Okolju prijazni avtomobili

skala

Majstr
27. feb 2013
9.545
166
63
Kamnje
čeprav če že daš kamero imaš to svobodo da lahko ekran postaviš kamor koli. nekam kjer ga skozi gledaš perfektno še če imaš ekrana za oba špegla eden zraven drugega da imaš res pregled. vsaj moje mnenje.
 

Mato

Fizikalc
3. okt 2007
1.651
38
48
Meni so se na statični zdli faj ideja, ko pa je treba vozit, je pa katastrofa.
Težava je v tem, da o tehničnih zadevah pamutujejo netehnični ljudje.
V življenju še nisi nič ustvaril, tvoje življenje je samo pametovanje, zato imaš izkrivljen pogled na svet.
Ko boš enkrat v življenju nekaj naredil iz nič in vedel koliko truda je za to potrebnega, boš bolj cenil stvari.
Vsaka nova stvar potrebuje čas, da doseže nek optimum. Če prva verzija še ni odlična, nikakor ne moremo trditi, da zadeva ni smiselna.
Ker sam pač nimaš zmožnosti dojemanja vseh potencialov, ampak se odzivaš na trenutne dražljaje, pa pač trobiš neumnosti.

Pa namesto, da si užaljen, malo razmisli o napisanem.
 

SJTV1

Avtomagazinovec
18. jul 2007
16.566
187
63
Obišči stran
Avtor v videu je rekel, da je Hondina izvedba ogledal precej boljša od konkurence... tukaj naj bi “delovala”. Verjetno zato, ker so ekrani postavljeni na višino dejanskih ogledal. Vsekakor pa je treba pocčakati na več mnenj.
Višina je le en del težav. Potem je tu globinski vid, dovolj širok kot in odsevi svetlobe. Avudi pade pri vseh štirih. Bomo počakali na dobimo Hondo v roke, pa bomo videli, ali je kaj boljša.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Ogo

SJTV1

Avtomagazinovec
18. jul 2007
16.566
187
63
Obišči stran
Težava je v tem, da o tehničnih zadevah pamutujejo netehnični ljudje.
V življenju še nisi nič ustvaril, tvoje življenje je samo pametovanje, zato imaš izkrivljen pogled na svet.
Ko boš enkrat v življenju nekaj naredil iz nič in vedel koliko truda je za to potrebnega, boš bolj cenil stvari.
Vsaka nova stvar potrebuje čas, da doseže nek optimum. Če prva verzija še ni odlična, nikakor ne moremo trditi, da zadeva ni smiselna.
Ker sam pač nimaš zmožnosti dojemanja vseh potencialov, ampak se odzivaš na trenutne dražljaje, pa pač trobiš neumnosti.

Pa namesto, da si užaljen, malo razmisli o napisanem.
Nisem napisal da ni smiselno, ampak da pri e-tronu ni ok oziroma je katastrofa.
O tem, kaj sem v življenju ustvaril boš pa težko sodil, ker očitno nimaš pojma o tem.
Imaš pa očitno težave sam s sabo i s tem, kaj si ti ustvaril, ker vidom, da uporabnike rad obkladaš s takimi
Saj vem, da v življenju nimaš kaj pokazat,
V življenju še nisi nič ustvaril
...
 

Mato

Fizikalc
3. okt 2007
1.651
38
48
Če bi se sam spustil na tvoj nivo in otročje užaljeno lepil tvoje citate, bi zasral temo.
Kaj sem ti pa napisal, pa tako žal nisi dojel.
 

Pepe

Majstr
20. sep 2007
9.091
317
83
Nisem napisal da ni smiselno, ampak da pri e-tronu ni ok oziroma je katastrofa.
O tem, kaj sem v življenju ustvaril boš pa težko sodil, ker očitno nimaš pojma o tem.
Imaš pa očitno težave sam s sabo i s tem, kaj si ti ustvaril, ker vidom, da uporabnike rad obkladaš s takimi..
Rešitve sicer nisem videl, ti pa zlahka verjamem, da je presneto malo verjetno, da bi digitalni prikaz "prevaral" oči, da bi videle približno enako kot to rešuje preprosto ogledalo. Ko se pojavi pri delu voznikov še starostna daljnovidnost, ki sicer sedaj v prometu ni težava, je še bolj vprašanje, koliko je taka rešitev uporabna.
 

SJTV1

Avtomagazinovec
18. jul 2007
16.566
187
63
Obišči stran
Samo tiste, ki trud drugih vedno dajejo v nič sami pa nimajo kaj pokazat.
Kot napisano: ne veš, kaj je kdo ustvaril, zato ne pametuj. Ali pa daj, če hočeš, ampak potem narediš tak vtis, kot sem napisal zgoraj. Jaz sam pri sebi s tem, kaj sem ustavil, nima težav. SO bile uspešne in neuspešne stvari, iz obojih se človek veliko nauči.
 

