Okolju prijazni avtomobili

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.166
8.954
113
ti resno misliš da se nek daimler in ostali strašno sekirajo za TESLO. Vsi so imeli rekordno lansko leto, tako da. Pač drugače laufa marketing enga klasične ICE manufkturejra ki mora poskrbet tudi za tradicionalne kupce. Zdaj ko prihajajo veliki playerji na električni trg, se ima bat samo tesla. Simple.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.606
1.526
113
Verjamem da se noben ne sekira. Kaže samo na to, kaj trg hoče. Oni pa še vedno z glavo skozi zid vsiljujejo traktorje
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.166
8.954
113
ni z glavo skozi zid. Ko jih folk ne bo hotel, jih ne bodo več ponudili, to se lahko zgodi cez noc. Ce cez noc ne bo noben zelel električarja, bo kaj. Tesal bo šel v vesolje.
wink-1.gif


ne štekaš filozofije tradicionalnih znamk, samo to je problem. In gre jim bolje kot kadarkoli poprej. Rekordi.press.
 

tratnjak

Fizikalc
10. maj 2009
1.020
32
48
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
Verjamem da se noben ne sekira. Kaže samo na to, kaj trg hoče. Oni pa še vedno z glavo skozi zid vsiljujejo traktorje

mesas stvari. Tesla ne "krade" strank v segmentu 7-ke in S-klase temvec drugim, v nasprotnem primeru ne bi tudi oni imeli rasti.
Tesla S pac ni na nivoju teh avtov in nikoli ne bo. Prej bo ta segment pokril prednosti tesle kot pa obratno
wink-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.832
1.061
113
www.adriamedia.si
Verjamem da se noben ne sekira. Kaže samo na to, kaj trg hoče. Oni pa še vedno z glavo skozi zid vsiljujejo traktorje
Nič z glavo skozi zid. Tam, kjer ljudje ne kupujejo več traktorjev, jih nehajo prodajt. Poglej, kaj je Porsche ravnokar naredil. Ukinili so dizle ...
Pa še enkrat v tej temi: samo debil primerja Teslo odel S z MB S, BMW7, Audi A8. V resnici sodi razred nižje.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.625
766
113
Novi Auris hybrid bo imel na voljo dva pogona 1.8 in 2.0. Močnejši naj bi imel motor s podobno tehnologijo kot 2.5 Camry hybrid (dynamic force, D-4S, 41% učinkovistost) in moč 107 kW, sistemska moč okoli 130 kW. Hibridna raketa :) Dve hibridni opciji dobi verjetno tudi C-HR.

1920_auris-teaser-final.jpg


https://newsroom.toyota.co.jp/en/powertrain2018/engine/
https://newsroom.toyota.co.jp/en/powertrain2018/ths2/

Prihaja tudi posodoblejni E-Four, 4 kolesni pogon z elektromotorjem na zadnji osi (starega ima RAV4):
https://newsroom.toyota.co.jp/en/powertrain2018/4wd/

Več bo znanega v Ženevi 6.-18. Marec.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
Neki se premika. Glavno, da ni več smrdljivega dizla zraven.
Čakamo pa na popolno električno Toyoto za rajo. :)
 

Slovenet

Majstr
21. jul 2007
4.391
482
83
43
Še vedno Rdeči revirji
Neki se premika. Glavno, da ni več smrdljivega dizla zraven.
Čakamo pa na popolno električno Toyoto za rajo. :)

Popolnoma električna Toyota bo nekaj takega kot je bil hibridni Prius leta 1997. To še nekaj let ne bo za rajo. Da bo popolnoma električna Toyota, pa tudi avto kake druge znamke, za rajo bo preteklo še nekaj časa, je pa to prihodnost. Ja dizel za množice je pa pase, prej se bodo vsi tega zavedal, več bodo od tega pokasirali.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
Električna Toyota bo morala biti za rajo, drugače Toyote ne bo več, seveda ne danes, v roku 5 let pa sigurno. Ker drugi so že skoraj tam.

In pozicija ni ista kot nekoč pri Priusu. Prvi Prius se je pojavil davnih 20+ let nazaj in je bil eksperiment v nastajanju. Znotraj istega modela 3je različni pogoni v roku 5 let. Prodaja samo Japonska na začetku, potem še malo ZDA in Nemčija, butično. Že drugi model Priusa je bil preboj na trgu. Seveda ne pri nas, v ZDA je pa že bil ikonski, kot Golf v Bosni, sploh v Kaliforniji. ;)

Električne Toyote za ne-rajo so pa nekoč že bile. Recimo dva modela RAV4 EV, prvi davnih 20 let nazaj. Drugi je bil s Teslinim pogonom 10 let nazaj. Prodaja obeh butična.