8.953
113
ne vem, agm sem jaz dobil ceneje pri lokalcu kot uradnega, ,je pa isto bil varta kot genuine. .... prej sklepam da je bil solo srečni poizkus kot pa ustaljena praksa. Se pa dobi , ampak to je tak kot 10 let+ stara premija z malo prevoženimi kmji, ali 35 letna top pa še nedolžna in podobne fore. Al pa samorog.