SJTV1

Avtomagazinovec
18. jul 2007
16.566
187
63
Obišči stran
Rešitve sicer nisem videl, ti pa zlahka verjamem, da je presneto malo verjetno, da bi digitalni prikaz "prevaral" oči, da bi videle približno enako kot to rešuje preprosto ogledalo. Ko se pojavi pri delu voznikov še starostna daljnovidnost, ki sicer sedaj v prometu ni težava, je še bolj vprašanje, koliko je taka rešitev uporabna.
Zanimivo je, da digitalno sredinsko vzvratno ogledalo v Evoqueu deluje veliko bolje. OK, še vedno je problem spremembe fokusa oči, ampak je pa namestitev klasična (zato tudi sprememba fokusa ne moti toliko), vidno polje večje, kot pri klasiki, pa hkrati ostaja tudi klasična rešitev in lahko, če rabiš, preklopiš. Tega "ogledala" sem se navadil v uri ali dveh, mi ni več na pamet padlo, da bi nazaj na klasično ogledalo preklapljal. V Audiju je pa res vese narobe, edini plus je, da dobro signalizira infote senzorja mrtvih kotov ipd ...
 

AndY1

Rusofil
Osebje foruma
18. sep 2007
14.698
227
63
Zanimivo je, da digitalno sredinsko vzvratno ogledalo v Evoqueu deluje veliko bolje. OK, še vedno je problem spremembe fokusa oči,
Podoben problem so javljali lastniki Chevrolet Bolt EV-jev, ko je ven prišel, ki je imel tudi opcije digitalnega sredinskega ekrana za pogled zadnje kamere.
Lahko si imel nastavljeno na klasično ogledalo, ob pritisku na gumb pa je prestavilo na digitalno sliko zadnje kamere.
Problem je bil globinski vid, ker morajo oči za pogled na isto površino (ogledalo) imeti drugačen fokus za vsak od primerov.
 

Mato

Fizikalc
3. okt 2007
1.651
38
48
Kot napisano: ne veš, kaj je kdo ustvaril, zato ne pametuj. Ali pa daj, če hočeš, ampak potem narediš tak vtis, kot sem napisal zgoraj. Jaz sam pri sebi s tem, kaj sem ustavil, nima težav. SO bile uspešne in neuspešne stvari, iz obojih se človek veliko nauči.
Nisem imel v mislih, da v življenju nisi nič naredil, ampak v tehničnem smislu. Nima veze, neplodna debata.

Vsi razmišljate samo v tem, da želite imeti enak občutek, kot na klasičnem ogledalu. Tega verjetno ni možno doseči.
Je pa možno ogromno drugih stvari, ki jih z običajnim ogledalom ni možno. Boljše pokrivanje vseh kotov, možnost opozoril, prilagodljiv pogled glede na porebe,
informacije o hitrosti, oddaljenosti objektov v ogledalu, ob prižganem smerniku barvno opozorilo, ali je manever varen ali ne ....Možnosti je neskončno. Verjetno v naslednjih verzijah niti ne bo več teh izrastkov pri strani, kjer so bila včasih ogledala.
 

SJTV1

Avtomagazinovec
18. jul 2007
16.566
187
63
Obišči stran
Čisto vseeno, je, ustvariš nek tehnični projekt/izdelek, ali pa če npr. razviješ neko novo storitev ipd. Oboje je zaj..., za oboje rabiš znanje, vztrajnost, ekipo ipd ... Tudi denar. Been there, done that.

Ni problem v samem konceptu kamere namesto ogledala, (kot napisano, sredinsko v Evoqueu se mi zdi fajn), pisal sem izrecno o Audijevi rešitvi (ki je ob EVoque edina, ki sem jo sprobal, če odštejem par poskusov prej z nekimi malimi slikicami v sredinskem vzvratnem od rikverc kamere). Ker če bi audi imel:
- večja zaslona
- višje nameščena zaslona
- bolj širokokotno kamero,

bi bil veliko bolj, če že ne čisto uporaben. Za infote v ogledalu sem pa napisal, da so super (za mrtvi kot ipd).
Bo pa občutek moral biti blizu klasiki, enostavno zato, ker oči rabijo določen čas, da spremenijo fokus, in ta se, če je nametitev, osvatlitev, velikost ipd napačna, še dodatno poveča, kar neposredo vpliva na varnost. Super bi recimo bilo, da je namesto ločenih zaslonov raje projicirni zaslon na stransko ali prednje steklo.In naslednja stopnja (če je displej na vratih) bi moral biti sistem, ki pogled kamere prilagaja položaju voznikove glave (in je efekt enak, kot če se recimo malo skloniš ali nagneš pri navadnem ogledalu).
 

