Meni so se na statični zdli faj ideja, ko pa je treba vozit, je pa katastrofa.
Višina je le en del težav. Potem je tu globinski vid, dovolj širok kot in odsevi svetlobe. Avudi pade pri vseh štirih. Bomo počakali na dobimo Hondo v roke, pa bomo videli, ali je kaj boljša.Avtor v videu je rekel, da je Hondina izvedba ogledal precej boljša od konkurence... tukaj naj bi “delovala”. Verjetno zato, ker so ekrani postavljeni na višino dejanskih ogledal. Vsekakor pa je treba pocčakati na več mnenj.
Nisem napisal da ni smiselno, ampak da pri e-tronu ni ok oziroma je katastrofa.Težava je v tem, da o tehničnih zadevah pamutujejo netehnični ljudje.
V življenju še nisi nič ustvaril, tvoje življenje je samo pametovanje, zato imaš izkrivljen pogled na svet.
Ko boš enkrat v življenju nekaj naredil iz nič in vedel koliko truda je za to potrebnega, boš bolj cenil stvari.
Vsaka nova stvar potrebuje čas, da doseže nek optimum. Če prva verzija še ni odlična, nikakor ne moremo trditi, da zadeva ni smiselna.
Ker sam pač nimaš zmožnosti dojemanja vseh potencialov, ampak se odzivaš na trenutne dražljaje, pa pač trobiš neumnosti.
Pa namesto, da si užaljen, malo razmisli o napisanem.
Saj vem, da v življenju nimaš kaj pokazat,
...V življenju še nisi nič ustvaril
Rešitve sicer nisem videl, ti pa zlahka verjamem, da je presneto malo verjetno, da bi digitalni prikaz "prevaral" oči, da bi videle približno enako kot to rešuje preprosto ogledalo. Ko se pojavi pri delu voznikov še starostna daljnovidnost, ki sicer sedaj v prometu ni težava, je še bolj vprašanje, koliko je taka rešitev uporabna.Nisem napisal da ni smiselno, ampak da pri e-tronu ni ok oziroma je katastrofa.
O tem, kaj sem v življenju ustvaril boš pa težko sodil, ker očitno nimaš pojma o tem.
Imaš pa očitno težave sam s sabo i s tem, kaj si ti ustvaril, ker vidom, da uporabnike rad obkladaš s takimi..
Kot napisano: ne veš, kaj je kdo ustvaril, zato ne pametuj. Ali pa daj, če hočeš, ampak potem narediš tak vtis, kot sem napisal zgoraj. Jaz sam pri sebi s tem, kaj sem ustavil, nima težav. SO bile uspešne in neuspešne stvari, iz obojih se človek veliko nauči.Samo tiste, ki trud drugih vedno dajejo v nič sami pa nimajo kaj pokazat.
Zanimivo je, da digitalno sredinsko vzvratno ogledalo v Evoqueu deluje veliko bolje. OK, še vedno je problem spremembe fokusa oči, ampak je pa namestitev klasična (zato tudi sprememba fokusa ne moti toliko), vidno polje večje, kot pri klasiki, pa hkrati ostaja tudi klasična rešitev in lahko, če rabiš, preklopiš. Tega "ogledala" sem se navadil v uri ali dveh, mi ni več na pamet padlo, da bi nazaj na klasično ogledalo preklapljal. V Audiju je pa res vese narobe, edini plus je, da dobro signalizira infote senzorja mrtvih kotov ipd ...Rešitve sicer nisem videl, ti pa zlahka verjamem, da je presneto malo verjetno, da bi digitalni prikaz "prevaral" oči, da bi videle približno enako kot to rešuje preprosto ogledalo. Ko se pojavi pri delu voznikov še starostna daljnovidnost, ki sicer sedaj v prometu ni težava, je še bolj vprašanje, koliko je taka rešitev uporabna.
Podoben problem so javljali lastniki Chevrolet Bolt EV-jev, ko je ven prišel, ki je imel tudi opcije digitalnega sredinskega ekrana za pogled zadnje kamere.Zanimivo je, da digitalno sredinsko vzvratno ogledalo v Evoqueu deluje veliko bolje. OK, še vedno je problem spremembe fokusa oči,
Kot napisano: ne veš, kaj je kdo ustvaril, zato ne pametuj. Ali pa daj, če hočeš, ampak potem narediš tak vtis, kot sem napisal zgoraj. Jaz sam pri sebi s tem, kaj sem ustavil, nima težav. SO bile uspešne in neuspešne stvari, iz obojih se človek veliko nauči.
According to the German supplier, full hybridization was only possible with high voltage systems, of up to 800V. Continental says it has solved the problem with a stronger, water-cooled electric motor that delivers 30 kW. Or 40 hp.
Continental trdi, da ta njihov sistem lahko da od sebe 30 kW, se pravi da od baterije do inverterja mora biti napeljan kabel preko katerega bo tekel tok 625 A.