Če je gospodarsko smiselno, bodo stvari zaživele brez teh subvencij. Velika večina tega denarja bi po najkrajši poti zapustila Slovenijo. Ne vidim razloga, da bi Slovenija morala podpirati Teslo iz našega proračuna.
Proizvajalci pri nas itak ponavadi dajo podporo. Od kod misliš, da so bile take cene za e-Up in e-Golfa? In so za Zoe?Subvencije na EV bi morali ukiniti... in jih zamenjati z nižjim DDV-jem. Če že subvencije, bi jih pa morali pogojevati tudi z deležem proizvajalca (tako kot je recimo v Nemčiji... 6k€ država, 3k€ proizvajalec).
Proizvajalci pri nas itak ponavadi dajo podporo. Od kod misliš, da so bile take cene za e-Up in e-Golfa? In so za Zoe?
Vsem je jasno, zakaj so bile akcijske cene za e-Up in e-Golfa... če ne bi teh prodajali praktično pod ceno, bi pa plačali kazen, ker bi presegli zastavljeno mejo izpustov. Sicer so pa te akcije bile tudi v tujini in ne samo pri nas... Me zanima, če bo kakšna podobna akcija za ID.3...Proizvajalci pri nas itak ponavadi dajo podporo. Od kod misliš, da so bile take cene za e-Up in e-Golfa? In so za Zoe?
Pomoč?Kakšna povezava na domače polnenje el. Vozil?
DDV je stvar proračuna, subvencije so izvenproračunske.
Ali je fajn, da so nižali proračun ... Hmmm ... Na prvo žogo sicer ne, ampak če bi hoteli ostati na istem ob nižjih prilivih v sklad (ki so posledica predvsem nižje porabe elektrike zaradi korone), bi morali pa kakemu drugemu programu vzet. Sam sicer menim, da bi morali za EV povečat, ne manjšat, pa manjšat za stavbe, ampak kdo drug ima pa verjetno ravno nasprotno mnenje.
Jaz tudi mislim da bi morali vlagat bolj v javni prevoz kot v osebno vozilo.
Pa sem frišni lastnik ev-ja.... koristim trend
Pozabljaš na zelo visok strošek: razvoj. Tistih nekaj 10 milijard, ki gredo v razvoj e-mobilnosti, je turdi treba vračunat v ceno izdelka. In če je stroškov razvoja veliko, prodanih kosov pa še relativno malo (kar se bo v prihodnosti obrnilo), je cena pač takšna, kot je.Po eni strani avtomobilska industrija jamra, da je električni avto veliko bolj enostaven in bo zato v bodočnosti potrebno precej manj delavcev, po drugi strani pa jamrajo, da je proizvodnja draga in da brez subvencij ne gre.
To sta dve stvari, ki ne gresta skupaj. Pri izdelku nas bolj ali manj stane samo človeško delo v celotni verigi.
Enako jaz PHEV ali pa tudi BEV za naslednjega. Nikakor pa ne mislim, da bom s tem kaj manj obremenil okolje/naredil kaj za planet.