NekdoK

Fizikalc
17. jun 2008
2.312
15
38
EU
Digitalno ali ne, še vedno ti ne uide, da sam še fizično na hitro pogledaš na stran, vsaj dokler moraš še sam voziti avto. Se mi zdijo pa vse tehnične rešitve dobrodošle, dokler se pač zavedaš, da gre zgolj za neko asistenco
 

Gasper008

Majstr
24. sep 2012
3.277
160
63
Ne vem zakaj ta obsedenost s temi 48V, OK ni potrebno "oranžnih kablov" pa nekih certifikatov. Samo kaj je pa downside? Continental trdi, da ta njihov sistem lahko da od sebe 30 kW, se pravi da od baterije do inverterja mora biti napeljan kabel preko katerega bo tekel tok 625 A. Kaj to pomeni če imam motor spredaj baterijo pa v prtljažniku? Pa ne mislim samo na problem pregrevanje takega kabla, ampak vsako gretje kabla pomeni izgubo učinkovitosti. Če želiš narediti baterijo, ki bo preživela celo življensko dobo vozila in dajala od sebe 30 kW, potrebuješ kar zajeten prostor za to baterijo, pod motornim pokrov to stlačit ni šanse.

Na koncu pa tak sistem potrebuje vse dele konvecionalnega pogona (menjalnik), nič ne naredi na mehanski poenostavitvi. To je bolt-on solution za tiste, ki nočejo iti v razvoj dedicated hibridnega pogona. Me res zanima koliko časa bo taka rešitev preživela. Ne gre se samo za končno ceno vozila, ampak tudi za to kakšno dodano vrednost, da tak pogon lastniku vozila, samo varčevanje z gorivom ga ne bo prodajalo.

Continental ima sicer plane iz tega 48V narediti celo PHEV sistem, argument je kao da za WLTP ni potreben noben EV only range, ampak zadostuje če baterija ves čas samo malo "pomaga" in s tem znižuje porabo, me res zanima kdo bo to kupil, IMO jim je ta obsedenost z WLTP čisto zameglila um, na koncu je potrošnik tisti, ki se odloči kaj bo kupil:
https://www.continental.com/en/press/press-releases/2019-07-02-48v-high-power-176814
 

NekdoK

Fizikalc
17. jun 2008
2.312
15
38
EU
Definitivno ima ogromen potencial, da baterija pomaga v kritičnih momentih in s tem ogromno zmanjša izpust plinov, posledično pa je še manjša poraba. To je v bistvu ultimativna rešitev za prehodno obdobje, predvsem za vse, ki si sploh ne bodo mogli privoščiti EV oziroma alternativna vozila še kar nekaj desetletij. Vsi pa vemo kaj bo leta 2050:eek:
 

Gasper008

Majstr
24. sep 2012
3.277
160
63
Kaj bo takrat? Konec sveta?

Folk kupuje neracionalno, tisto kar želi, poglej na cesto koliko je SUVjev. Ne vem kaj bo take prepričalo, da bodo dali dva jurja več za nek 48V hibrid. Sploh na trgu kjer za 2 jurja več kot stane nek turbo bencinski mlinček z avtomatskim menjalnikom dobiš že običnega (200+ V) hibrida, ki je mehansko enostavnejši in ni skrbi s sklopkami, mehatroniko in še čim.
 

AndY1

Rusofil
Osebje foruma
18. sep 2007
14.698
227
63
Teh mild hibridov je vedno več pri proizvajalcih, ki do sedaj nimajo še kakšne konkretne elektrificirane rešitve (Suzuki, Mazda,...), kar je normalno.

Pač, emisijske standarde morajo dosegati in ti sistemi jim kupijo potreben čas.

Sicer pa v njih ne vidim nič slabega. Vsaj zaviralna energija se ujame in se jo pouporabi. Že pri moji MX5, ki ima kondenzator, kamor shranjuje zaviralno energijo in se jo uporablja za 12V porabnike, se verjetno nekaj pozna.
 

SJTV1

Avtomagazinovec
18. jul 2007
16.566
187
63
Obišči stran
48 ima smisel zato, ker se tudi sicer kompletna avtomobilska elektronika seli na 48V (zaradi asistenčnih sistemov). In če bo v avtu že 48V napeljava, pa če se da na 48V naredit znosno zmogljiv hibridni sistem, zakaj potem ne?